Skocz do zawartości

Befree4free

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Befree4free

Osiągnięcia Befree4free

0

Reputacja

  1. Kod starego dekla to 038 103 475, trochę za późno z taką radą jako że, koleżka wyciągając wtryski wymienił też dekiel na ten który podałem w pierwszym poście... Niestety olej aktualnie nadal znajduje się w obiegu.... fakt faktem zrobił dopiero coś około 400km poczekamy zobaczymy.
  2. Witam chciał bym aby ktoś ogarnięty w temacie odpowiedział czy dekiel o danym numerze to wer poprawiona dla silnika AVF Podaję numer z góry dzięki za odpowiedz: 038 103 469 AE Dodam tylko że, oliwa na daną chwile jest jeszcze w dolocie, warto zainwestować w czyszczenie całego układu czy może efekt ustanie?
  3. Witam czas na finalizacje tego wątku, niestety nie było opcji na odpisanie wcześniej... Samochód został odstawiony do serwisu tak jak planowano... Wyniki wszystkie wtryski sprawne z tym że, jeden był tzw zaolejony... Kolega niby zadowolny niestety kolejne informacje już nie były takie, fachowcy stwierdzili że, przez nieszczelny dekiel pokrywy dostaje się zbyt dużo oleju do układu co zaowocowało takim zachowaniem ( dziwne ) dodatkowo wyszły wycierające się gniazda PD.... Ustawiono kąt, zmieniono dekiel nie wiem czy akurat na poprawiony więc jak się dowiem nr serii to napiszę... Całkowity koszt 1700 pln. Ciekawi mnie wasza opinia na ten temat oraz czy da się jakoś zadbać o gniazda aby wy-redukować ich zużycie, wspominano coś o kompletach naprawczych? Niestety kolega nic więcej się nie dowiedział. Pozdrawiam
  4. Siema ziomek był z tym w Serwisie bosha z tego co mówił to podobno nie połączył się komputer z wtryskami? Nie wiem czy dobrze zrozumiałem... Co więcej fachowcy powiedziali mu że, auto nie radzi sobie z dawką paliwa raz podaje więcej raz mniej, do tego teraz pojawiło się buczenie gdzieś w układzie wydechowym... koszt naprawy według serwisu max 3k to jeśli wszystkie wtryski trzeba będzie regenerować... Dowiem się więcej w next week, ofc dam znac co i jak w tym wątku jak coś więcej się wyjaśni. Mat: Ziomek dolewał coś do układu poza tym że auto dostało kopa to problem nie znikł, tylko że, lepiej się zbierał.
  5. Dokładnie objaw jest identyczny... bardzo ciekawe trzeba sprawdzić stan wtrysków... Chodź dziwi mnie to imo jak by jeden wtrysk lub więcej lał to taka praca silnika była by ciągła a tu tak nie jest, i dzieje się tak tylko na postoju gdy silnik jest w pełni rozgrzany ziomek ma zamiar pogonić na servis bosha Dodam jeszcze jedno czy jeśli wtrysk by padał to czy auto by dobrze paliło ? Z tego co mówi kiedy i jak nie wsiada to auto trach pali z pierwszego bez zająknięcia gdyby nie to tzw trzęsienie to nic by nie ruszał.
  6. Hmmm ciężka sprawa, imo samemu nie da się nic diagnozować... jak kolega dziś po pracy wbił do mnie to faktycznie szok bo czegoś takiego jeszcze nie widziałem normalnie silnik dostaje rezonansu tak jak by na jakimś garze brakowało mocy, lekkie dodanie gazu i cisza no nic jak się czegoś dowie to napisze w tym wątku bo problem nie dość że, ciężki do sprecyzowania to i dość interesujący. Kolego Darku jak dowiesz się czegoś daj znać pozdrawiam.
  7. Witam post pisany w imieniu kolegi posiadacza a4. Po powrocie z weekendu majowego, zwróciłem uwagę na pewną dziwną pracę silnika, poza dźwiękiem zaczęło nim nierównomiernie kołysać tz pracuje normalnie po chwili zakołysze i znowu chodzi normalnie, całość przenosi się na karoserie łączy z dziwnym dzwiękiem w filtrze powietrza oraz tak jak by z tyłu przedniego koła, okolice skrzyni biegów Ponad to auto głośniej pracuje co dziwne dzieje się tak tylko po rozgrzaniu i przegazowaniu, samo zapalnie auta nie generuje tego rezonansu, i silnik działa w porządku. Sprawdzałem dwumas nic nie wskazuje na to, auto bez problemu zapala i ofc gaśnie aha drganie występuje tylko na postoju na wysokich obrotach wszystko cichnie. Pozdrawiam.
  8. [/color]Znalazłem kilka wątków dot Separatora oleju, oil catch Tanka, oraz Egr-a... Niedawno imo regenerowałem turbo zastanawiam się czy da się coś z tym zrobić bo kupno i zmiana dekla nie musi pomóc a ciśnienie z skrzyni korbowej musi jakoś być odprowadzane... Tutaj wątek dot oil catch tanka bezpośrednio mocowanego na EGr :f http://a4-klub.pl/showthread.php?t=161287
  9. Witam drogie forum po kilku dniach bezawaryjnej jazdy oraz kilku profilaktycznych napraw (Sprzęgieł-ko alternatora, termostat, Czujnik G62, świece, olej filtry, chłodnica) >> oraz ostatnia tzw regeneracja dekla wraz z separatorem oleju<< która w sumie wiele nie zdziałała doszedł mi o dzięki losie cieknący EGR, puszcza z uszczelnień o ile dobrze widziałem to z dwóch, zapewne z dziurek też wywala brudząc bąk silnika ( dolot ? ) w każdym bądź razie kilka pytań bo skoro to niby przypadłość AVF jest to czy żona może się bezpiecznie poruszać, do przyszłego piątku. Zaplanowałem wymianę EGR, ponad to kolega coś mówił o klapie gaszącej to element EGRu? Czy może jakiś odrębny pytanie wynikające z czystej niewiedzy. Oraz ostatnie pytanie dotyczące bezpieczeństwa jazdy, jedno auto mi się spaliło, duże jest ryzyko samozapłonu tego olejowatego nagaru, samochód samochodem ale co jeśli teraz nie będzie kierowcy Tira z gaśnicą w pobliżu? Dzięki za odpowiedzi pozdrawiam.
  10. Witam forumowiczów dziś po powrocie od rodzinki i "jak zwykle" po otwarciu maski dostrzegłem dziwne opary w lewym górnym rogu chłodnicy, bez problemu stwierdziłem że, parował lekko płyn chłodniczy... silnik był ciepły nie była to maksymalna temperatura bo czekam jeszcze na czujnik temperatury g62/2 oraz termostat w każdym bądź razie dochodzi mi też rozszczelnienie chłodnicy i tu pojawia się pytanie czy warto to spawać/ kleić płyn nie ubywa raczej paruje obszar ten jest poporstu lekko tłusty, tak jak pisałem lewy sam górn róg jak praktycznie w rejonie uszczelki pozdrawiam i dzięki za rady ja do tej pory wasza pomoc okazuje się być nieoceniona.
  11. Dzięki koledzy za odpowiedzi 15 jadę na kontrolę turbo więc przy okazji poleci czujnik i termostat... Wielkie thx pozdrawiam.
  12. Witam wracając ostatnio z niedalekiego wypadu w ramach testu, zauważyłem że, temperatura cieczy chłodzące zaczęła się dziwnie wahać podczas ostrzejszej jazdy jest w sumie ok prawie 90C samochód w miarę szybko się nagrzewa niestety wystarczy na chwile dać sobie na luz lub zwolnić tempo np do 2k obrotów i temperatura zaraz spada jest tzw poniżej właściwej... stan cieczy w zbiorniczku jest poniżej minimum ale nie ubywa. Pomyślałem że, może uszczelka pod głowicą ale samochód nie dymi na biało nie czuć płynu w spalinach pod korkiem i na bagnecie też nic nie ma w samym zbiorniczku też brak obecności oleju. Mam zamiar zakupić i wymienić termostat z czujnikiem temperatury jakie były by koszta w danym silniku ofc z robocizną, czy może to coś innego pozdrawiam.
  13. Najpierw pojawiły się czarne tzw bąki podczas mocnego dodawania gazu, podczas przegazowywania strasznie wyła przy spadku obrotów... Potem doszedł ubytek oleju no i spadek mocy objawiał się w tzw jeździe zwłaszcza na biegach 1-4 i nieraz sama turbina wchodziła dziwnie na obrotu co ostatecznie zmusiło mnie aby odstawić pojazd do mechanika... W sumie wymieniono wszystko uszczelki przewody itd nowy intercooler, sama turbina też przeszła całą operacje. Niby wszystko jest ok, autko chodzi jak zegareczek niestety na horyzoncie pojawił się kolejny problemik ale to może na inny temat...
  14. Siema, postanowiłem zakończyć wątek wskaźnik pokazuje nadal to co chce byłem na badaniu vagiem, które to zostało przeprowadzone przy okazji. Zwiększone spalanie było jakoś spowodowane padającą turbiną, do tego doszedł koszt wymiany intercolera rozszczelnienie na jednym z mocowań całkowity koszt naprawy to 2200 zl wnioski... Małżonka częściej powinna depać na prostych a ja muszę częściej jeździć, teraz spalanie oscyluje w granicach 6.9l /100 km pozdrawiam i wielkie dzięki za odpowiedzi i pomoc
  15. bzdura jest pisanie bzdur... [br]Dopisany: 14 Luty 2012, 12:38_________________________________________________ no ale to nie o takiego mechanika chodzio, ktory podlaczy tester i sprawdzi bledy. tylko sprawdzi wskazanie poziomu paliwa VAGiem, i zaobserwuje to co sie dzieje ze wskaznikiem opisane przez ciebie, widac rowniez VAG-iem. Dziś żona pojechała do pracy :/ i dopóki nie załatwi sobie dnia wolnego, to nici z badania... Tak jak pisałem wcześniej skocze do jeszcze jednego pana a jak nie wypali to aso pozostaje wtedy dowiem się co i jak ofc napiszę w tym wątku jak tylko wszystko wyjaśnię. Co do tankowania tak jak pisał kolega matyss___ bo w sumie to czemu miała by nie tankować za np 150/200 pln ale stacja jest pod nosem poważnie nigdy nie przywiązywaliśmy wielkiej wagi do tego... pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...