Skocz do zawartości

mark377

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mark377

Osiągnięcia mark377

0

Reputacja

  1. Tak sie przyglądam tym oslonom sprzedawanym na aukcjach i widze że te oryginalne mają taki wzór od spodu jakby wytloczenie takich małych i większych kwadratów natomiast sprzedawane nowe nie orygianlne są płaskie i cienkie.... może to jest tym wyciszeniem ?? Moja chyba jest nieoryginalna bo płaska
  2. No właśnie chodzi mi o tą gąbke wokół silnika a raczej głowicy też jej nie mam i może to jest tez problem.... ciekawe czy to można kupić? A jeszcze jedno pytanie czy dolna oslona pod silnikiem jest też wygłuszona jakimś materiałem czy tylko sam plastik?
  3. Na mojej skrzyni przy 2000 obrotów ma 100 km/h i zaczyna sie wtedy hałas,..... czy pod osłoną silnika ktora jest wyklejona od spodu taką gąbką jest jeszcze jakieś dodatkowe wygłuszenie ? Bo gdzieś na fotce to widziałem (tu na forum albo na innym) a ja tego nie mam i może to jest przyczyną. Ktoś może zbagatelizować taki problem ale wg mnie jest to bardzo, bardzo uciążliwe przy dlużeszj trasie .
  4. To nie są metaliczne hałasy.. to poprostu takie " buczenie" że tak to nazwę. Daje sie mocno we znaki jak sie jedzie na dluższą trasę i utrzymuje sie prędkośc ok 120-130 km/h. Przez 7 lat miałem b5 z silnikiem 1,9 tdi i był napewno cichszy. Zastanawiam się nad kupieniem jakiegoś materiału dźwiękochłonnego i dodatkowego wyklejenia oslony silnika i przegrody... brakuje mo plastikowej osłony na tą cześc gdzie jest akumulator bo moze to coś by też dało
  5. A czy u Ciebie jest podobnie ??? masz podobny silnik
  6. Może ja się wypowiem co do hałasu w swojej A4 B6 1,9 tdi. Otóż według mnie jest spory hałas i znacznie większy jak w B5 1,9 tdi którą miałem wcześniej i nie wiem czym to jest spowodowane. Bardzo głośno słychac pracę silnika , dodam że mam plasikową oslone na silniku oraz wygłuszenie przedniej maski w dobrym stanie. Czy u was jest podobnie? Czy te silniki tak hałasują? Przy 100 km /h jest w miarę cicho pod warunkeim ze jadę na 5 biegu bo jak na czwórce to silnik słychać bardzo głośno...
  7. No i nie nacieszyłem sie dlugo.... stało się to samo, auto nie odpala ( dobrze że w garażu) podłączam vag i znów sie nie łączy... rozbieram sterownik i ta sama przyczyna ...znów brak styku...zaczyna mnie to wkurzac.. pewnie trzeba by to polutowac jeszcze raz od nowa bo innego wyjscia nie widze...
  8. sterownik dopasowany do immo i działa....zobaczymy jak długo
  9. tak... mruga kontrolka immobilaizera i mam pin tylko problem z załadowaniem ponieważ w moim vag-u te funkcje są zablokowane...
  10. Awięc tak.... zrobiłem dokladnie jak radziliście....wyjąłem kości poodginalem igłą wlożyłem i uruchamiam...vag się łączy wiec ok... sprawdzam błędy i jest jeden: 17978- Engine Start blocked by immobilizer P 1570-35-00-- nie znam angielskiego ale domyślam się że trzeba wpisac kod immobilaizera ? więc próbuje to zrobic i tu pojawił się poważny problem... gdy juz wszystko wprowadziłem naciskam save a Ty pojawia się taki komunikat" sorry This function requires Vag-Com to by registered and activeted. Please contact the author or your distributor for on activation program mam ściągnięty z neta , domyślam się ze trzeba go zarejstrowac czy aktywowac .. ale jak i gdzie ?
  11. U mnie są podstawki.. sprawdzę jak koledzy radzicie i zobaczę co z tego wyjdzie...
  12. Jutro podłącze jeszcze raz ten sterownik (bo teraz mam ten oryginalny ) i zobaczę dokładnie co pokazuje vag[br]Dopisany: 15 Maj 2011, 10:21_________________________________________________Dziś podłączyłem ten sterownik aby sprawdzic błędy ale niestety vag się nie połączy z nim...Czy jest jakieś wyjście aby go uruchomic czy na starty spisac ...?
  13. Po podłączeniu vaga wyświetla błąd że sterownik zablokowany ...czy coś takiego
  14. spanky....a może Ty potrafisz go uruchomic ?[br]Dopisany: 14 Maj 2011, 13:32_________________________________________________Czy to znaczy że trzeba kości wymienic na nowe ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...