mark377 0 Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Witam. Mam taki oto problem... jeździłem na sterowniku ze zmienionym softem jakies pól roku aż tu nagle auto sie nie da uruchomic.. podłączam vaga i okazuje się że sterownik zablokowany więc odłączam go na szybkiego bo mam pilny wyjazd i wkładam oryginalny (fabryczny) auto chodzi ale już nie tak jak przedtem .. no bo tylko 90 koni zostalo. I tu moje pytanie czy tamten sterownik da się jakoś uruchomic ? Czy trzeba nowy programik robic na ten oryginalny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leo... 0 Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 abonament sie skończył ... musisz wykupic na następny rok OT w dziale technicznym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mark377 0 Opublikowano 14 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 leo.... nie rób sobie żartów z poważnej sprawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Powinno dac sie go uruchomic ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mark377 0 Opublikowano 14 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 więc w jaki sposób można go uruchomic ?? vagiem ??? czy trzeba sie wybrac do jakiegoś tunera ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 vag'iem nic nie zdzialasz ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mark377 0 Opublikowano 14 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 spanky....a może Ty potrafisz go uruchomic ?[br]Dopisany: 14 Maj 2011, 13:32_________________________________________________Czy to znaczy że trzeba kości wymienic na nowe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 vag sie laczy z tym sterownikiem ... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mark377 0 Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Po podłączeniu vaga wyświetla błąd że sterownik zablokowany ...czy coś takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 moze sie immo rozkodowalo.Wklej blad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mark377 0 Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Jutro podłącze jeszcze raz ten sterownik (bo teraz mam ten oryginalny ) i zobaczę dokładnie co pokazuje vag[br]Dopisany: 15 Maj 2011, 10:21_________________________________________________Dziś podłączyłem ten sterownik aby sprawdzic błędy ale niestety vag się nie połączy z nim...Czy jest jakieś wyjście aby go uruchomic czy na starty spisac ...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leo... 0 Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Jutro podłącze jeszcze raz ten sterownik (bo teraz mam ten oryginalny ) i zobaczę dokładnie co pokazuje vag[br]Dopisany: 15 Maj 2011, 10:21_________________________________________________Dziś podłączyłem ten sterownik aby sprawdzic błędy ale niestety vag się nie połączy z nim...Czy jest jakieś wyjście aby go uruchomic czy na starty spisac ...? sprawdz jak wygladaja podstawki pod flashe - jesli sa :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 wyjmij/podociskaj kosci jak sa w podstawkach, jak nie to mozesz sprobowac przelutowac kosci ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozjemca 0 Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Jeśli podstawka to wyjmij kość i poodginaj nóżki igłą i wciśnij w podstawkę. Mi się kiedyś zatrzymał i musiałem zrobić w ten sposób Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 pytanie, czy jakis poważny tuner zostawia podstawki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mark377 0 Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 U mnie są podstawki.. sprawdzę jak koledzy radzicie i zobaczę co z tego wyjdzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leo... 0 Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 czy jakis poważny tuner zostawia podstawki odpowiedź - tylko niepowazny tuner nie wstawia podstawek (mowa o ECU starszego typu gdzie trzeba lutować) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mark377 0 Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Awięc tak.... zrobiłem dokladnie jak radziliście....wyjąłem kości poodginalem igłą wlożyłem i uruchamiam...vag się łączy wiec ok... sprawdzam błędy i jest jeden: 17978- Engine Start blocked by immobilizer P 1570-35-00-- nie znam angielskiego ale domyślam się że trzeba wpisac kod immobilaizera ? więc próbuje to zrobic i tu pojawił się poważny problem... gdy juz wszystko wprowadziłem naciskam save a Ty pojawia się taki komunikat" sorry This function requires Vag-Com to by registered and activeted. Please contact the author or your distributor for on activation program mam ściągnięty z neta , domyślam się ze trzeba go zarejstrowac czy aktywowac .. ale jak i gdzie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 czy jakis poważny tuner zostawia podstawki odpowiedź - tylko niepowazny tuner nie wstawia podstawek (mowa o ECU starszego typu gdzie trzeba lutować) wstawianie na czas strojenie to zrozumiale, ale czy np puszcza się takiego klienta potem z podstawkami do domu ? bo ja czesto mialem z nimi problemy[br]Dopisany: 17 Maj 2011, 19:52_________________________________________________ Awięc tak.... zrobiłem dokladnie jak radziliście....wyjąłem kości poodginalem igłą wlożyłem i uruchamiam...vag się łączy wiec ok... sprawdzam błędy i jest jeden: 17978- Engine Start blocked by immobilizer P 1570-35-00-- nie znam angielskiego ale domyślam się że trzeba wpisac kod immobilaizera ? więc próbuje to zrobic i tu pojawił się poważny problem... gdy juz wszystko wprowadziłem naciskam save a Ty pojawia się taki komunikat" sorry This function requires Vag-Com to by registered and activeted. Please contact the author or your distributor for on activation program mam ściągnięty z neta , domyślam się ze trzeba go zarejstrowac czy aktywowac .. ale jak i gdzie ? masz immo w puszcze czy juz w licznikach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mark377 0 Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 w liczniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się