Skocz do zawartości

Fazi500

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Fazi500

Osiągnięcia Fazi500

0

Reputacja

  1. Witam, już po wizycie u mechanika. Przyczyna przeładowania zostaje nieznana, mechanik sprawdził działanie gruchy pompką podciśnieniową stwierdził, że jest OK. Dodatkowo zdemontował i przedmuchał sprężonym powietrzem wężyki podciśnieniowe. Skok sztangi wynosi około 10 mm (czytając forum za mało). Naradzie turbina pracuje prawidłowo, log dynamiczny OK. Jutro ruszam w trasę, to przegonie trochę turbinkę. Pozdrawiam.[br]Dopisany: 23 Lipiec 2011, 08:22_________________________________________________Witam ponownie, problem z turbiną wraca w mojej audi jak bumerang. Minęło dwa miesiące i znowu obcina turbinę. Postanowiłem zabrać się do roboty samemu w myśl powiedzenia "jak chcesz mieć coś zrobione dobrze - zrób to sam". Po wyjęciu turbiny okazało się, że dźwignia sterowania łopatkami zacina się mniej więcej w połowie skoku. Była wcześniej czyszczona, ale niedokładnie. Po wyczyszczeniu i złożeniu turbiny zmierzyłem skok dźwigni, który dla GT1748v wynosi 17 mm. Pozdrawiam wszystkich - temat można zamknąć.
  2. Właśnie wróciłem od mechanika, ściemnia coś że może grucha źle pracuje. Umówiony jestem na środę i tym razem będę patrzył mu na ręce.
  3. Witam, mam pytanie do ekspertów. Jaki jest prawidłowy skok sztangi w silniku BKE. Normalnie mam juz dość tej moaszyny i problemów z turbiną. Turbina czyszczona w maju, nowy N75, nowe przewody podciśnienia i po przejechaniu 2000 km od czyszczenia - znowu przeładowuje. Ręce opadają, dzisiaj podłączyłem VAG z obserwacji skok sztangi 8 mm - czy to jest wartość prawidłowa?. Zachodzi podejrzenie, że mechanik nie wyczyścił turbiny, tylko rozruszał sztangę i skasował 350 zł. z grupy 011 mam taki wynik, wygląda na nie pełny ruch łopatek turbiny. Engine Speed Charge Pressure Boost Pressure Charge Pressure TIME (G28) Control Status (actual) Control Duty Cycle Marker STAMP 0,09 1407 OFF 989,4 9,9 0,25 1407 OFF 989,4 9,9 0,41 1407 OFF 989,4 9,9 0,56 1407 OFF 989,4 9,9 0,72 1407 OFF 989,4 9,9 0,89 1407 OFF 989,4 9,9 1,06 1407 OFF 989,4 9,9 1,23 1407 OFF 989,4 9,9 1,41 1407 OFF 989,4 9,9 1,58 1407 OFF 989,4 9,9 1,75 1407 ON 989,4 90,3 1,92 1407 ON 989,4 90,3 2,09 1386 ON 999,6 90,3 2,25 1386 ON 1009,8 90,3 2,41 1386 ON 1030,2 90,3 2,58 1386 ON 1040,4 90,3 Czekam, na podpowiedź kolegów, co dalej z tym fantem robić w niedziele ruszam na urlop a bez turbo to nie jazda, z góry dziękuję i pozdrawiam.
  4. Witam, tematów o automatycznym włączniku świateł jest dużo więc nie będę sie rozpisywał, czy przedstawiał schematów. Każdy sam musi sobie odpowiedzieć na pytanie kiedy światełka mają sie same włączyć. Ja wybrałem wariant włączenia świateł po osiągnięciu napięcia 13,5V w instalacji samochodowej. Jednak można zastosować dowolny automat dostępny na rynku - TYLKO !!!!! jedna uwaga do Audi wyposażonego w moduł komfortu, jak w moim przypadku (A4 B7 2005r) automat do włączenia świateł musi rozwierać obwód ( styki NZ ). Powszechnie dostępne automaty zwierają obwody ( styki NO ). Automat wpinamy w obwód jak na rysunku, pin 3, włącznika świateł samochodu. Takie podłączenie nie zakłóca normalnej pracy instalacji elektrycznej, jak również nie generuje błędów przy diagnostyce VAG.
  5. Dzięki za podpowiedź, jak wyczyszczę turbinkę, napisze czy pomogło.
  6. Witam, koledzy proszę o sprawdzenie logów ( ja jestem w tym zielony) Moje A4 B7 rok 2005 1,9 TDI BKE, ma problem chyba z przeładowaniem turbiny. Po przekroczeniu 3500 rpm traci moc. Poproszę o podpowiedź, od czego zacząć. Z góry dziękuję za podpowiedzi Logi: http://vaglog.rtnet.pl/wojciech055_42120.html http://vaglog.rtnet.pl/wojciech055_42121.html http://vaglog.rtnet.pl/wojciech055_42122.html [mod]Gdzie jest prefix!!!! - poprawiłem (kolejne wylądują w koszu)[/mod]
  7. Witam wszystkich, miło i serdecznie pozdrawiam :>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...