Skocz do zawartości

jacol184

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jacol184

Informacje

  • Imię
    Jack
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia jacol184

0

Reputacja

  1. Ogólnie szukam czegoś 2Din może być rns lub bns zależy jak cenowo wyjdzie , bo już nie mogę patrzeć na mojego Concerta
  2. ok wielkie dzieki jutro zrobię logi zobaczymy co wyjdzie ...[br]Dopisany: 22 Lipiec 2011, 22:33_________________________________________________Wiec zrobiłem logi w sposób podany powyżej , podepnę je tutaj aby niezakładać nowego tematu: 003, oraz 011 razem dynamiczne: http://fotosik.org/viewer.php?file=46218240403114328024.jpg 010 dynamiczne : http://fotosik.org/viewer.php?file=36603979668617143049.jpg Jesli coś zrobiłem żle to sory
  3. OK dzieki bedę szukał czegoś pod a4[br]Dopisany: 23 Lipiec 2011, 11:14_________________________________________________Znalazłem jeszcze coś takiego http://allegro.pl/audi-a4-b7-8e0-b6-audi-navigation-radio-telefon-i1730028759.html
  4. Witam , znalazłem taką aukcje http://allegro.pl/audi-a6-rns-d-dx-polskie-menu-stan-bdb-i1728579150.html stąd pytanie czy ten rns podejdzie do A4 B6 jeśli tak to co dokładnie trzeba przerobić...
  5. Witam, mam pytanie jak w temacie w jaki sposób mogę zdiagnozować nieszczelność układu dolotowego za pomocą Vaga ?
  6. Jutro ruszam po nowy zobacze , wtedy zrobie nowe logi...
  7. Wrzucam resztę logów choć dziś wszystko było ok zauważyłem że mam padnięty G62 temperatura skacze jak oszalała raz 60 st raz 135, (może przez to komp) wariuje niewiem na ile te logi wyjdą wiarygodne co mnie jeszcze zaniepokoiło podczas gdy logowałem grupę odpowiedzialna za egr cząsło budą jak cholera co powiecie o tym programie czy rzeczywiście aż tak żle ? Statyczne Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/jacol184_28958.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/jacol184_28959.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/jacol184_28960.html Grupy: 000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/jacol184_28961.html Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/jacol184_28962.html Grupy: 018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/jacol184_28963.html Dynamiczny Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/jacol184_28965.html Ps.Szczerze już sam się pogubiłem z tymi logami jak coś nie tak to sorry
  8. Tak seryjna , program od (autoseba wrocław). Jutro wrzucę resztę logów
  9. Ja kupiłem w zeszłym roku maty po 10zł za sztukę gość miał na alledrogo do dziś żałuję że nie kupiłem ich więcej
  10. Piec ,tłumik + mocowanie+sterownik T70 +antena+instalacja (kompletna węże przewody wtyczki) = 400zł używka od Golf IV , gośc od którego to kupiłem niebardzo chyba wiedział jakie są ceny. Co do montażu to najwiekszy problem sprawiło mi zamocowanie ale temat do ogarnięcia. Montowałem w kolejności: -przeróbka mocowania (4h i cięcia starego mocowania, i przymiarek ) -spuszczenie płynu (na moje oko wlałem wiecej ok 0,5 l) -podłączenie węży (króćce miałem w kpl) -podłączenie paliwa (wpięcię na powrót do zbiornika moje webasto ma wbudowany zbiornik z pompką) -podłączenie instalacji , zasilanie masa Pracę wyceniam na jeden dzień od rana do wieczora . to na tyle
  11. Witam poniżej wstawiam logi dynamiczne : Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/jacol184_28726.html Grupy: 003,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/jacol184_28727.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/jacol184_28728.html B6 AWX 1.9 Mój problem to brak mocy powyżej 2 tys obrotów oraz dziwne szarpnięcie jakie towarzyszy zbliżeniu się obrotów silnika właśnie do 2000, co dziwne problem nie występuje gdy silnik jest zimny Z góry dziękuję za odpowiedż.
  12. niestety , też szukam [br]Dopisany: 24 Wrzesień 2010, 01:54_________________________________________________Rozwiązalem problem , wtyczka D na klimatroniku przewód czerwony z niebieskim paskiem , po podaniu zasilania startuje, otwiera klapki włącza wentylator itd. Temat uważam za zamknięty
  13. też myślę że się da , klimatronik bym załączał przekażnikiem podczas pracy webasto ,
  14. Witam Wcisnełem do A4 B6 webasto analogowe termo top dw50 (bez wiekszych problemów wystartowało) sposób podłączenia klimatronika wykombinowałem sobie tak: - przed wyłączeniem stacyjki zostawie klimatronik w pozycji manual z nawiewem ustawionym na 1/3 siłę nadmuchu , co po ponownym włączeniu stacyjki zaskutkuje uruchomieniem w takiej właśnie konfiguracji jak poprzednio Stąd też moje pytanie czy istnieje możliwość wysterowania klimatronika bez uruchomienia stacyjki podając zasilanie z webasto ? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...