Skocz do zawartości

bazylrs

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bazylrs

Osiągnięcia bazylrs

0

Reputacja

  1. Witam. Zacznę od początku. Jestem posiadaczem audi a4 1999r 2,5 TDI po chip tuningu. W aucie uszkodzeniu uległa pompa wtryskowa (pokazał sie błąd 00550 - regulacja początku wtrysku) oraz wszystkie wtryskiwacze. (skutek fatalnej jakości paliwa). Wtryskiwacze zostały zregenerowane a pompa oddana do serwisu bosch gdzie została wymieniona elektronika oraz kilka innych pierdołek. całość uczyniła mnie prawie 4000zł. Przed odpaleniem auta został wypłukany zbiornik paliwa oraz wymieniony filtr a także paliwo z przewodów paliwowych zostało przepompowane tak aby była pewność ze te chrzczone paliwo zostało usunięte. Pompa została także zalana świeżym czystym paliwem a w zbiornik wlałem 30L. Auto odpaliłem i wydawało sie ze wszystko jest ok do czasu kiedy problem powrócił po przejechaniu kilku km. Auto nagle straciło moc. Po chwili znowu jechało jak trzeba po czym znowu traciło i tak na zmianę. takie dość częste zaniki mocy przy czym auto wpadało w wibracje. (całe nadwozie) Po zgaszeniu auto zapalało normalnie i silnik pracował równiutko. Po dłuższym postoju (1h) trzeba było już chwile pokręcić żeby odpalił a po nocy nad ranem kręciłem 5 razy i nic. Byłem pewien ze to pompka paliwa w zbiorniku paliwowym jednak po wyjęciu pompki okazało sie ze pompuje ropę bardzo dobrze. Miał ktoś z was do czynienia z czymś takim ? Naprawdę ręce już mi opadają a mechanicy tez nie wiedza co jest. Może trzeba wykasować te błędy żeby wszystko wróciło do normy ? ma ktoś jakieś pomysły ? Będę bardzo wdzięczny za wszelką pomoc. pozdrawiam.[br]Dopisany: 19 Czerwiec 2011, 21:39_________________________________________________odswiezam. auto bylo u pompiarza i facet miał duze problemy ze zdiagnozowaniem. Probował kilkadziesiat razy podlaczyc sie BOSCH'owskim KTS'em i nie był w stanie nawiązać polaczenia ze sterownikiem pompy wtryskowej. Powiedział ze przyczyna jest komputer glowny (sterownik silnika). zrobiłem podmiane kompa wraz z przeprogramowaniem immo i dalej to samo. jestem zdania ze to napewno pompa poszła po raz drugi. wie ktos moze czy tak szybkie zuzycie sie pompy jest mozliwe i jaka mogla byc tego przyczyna ? Błąd podczas naprawy pompy ? Pompa byla robiona w Bosch service.
  2. Witam. Od 2 miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem audi a4 z 1999r. Silnik 2,5 tdi po chip tuningu moc 190km. Auto ma wiele tuningowych dodatków. Jak będzie ładniejsza pogoda to wrzucę fotki. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...