
mark377
Pasjonat-
Postów
26 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O mark377

-
Tak sie przyglądam tym oslonom sprzedawanym na aukcjach i widze że te oryginalne mają taki wzór od spodu jakby wytloczenie takich małych i większych kwadratów natomiast sprzedawane nowe nie orygianlne są płaskie i cienkie.... może to jest tym wyciszeniem ?? Moja chyba jest nieoryginalna bo płaska
-
No właśnie chodzi mi o tą gąbke wokół silnika a raczej głowicy też jej nie mam i może to jest tez problem.... ciekawe czy to można kupić? A jeszcze jedno pytanie czy dolna oslona pod silnikiem jest też wygłuszona jakimś materiałem czy tylko sam plastik?
-
Na mojej skrzyni przy 2000 obrotów ma 100 km/h i zaczyna sie wtedy hałas,..... czy pod osłoną silnika ktora jest wyklejona od spodu taką gąbką jest jeszcze jakieś dodatkowe wygłuszenie ? Bo gdzieś na fotce to widziałem (tu na forum albo na innym) a ja tego nie mam i może to jest przyczyną. Ktoś może zbagatelizować taki problem ale wg mnie jest to bardzo, bardzo uciążliwe przy dlużeszj trasie .
-
To nie są metaliczne hałasy.. to poprostu takie " buczenie" że tak to nazwę. Daje sie mocno we znaki jak sie jedzie na dluższą trasę i utrzymuje sie prędkośc ok 120-130 km/h. Przez 7 lat miałem b5 z silnikiem 1,9 tdi i był napewno cichszy. Zastanawiam się nad kupieniem jakiegoś materiału dźwiękochłonnego i dodatkowego wyklejenia oslony silnika i przegrody... brakuje mo plastikowej osłony na tą cześc gdzie jest akumulator bo moze to coś by też dało
-
A czy u Ciebie jest podobnie ??? masz podobny silnik
-
Może ja się wypowiem co do hałasu w swojej A4 B6 1,9 tdi. Otóż według mnie jest spory hałas i znacznie większy jak w B5 1,9 tdi którą miałem wcześniej i nie wiem czym to jest spowodowane. Bardzo głośno słychac pracę silnika , dodam że mam plasikową oslone na silniku oraz wygłuszenie przedniej maski w dobrym stanie. Czy u was jest podobnie? Czy te silniki tak hałasują? Przy 100 km /h jest w miarę cicho pod warunkeim ze jadę na 5 biegu bo jak na czwórce to silnik słychać bardzo głośno...
-
No i nie nacieszyłem sie dlugo.... stało się to samo, auto nie odpala ( dobrze że w garażu) podłączam vag i znów sie nie łączy... rozbieram sterownik i ta sama przyczyna ...znów brak styku...zaczyna mnie to wkurzac.. pewnie trzeba by to polutowac jeszcze raz od nowa bo innego wyjscia nie widze...
-
sterownik dopasowany do immo i działa....zobaczymy jak długo
-
tak... mruga kontrolka immobilaizera i mam pin tylko problem z załadowaniem ponieważ w moim vag-u te funkcje są zablokowane...
-
w liczniku
-
Awięc tak.... zrobiłem dokladnie jak radziliście....wyjąłem kości poodginalem igłą wlożyłem i uruchamiam...vag się łączy wiec ok... sprawdzam błędy i jest jeden: 17978- Engine Start blocked by immobilizer P 1570-35-00-- nie znam angielskiego ale domyślam się że trzeba wpisac kod immobilaizera ? więc próbuje to zrobic i tu pojawił się poważny problem... gdy juz wszystko wprowadziłem naciskam save a Ty pojawia się taki komunikat" sorry This function requires Vag-Com to by registered and activeted. Please contact the author or your distributor for on activation program mam ściągnięty z neta , domyślam się ze trzeba go zarejstrowac czy aktywowac .. ale jak i gdzie ?
-
U mnie są podstawki.. sprawdzę jak koledzy radzicie i zobaczę co z tego wyjdzie...
-
Jutro podłącze jeszcze raz ten sterownik (bo teraz mam ten oryginalny ) i zobaczę dokładnie co pokazuje vag[br]Dopisany: 15 Maj 2011, 10:21_________________________________________________Dziś podłączyłem ten sterownik aby sprawdzic błędy ale niestety vag się nie połączy z nim...Czy jest jakieś wyjście aby go uruchomic czy na starty spisac ...?
-
Po podłączeniu vaga wyświetla błąd że sterownik zablokowany ...czy coś takiego
-
spanky....a może Ty potrafisz go uruchomic ?[br]Dopisany: 14 Maj 2011, 13:32_________________________________________________Czy to znaczy że trzeba kości wymienic na nowe ?