Skocz do zawartości

dram80

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dram80

Informacje

  • Imię
    Darek
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia dram80

0

Reputacja

  1. Dzięki za pomoc, niestety nie mam kabla, więc biorę się za przelutowanie silniczka, dam znać jak efekty. No i się udało przelutowany silniczek, pompka zamontowana wszystko działa jak należy. Dzieki wszystkim za pomoc, Jakby ktoś potrzebował płytkę do pompki z końcówką E to mi została
  2. Dzieki za konkretna odpowiedź soulmaster3m. To jutro coś kupuję na allegro. Pozdrawiam wszystkich klubowiczów. Witam pompka doszła z literką "E", niestety nie działa A dokładnie to po podłączeniu zamknąłem wszystkie drzwi, więc super działa, ale niestety już nie otworzyło, mało tego po pewnym czasie włączyły sie awaryjne tak jakby alarm zadziałał i niczym nie mogłem tego wyłączyć dopiero jak odłączyłem kostkę przestało. Nie wiem teraz czy kupiłem walniętą pompkę czy te sterowniki w pompce jednak się nie zgrywają, a może należy ją zaprogramować? W ostateczności przełożę silnik bo chyba jest sprawny w nowej pompce skoro zamyka centralnie drzwi. Przypominam że ma auto bez alarmu i bez pilota.
  3. Witam Koledzy, mam nadzieję że jeszcze ktoś tu zagląda. Mam pytanie, padła mi pompka w mojej A4 dokładnie rozsypał się wirnik ebonitowy. Numer mojej pompki to: 8D0.862.257 C - 1999-2003 - Bez alarmu. Bez pilota. (Audi A3/A4), czy moge wstawić pomkę z innym numerem np.tę z alarmem? Nie zalezy mi żeby mieć alarm tylko chodzi o dostępność i cenę. Pomki z końcówką C sa mało dostępne a jak ktoś już sprzedaje to cena jest dwukrotnie a nawet trzykrotnie większa niż za pomki z alarmem. A może warto kupić pomkę z alarmem i przełożyć wirnik? Pomocy, bo otwieranie wszystkich drzwi i zamykanie jak w dużym fiacie doprowadza mnie do...............!
  4. Rozebrałem pompkę,a oto przyczyna niesprawności: http://ifotos.pl/zobacz/DSC0074JP_wxrrrsa.jpg http://ifotos.pl/zobacz/DSC0073JP_wxrrrap.jpg
  5. K..wa idiota ze mnie, dziś wyciągnąłem pompkę na zewnątrz i okazuje się że chodzi. Rozumiem że sprawdzić te centralki w drzwiach? Dziś już chyba nie dam rady bo mam małą imprezkę ale jutro po robocie biorę się do roboty
  6. Kolego Szkloo, klapę bagażnika otwieram kluczykiem normalnie bez problemu, a pracy pompki nie słychać. A co do bezpiecznika to 6 jest ok. a centralny nie działa
  7. WItam, wiem że tematów z problemami z centralnym zamkiem było sporo, lecz nie znalazłem takiego samego jak u mnie, a mianowicie: nie działa mi centralny zamek, drzwi otwierając kluczykiem otwierają się tylko te jedne, i tylko te jedne zamykają, nie zamyka się klapa bagażnika, wlew paliwa z kolei jest cały czas zamknięty, przycisk otwierania bagażnika pod klapą działa normalnie, szyby opuszczają i zamykają się też normalnie, nawet kluczykiem, (tylko z przodu są elektryczne) światła w środku gasną i zaświecają się normalnie, znalazłem spalony bezpiecznik 5A numer 1, po wymianie bez zmian. No i nie wiem co dalej, czy to wina pompki?, kupować drugą na sprawdzenie? Wydaje mi się że problem powstał po mrozie, nie mogłem otworzyć drzwi kluczykiem od strony pasażera bo zamarzł zamek.
  8. Najgorzej jest z tapicerką (avant) jak ja tego nie lubię.
  9. Kolego ja kupoiłem sachsa (170 814) też mają ten dziwny plastik przez który sprężyna nie przechodzi, ale to po prostu się zdejmuje (trzeba podwarzyć śrubokrętem trochę większym bo mocno siedzi) i zakłada na amorek po założeniu sprężyny. Myślę że o to właśnie u Ciebie chodzi. ---------- Post dopisany at 22:02 ---------- Poprzedni post napisany at 22:00 ---------- Amorki kupowałem w tym samym sklepie w Mińsku Maz. ---------- Post dopisany at 22:03 ---------- Poprzedni post napisany at 22:02 ---------- Czy po wymianie amorków trzeba robić geometrię????
  10. Dzieki za info ja jutro jadę kupić Sachsa z odbojami i osłonami za 350zł, sprzedawca mówi że pasują więc spoko, Dzieki za zainteresowanie. ---------- Post dopisany 28-08-2012 at 21:54 ---------- Poprzedni post napisany 16-08-2012 at 22:43 ---------- No i po sprawie, cztery godzinki z bratem i amorki wymienione, autko teraz śmiga jak nowe, zobaczymy ile wytrzymają.
  11. Cześć koledzy, czy ktos może sprawdzić mi numer katalogowy amortyzatorów na tył do mojego numeru VIN? Pytam bo jak dzwonię do sklepów i pytam o amorki do mojej A4 to mówią że wystepują dwa rodzaje i trzeba szukać po numerze VIN, normalnie Sachsa kosztują 340 z odbojami i osłonami a mi próbują wcisnąć też Sascha za 560 same amorki i mówią że takie właśnie idą do mojej furki. Z góry dzieki za pomoc. ---------- Post dopisany at 16:38 ---------- Poprzedni post napisany at 16:36 ---------- Numer VIN: WAUZZZ8DZXA254720
  12. nie no mogą być kayaby tylko że sachs też byly po 290 i niby też byly do avanta takiego jak mój. ---------- Post dopisany at 18:06 ---------- Poprzedni post napisany at 17:59 ---------- I najlepsze jest że sprzedaje to jeden sklep. Dlatego dociekam czym one się różnią????
  13. witam, a jakie amorki do mojej a4 b5, w kombi po lifcie, silnik 1,9 AFN, bo na alegro jeden powiedzial że akurat do mojego numru vin to muszę kupić takie za 560 pln.(Sachs)
  14. A może panowie ma ktoś zdjęcie jak to będzie wyglądać? Oczywiście z oponami 205/55, [br]Dopisany: 01 Luty 2011, 14:19_________________________________________________A i jeszcze jedno jeżeli koła będą wystawać 19mm na zewnątrz czy nie będą za bardzo chlapać błotkiem po drzwiach? jak ktoś jeździ na takich proszę o opinię.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...