Skocz do zawartości

bartek_s

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bartek_s

Osiągnięcia bartek_s

0

Reputacja

  1. Witam! W miarę możliwości proszę o pomoc w analizie logów. Auto mojego wuja Audi A6 C5 1.9 TDI AVG Kilka tygodni temu zauważył problem z wolnymi obrotami. Po odpaleniu auta wszystko jest ok, jednak po kilku minutach obroty zaczynają falować w granicach 819-903 rpm/min. Poza tym silnik zaczyna pracować głośniej i lekko się trzęsie. Ostatnio w trasie pojawił się jeszcze jeden problem. Przy mocniejszym wciśnięciu pedału gazu, przy ok. 2500 rpm/min silnik zaczyna przerywać i szarpać. Najczęściej szarpnie kilka razy i za chwilę przyspiesza normalnie. Poniżej wrzucam spis błędów: Chassis Type: 4B - Audi A6 C5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 012 AB Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2821 Coding: 00002 Shop #: WSC 02325 2 Faults Found: 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-10 - - - Intermittent 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 B Component: ABS/EDS 5.3 FRONT D10 Coding: 0273004283 Shop #: BB 24332 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 820 043 H Component: A6-Klimavollautomat D64 Coding: 00043 Shop #: WSC 02325 1 Fault Found: 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 920 900 C Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D14 Coding: 00140 Shop #: WSC 00188 Ident.-Nr. Wegfahrs.:AUZ5Z0Y0064092 3 Faults Found: 00668 - Supply Voltage Terminal 30 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent 01312 - Powertrain Data Bus 37-10 - Faulty - Intermittent 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 962 258 E Component: Zentralverrieg.,DWA D33 Coding: 04683 Shop #: WSC 07777 6 Faults Found: 01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - - 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 01369 - Alarm triggered by Hood Switch 35-00 - - 01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch 35-00 - - 00955 - Key 1 09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent 01561 - Left Rear Door 61-00 - Won't De-Safe Address 45 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 951 173 Component: Innenraumueberw. D03 Coding: 00001 Shop #: WSC 02325 No fault code found. End ------------------------------------------------------- oraz logi: Statyczne: Log (7 - 000) Log (13 - 001) Log (12 - 003) Log (1 - 004) Log (11 - 007) Log (3 - 013) Log (10 - 015) Log (14 - 023) BS: Log (4 - 000) Log (8 - 003) Log (5 - 004) Log (2 - 011) Dynamiczne: Log (0 - 008) Log (6 - 010) Log (9 - 011) Niestety nie udało mi się zrobić więcej logów dynamicznych, ponieważ szarpnięcia były mocne i bałem się o samochód, żeby nic poważniejszego się nie stało. W miarę możliwości proszę o szybką pomoc. Pozdrawiam!
  2. Dzięki za wskazówki, koledzy. Przepływomierz już kiedyś czyściłem - zrobię to jeszcze raz. Podobnie dolot i wężyk do ECU. Filtr powietrza mam wymieniony. Jeśli chodzi o EGR to chyba z N18 jest coś nie tak, bo jak kiedyś podmieniałem z N75 to wcale nie chciał przyspieszać. Ale nie robiłem logów, musiałbym to jeszcze raz ogarnąć. Po katalizatorze została tylko puszka - w środku pusto. A ile czasu dać turbinie na dotarcie się? Ile km spokojniejszej jazdy?
  3. Witam! Proszę o ocenę logów. Samochód odebrałem dzisiaj od mechanika - turbo po całkowitej regeneracji. Poza tym auto ma wgrany program. Jednak wydaje mi się, że nie startuje od dołu tak dobrze jak wcześniej. Poza tym jak widać lekko przeładowuje, a ciśnienie doładowania nie jest stabilne. Czy, Waszym zdaniem, potrzebna będzie jeszcze regulacja długości sztangi? Albo wymiana N75? Z logów wnioskuję, że EGR jest zaślepiony, a przepływomierz mierzy dobrze - ale jestem w tych sprawach amatorem. Proszę Was o ocenę i pomoc. Statyczne: Log (3 - 000) Log (9 - 001) Log (6 - 003) Log (1 - 004) Log (12 - 007) Log (13 - 013) Log (8 - 015) Log (2 - 023) BS: Log (14 - 000) Log (5 - 003) Log (10 - 004) Log (15 - 011) Dynamiczne: Log (7 - 000) Log (17 - 001) Log (4 - 003) Log (11 - 004) Log (16 - 008) Log (0 - 010) Log (18 - 011) Pozdrawiam!
  4. Ok, dzięki za odpowiedzi. Najpierw przyjrzę się dolotowi i zobaczę co da się zrobić z ustawieniem kąta wtrysku. A na jakiej podstawie twierdzisz, że ECU jest zakodowany na automat? Co trzeba byłoby zrobić, żeby to zmienić? Jakie konkretnie parametry?
  5. Bardzo chętnie bym go poganiał, ale niestety dzisiaj rano pękł mi gumowy przewód hamulcowy przy przednim prawym kole. Całe szczęście, że nie w trasie tylko przy wyjeździe z podwórka pedał poszedł do podłogi. Przepraszam za pytanie poza tematem, ale tak przy okazji: Czy znacie jakieś skuteczne sposoby na odkręcenie tego gumowego przewodu od metalowych wężyków, bo ciężko to ruszyć? Dzięki za wskazówki.[br]Dopisany: 13 Grudzień 2011, 23:39_________________________________________________Odświeżam wątek. Proszę jeszcze raz o analizę logów. Auto po wymianie rozrządu, uszczelki pod głowicą i czyszczeniu turbiny. Widzę, że tym razem EGR nie działa - czy da się wywnioskować, co może być przyczyną? I jeszcze raz mam pytanie odnośnie przeładowania na początku - jaka może być przyczyna? Czy turbina jest niedokładnie wyczyszczona? Z góry dzięki za odpowiedzi. Statyczne: 000 Log (2 - 000) 001 Log (4 - 001) 003 Log (7 - 003) 004 Log (10 - 004) 007 Log (11 - 007) 010 Log (14 - 010) Basic Settings: 000 Log (1 - 000) 003 Log (6 - 003) 004 Log (9 - 004) 011 Log (17 - 011) Dynamiczne: 000 Log (0 - 000) 001 Log (3 - 001) 003 Log (5 - 003) 004 Log (8 - 004) 008 Log (12 - 008) 010 Log (13 - 010) 011 Log (15 - 011) - 4 bieg 011 Log (16 - 011) - 3 bieg Dzięki za opinię i pomoc.
  6. Logi pochodzą z auta mojego kolegi, Audi A4 Avant 1.9 TDI 110 KM AFN. Auto jest przymulone, słabo ciągnie. Jak widać turbina późno wstaje, a później ciśnienie doładowania nie jest stabilne. Jaka może być przyczyna? Statyczne: 003 Log (7 - 003) Basic Settings: 003 Log (5 - 003) 011 Log (4 - 011) Dynamiczne: 000 Log (1 - 000) 003 Log (0 - 003) 008 Log (6 - 008) 010 Log (2 - 010) 011 Log (3 - 011) 011 Log (8 - 011) Z góry dzięki za odpowiedź. [br]Dopisany: 14 Grudzień 2011, 18:14_________________________________________________Zapomniałem dodać, że w pamięci były zapisane takie błędy: 3 Faults Found: 65535 - Internal Control Module Memory Error 37-10 - Faulty - Intermittent 01268 - Quantity Adjuster (N146) 17-00 - Control Difference 01268 - Quantity Adjuster (N146) 27-00 - Implausible Signal Po skasowaniu błędów i zrobieniu kilku logów błąd ECU znowu się pojawił, ale nie wszedł w tryb awaryjny. Czy to oznacza, że ECU jest padnięty, czy wygląda to tylko na chwilowy brak połączenia, np. zaśniedziałe styki lub coś podobnego?
  7. Rzeczywiście, już teraz ma problemy z zapalaniem. Na zimnym silniku muszę dłużej pokręcić, żeby odpalić. Niestety, wężyków podciśnienia jeszcze nie udało mi się się przejrzeć.[br]Dopisany: 11 Grudzień 2011, 17:03_________________________________________________Problem z doładowaniem rozwiązany. Okazało się, że wężyk był po prostu rozpięty w jednym miejscu. 011 Log (23 - 011) Dzięki za pomoc. Ale mam jeszcze pytanie odnośnie przeładowania w zakresie 1700 - 1900 rpm. Co może być tego przyczyną? Poza tym przy wyższych obrotach ciśnienie nie jest stabilne. Zastanawiam się czy powinienem się tym niepokoić. Z góry dzięki za odpowiedź i pomoc.
  8. Ok, dzięki za wskazówki, jak tylko będę miał chwilę to sprawdzę to na co zwróciłeś uwagę. Ale odnośnie doładowania, to udało mi się odgrzebać starszy log dynamiczny 011 011 Log (22 - 011) Jak widać, wtedy miałem problemy z przeładowaniem. Niestety nie miałem czasu nic z tym robić, jeździłem ostrożniej, tylko do 2500 rpm i problem sam zniknął, ale jak widać teraz pojawił się inny - niedoładowanie. Czy patrząc na ten log możesz wyciągnąć jeszcze jakieś inne wnioski odnośnie mojego problemu? Pozdrawiam
  9. Witam. Proszę o analizę moich logów, szczególnie tych związanych z turbodoładowaniem, i podpowiedź co może być przyczyną braku doładowania. Z góry dziękuję. Statyczne: 000 Log (7 - 000) 001 Log (2 - 001) 003 Log (1 - 003) 004 Log (3 - 004) 007 Log (21 - 007) 008 Log (14 - 008) 010 Log (17 - 010) 011 Log (19 - 011) 018 Log (16 - 018) 023 Log (20 - 023) Basic Settings: 000 Log (6 - 000) 003 Log (8 - 003) 004 Log (0 - 004) 011 Log (18 - 011) Dynamiczne: 000 Log (4 - 000) 001 Log (9 - 001) 003 Log (10 - 003) 004 Log (5 - 004) 008 Log (12 - 008) 010 Log (11 - 010) 011 - 3 bieg Log (15 - 011) 011 - 4 bieg Log (13 - 011) Dzięki za opinie i pomoc.
  10. Witam wszystkich użytkowników forum. Jeszcze nie posiadam Audi A4, ale szukam swojego pierwszego auta i bardzo podoba mi się ten model podoba Mam nadzieję, że znajdę tu informacje, które pomogą mi dokonać dobrego wyboru
×
×
  • Dodaj nową pozycję...