-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Xidex

Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Kalisz
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam, dolacze sie do tematu. U mnie problem rowniez z nierowna praca silnika gdzie trzesie buda. Silnik BPW, problem pojawia sie tylko na cieplym i na postoju, bardziej odczuwalne jest np po trasie, gdzie silnik jest dobrze nagrzany lub w cieple dni tak powyzej 14 stopni. Uszczelniacze wymienione na wtryskach, walek zmieniony szklanki itp byly wymieniane, filtr paliwa nowy. Z jakich grup logi zrobic? Czy to moze jakas wina czujnika, np temp?
-
Znalazelm chwile, wyciagnalem N75, wyczyscilem filterek, poskladalem i teraz log wyglada tak: http://vaglogi.pl/log-003_010_011_48v9l.html niestety nie mialem gdzie sie bujnac na 4 biegu, moze jutro cos ogarne.
-
Dlaczego tak moze byc ?
-
Prosze o analize logow. Dwa na 3 biegu: http://vaglogi.pl/log-003_010_011_er5Ij7.html http://vaglogi.pl/log-003_010_011_9MZIPj.html oraz na 4 biegu: http://vaglogi.pl/log-003_010_011_RSQ3U5A.html
-
Witam, czy ktoś w BPW usuwał fizycznie EGR? Sam zawór jest programowo wyłączony, więc chciałem go wywalić. Wystarczy odkrecić i zaślepić czy trzeba coś więcej kombinować ?
-
Bylem wczoraj u tunera, faktycznie nie była sonda wywalona z ECU. Po operacji check i błąd zniknęły.
-
dodaje resztę logów: Statyczny 003: http://vaglogi.pl/log-003_Kub0U.html Dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-001_K86fA.html http://vaglogi.pl/log-003_x0IXC.html http://vaglogi.pl/log-004_Zz4A0.html http://vaglogi.pl/log-008_8XOJ6t.html http://vaglogi.pl/log-010_CO40CjN.html http://vaglogi.pl/log-011_o0I93r.html Mogę podjechać do tego tunera u którego byłem żeby mi ja wyłączył czy lepiej wsadzić jakąś działającą używkę ?
-
DPF wywalony prawie dwa lata temu, a od tego czasu nie było żadnego problemu. EGR wyłączony również w tym samym czasie co DPF z tym, że jest cały czas na swoim miejscu.
-
Witam, od paru dni nurtuje mnie ciągle powracający check engine. Autko bez DPF i EGR (wylaczony programowo) Blad: Logi niestety tylko statyczne, niedługo postaram się dołączyć dynamiczne http://vaglogi.pl/log-001_s7m03K5.html http://vaglogi.pl/log-004_ve1mt.html http://vaglogi.pl/log-013_Zf260tz.html http://vaglogi.pl/log-018_43EvW.html http://vaglogi.pl/log-023_Jioj1R5.html
-
Witam, mam zamiar kupic audi a4 w 1.8t z Q tylko pytanie w jaki kod silnika celowac. Zamierzam je z czasem modyfikoawc wiec az tak na mocy znamionowej mi nie zalezy moze byc 163 jak i mocniejsze wersje. Najwazniejsze by z czasem model byl jak najmniej uciazliwy
-
Macie moze jakies namiary z WLKP kto naprawia regeneruje pompy? Posiadam silnik BPW i mam zamiar zrobic ten zabieg lecz nie mam niestety komu tego oddac. Jesli jest ktos na forum kto sie tym zajmuje i mieszka w granicach 150-200 km od Kalisza to moge dojechac
-
Witam, z racji tego, ze przebieg mojego autka wynosi juz 230000, poszukuje jakiegos dobrego serwisu, ktory zobaczy pompe oleju, w jakim jest stanie i ew ja naprawi. Odpowiadalo by mi w okolicach Kalisza ! Po drugie, slychac juz turbo, czy macie jakis serwis znany w okolicy ktory dobrze je regeneruje ? EDIT// Witam, postanowilem jednak zrobic troche wiecej, bo jak zrobic to juz konkretnie Poszukuje jakiegos serwisu tak w granicach 150km od Kalisza, ktory mogl by zrobic, Pompe oleju, usunac DPF, zrobic CHIPA, zablokowac EGR i naprawic turbo. Teraz pytanie, czy kupno np turbo od 170KM da wiecej mocy po chipie czy trzeba juz wiecej rzeczy wymieniac poza turbo? Pozdrawiam !!
-
Interfejs Bluetooth (Elm327) + android = Bloki pomiarowe
Xidex odpowiedział(a) na brateq temat w Audi A4 B6/B7
Witam, sam posiadam ELM 327 BT i czekam z niecierpliwoscia, az programik wyjdzie bo przyda mi sie to pomiarow -
Witam gorąco i serdecznie wszystkich forumowiczów