Skocz do zawartości

marcini29

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marcini29

Osiągnięcia marcini29

0

Reputacja

  1. Witam, mam prośbę do posiadaczy A4 1.8 20V sedan z 97roku z zawieszeniem 1BE, potrzebuję informacji, na temat oznaczenia kropek ori sprężyn zawieszenia, gdyż pragnę podnieść swoją niunię na oryginalne zawieszenie, obecnie posiadam sportowe za niskie i twarde. Pozdrawiam czytelników i dziękuję za okazaną pomoc. Stosuj prefix przy zakładaniu tematu [cayenne]
  2. Tak czytałem o etce, ale dla mnie to za bardzo zagmatwane i nie mogę się połapać po niemiecku. Dlatego proszę o pomoc tutaj na forum.[br]Dopisany: 12 Grudzień 2007, 15:08 _________________________________________________Witam, chciałbym ponowić prośbę, jakie jest oznaczenie kropek ori sprężyn na przód i tył do a4 1.8 1997 sedan, zawieszenie 1BE i czy ewentualnie z innych modeli, roczników będą pasować? Jeżeli ktoś kupował nowe, chętnie poproszę o cenę. Pozdrawiam[br]Dopisany: 14 Grudzień 2007, 19:41 _________________________________________________Sorry, że nadal męczę ten wątek, ale wciąż mam ten sam problem z doborem odpowiednich ori sprężyn. Został mi już tylko przód, bo na tył załatwiłem właśnie tu na forum od 1.9 tdi które ponoć są takie same jak w moim 1.8 >kropka zielona i dwie białe-srebrne? Jednak z przodem jest gorzej, dlatego proszę o pomoc z oznaczeniem. Posiadam sedana 1.8 20V z 97 roku zawieszenie 1BE. Pytanie, czy jak założę z 1.9 TDI 98r będzie różnica?
  3. Właśnie myślałem o tym samym, aby sprawdzić korek od zbiorniczka, bo uszczelka pod głowicą, to raczej nierealna sprawa, gdyż nic na nią nie wskazuje.Płyn jest w normie, nie ubywa, bez zabarwień oleju, to samo jest z olejem. A gdyby spaliny szły na układ chłodzący, to bym miał twarde węże, a są normalne, miękkie.
  4. A jak poradziłeś sobie z tym problemem- wymieniłeś znowu termostat na inny? U mnie jest taka sprawa, że temperatura gwałtownie nie rośnie po dodaniu gazu, stopniowo dochodzi do 90 i cały czas stoi. Na dniach wybiera się na pomiar ciśnienia sprężania i może wtedy się okaże czy to wina uszczelki pod głowicą.
  5. Witam, mam prośbę, jakie jest oznaczenie kropek ori sprężyn na przód i tył do a4 1.8 1997 sedan, zawieszenie 1BE i czy ewentualnie z innych modeli, roczników będą pasować? Jeżeli ktoś kupował nowe, chętnie poproszę o cenę. Pozdrawiam
  6. Rzeczywiście miałem tak samo jak opisujesz kiedyś, ale ten problem znowu powraca i trzeba coś z tym zrobić, ponieważ to niepierwszy raz. W poniedziałek wybieram się na sprawdzenie ciśnienia sprężania i wtedy powinno się okazać, czy to uszczelka puszcza. W płynie niema oleju, a w oleju płynu i oba poziomy są bez zmian, nic nie ubywa. Jednak co wczoraj zauważyłem, to na wskażniku temperatury 90 stopni, jak zawsze po rozgrzaniu silnika, a w zbiorniczku wyrównawczym woda letnia i to mnie zadziwiło, przecież raczej powinna chyba być podobna temperatura?
  7. Raczej amortyzatory powinny pasować, ponieważ w katalogu pasuje do a4 oprócz 2.5 tdi
  8. Z tego co przeczytałem na forum, jeśli to prawda oznaczenie 1BE, które posiadam na tablicy znamionowej jest seryjnym obniżeniem auta o 20mm przód i 20mm tył, ale tego nie jestem pewien. A moje jest dużo bardziej obniżone, tak mi się wydaje. Jutro zrobię fotki zawieszenia i wrzucę je tutaj, gdyż nie mam jak jego opisać. Sprężyny są żółte i ciężko odczytać firmę widać jakby fioletowe resztki napisu, amortyzatory były Boge 8D0-413-031 AE zmienione na monroue 26650. Jeśli można, to jakie ori sprężyny pasują do tego zawieszenia, chodzi o oznaczenie kropek.
  9. Witam, chciałbym nieco podnieść moją a4 20-30 mm i założyć ori sprężyny, bo na tych sportowych, które posiadam strasznie twardo, oraz często zaczepiam na nierównościach podwoziem. Niestety nie wiem jak dobrać odpowiednie. Obecnie nie mam założonych orginalnnych sprężyn i tu pojawia sie problem z podniesieniem zawieszenia, gdyż nie chcę znowu posiadać terenówki. Byłbym bardzo zobowiązany za pomoc w kwestii jakie były montowane w tej wersji sprężyny i czy auto było seryjnie obniżone, ewentualnie o ile, lub gdzie w autku można znaleść takie dane, nie posiadam książki serwisowej. a4 1.8 20V, 1997r, bez klimy, manualna skrzynia.
  10. Wąż spada z mocowania, tak jakby zabezpieczenie nie wytrzymywało i puszczało na łączeniu. Dzięki za wiadomość, postaram sie to w tygodniu zbadać zawartość CO2 w płynie i dam znać na forum. [br]Dopisany: 01 Grudzień 2007, 22:04 _________________________________________________Witam, mam problem, ze znalezieniem urządzenia do pomiaru CO2 w układzie chłodzenia, Objeżdziłem większość zakładów w okolicy i wszyscy mechanicy robią wielkie oczy na ten temat. Może ktoś zna nazwę, lub inny sposób sprawdzenia nieszczelności uszczelki pod głowicą.
  11. Witam Zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc, w związku z zaistniałym problemem w mojej a4. A mianowicie przy dolnym połączeniu z chłodnicą przy jeżdzie na wyższych obrotach wywala mi wąż na złączu. Jakby układ chłodzenia dostawał za dużo ciśnienia i nie wytrzymywał. Jakiś czas temu miałem podobną sytuację, tylko wtedy pękały plastikowe zabezpieczenia przy mocowaniu czujnika temperatury cieczy chłodzącej, ale tam sobie poradziłem, wstawiając metalowe zabezpieczenia z passata. Jednak coś jest nie tak, skoro teraz wyrzuca wąż od połączenia z chłodnicą. Ps temperatura płynu 90 stopni stała i wymieniony termostat na nowy. Proszę o porady. Pozdrawiam serdecznie Temat nazwany zbyt ogólnie. Poprawiony [cayenne]
  12. Witam, pozdrawiam serdecznie wszystkich użytkowników
×
×
  • Dodaj nową pozycję...