Skocz do zawartości

GraVi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O GraVi

Osiągnięcia GraVi

0

Reputacja

  1. od BPW, log jest zrobiony poprawnie od 1281 do 4179 zaraz pod tym zepsutym - zapisało w 1 pliku Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_U228M.html
  2. Witam, jak w temacie zakupiłem auto z padniętym silnikiem 2.0 tdi (nie wiem jak chodziło wcześniej) do auta został założony silnik avf wszystko przeszło bez komplikacji, problem jest jedynie z brakiem mocy w dolnym zakresie obrotów. Auto nie ma mocy, o ruszeniu pod górę można zapomnieć. powyżej 2500 auto chodzi rewelacyjnie. Dodam że turbosprężarka jest po regeneracji, egr zaślepiony, podciśnienia są ok, regulacja sztangi nie przynosi poprawy, jedynie pogarsza sprawę. W tej chwili jest na wałku od 2.0 zmiana na ten od 1.9 również nie przynosi efetu. Załączam logi może ktoś byłby w stanie pomóc. Bardzo proszę bo już nie mam pomysłu co to może być. Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_7WWKvY2.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_ZWezYA.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_LEyv5y.html Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_8cQwBp.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_5Svri.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_dQIedq.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_nkWHU5C.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_L6FxH.html Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_4Kr4n.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_U228M.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_D5Tr8.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_iwr73.html
  3. Bardzo dziękuje za szybką i trafną odpowiedź, w zasadzie już wszystko co tylko było możliwe powymieniałem i nie mogłem się z autem dogadać. Problemem była prawdopodobnie długość sztangi - opiszę dokładniej - może ktoś kiedyś będzie miał podobny problem i mu to pomoże. Problem zaczął się po wymianie silnika z afn na ahu. Cały osprzęt został od afn-a. Przy takim remoncie zdecydowałem się też na regeneracje turbosprężarki (dodam że firma nie regenerowała mojej tylko od razu dali mi już zregenerowaną) - i to był błąd - za dużo rzeczy na raz wymienionych i później nie wiadomo było gdzie szukać przyczyny. Pierwsze podejrzenie padło jednak na turbosprężarkę, pojechałem więc do firmy która to robiła i tam stwierdzili że wszystko z nią jest ok ale dla pewności dali mi inna również po regeneracji. Problem jednak nie ustąpił - było dokładnie to samo, po czym podmieniłem wtryski, pompę paliwa, cały układ podciśnienia i nic. cały czas ten sam problem. Dzisiaj zgodnie z radą Jarola postanowiłem zmienić długość sztangi, co prawda nie mogłem popuścić śruby bez wyciągania turbosprężarki i podłożyłem tylko podkładkę pod gruchę ale auto znacząco nabrało mocy. Poniżej wklejam obecne logi grypy 011 http://vaglog.pl/log_261274.html Co o nich myślicie ? Czy to możliwe że obydwie turbosprężarki były źle ustawione po regeneracji?? Jak ją wyjmę i ustawie tak jak należy wrzucę końcowe logi...
  4. Witam, mój problem objawia się tym że auto jest strasznie słabe do ok 2tys obrotów, w zasadzie ledwo się ciągnie. Podmieniłem przepławkę, wymieniłem wszystkie przewody podciśnienia, zawór n75, wyczyściłem nastawnik, zregenerowałem turbinę(zacinała się) i nic dalej to samo. Brak błędów w vagu. Auto dostaje mocy dopiero przy ustawionej dawce paliwa 0.1-0.5mg/skok - strasznie nim trzęsie wtedy na wolnych obrotach ale podczas jazdy jest silne. Dawka 1.8mg/skok w górę wolne obroty się stabilizują ale auto zaczyna być strasznie słabe. Dodam jeszcze że auto w ogóle nie kopci nawet podczas "deptania". Wygląda to mniej więcej tak jakby dostawało za mało paliwa podczas przyśpieszania. Będę wdzięczny za każdą pomoc. BASIC SETTINGS: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_260935.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_260934.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_260933.html STATYCZNE: Grupa 013: http://vaglog.pl/log_260932.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_260931.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_260930.html DYNAMICZNE: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_260928.html Grupa 011, 010: http://vaglog.pl/log_260927.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_260926.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_260925.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_260924.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_260923.html Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_260922.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_260921.html Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_260920.html Grupa 001, 004: http://vaglog.pl/log_260919.html
  5. Witam, podepne się pod temat, pilna sprawa i strasznie proszę o jakieś wskazówki. Więc tak, zaczeło się od wycieku z pompy wtryskowej, wymieniłem uszczelkę pod nastawnikiem problem znikł ale niestety inny się pojawił - silnik zaczął strasznie drgać na wolnych obrotach dawka wskoczyła na 0mg skacząc czasem na 0.4mg czyli całkowicie poza zakresem, żadna regulacja nastawnikiem nie zmienia tej dawki (przynajmniej na vagu), doprowadzi że auto albo wejdzie na cholernie wysokie obroty, albo zgaśnie i nie można go odpalić, natomiast Vag dalej pokazuje dawke na poziomie 0-0.4mg. zrobiłem kompletne czyszczenie nastawnika napiecie w grupie 3 ustawione na 0.78 (tak było jak silnik chodził i takie mam w innym aucie o tym samym kodzie silnika) a dawka dalej wskazuje na 0-0.4mg. Wygląda to tak jak by komputer nie reagował na ruszanie nastawnikiem. Dodam że vag nie pokazuje żadnych błędów, wszystkie kable wyglądają ok, podpięte sa napewno dobrze. Gdzie może tkwić problem, bardzo proszę o pomoc !!! problem był w niewłaściwym ustawianiu nastawnika ( nowa uszczelka była grubsza i podczas dokręcania przestawiało dawkę ) udało się ustawić dawkę na 3.2mg i auto pracuje równo i spokojnie. Jest natomiast słabsze niż inne a4 z takim samym silnikiem, dopiero przy dawne ok 1mg czuje że ma moc porównywalną z innym z dawką ok 4.5mg. Wymieniłem przepływke, wszystkie węże podciśnienia, zregenerowałem turbinę a mimo to auto czuje że nie idzie jak powinno. Zwłaszcza przy jeździe "pod górę" brakuje mu mocy. kąt wtrysku, dawka, wszystkie parametry idealne. Dziwne jest też to że mimo ostrego dodawania gazu teraz nie puszcza ani dymka, kompletnie nic...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...