
prof87
Pasjonat-
Postów
90 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O prof87

Informacje
-
Imię
Pro
-
Miasto
Lubliniec
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Maszynowe nakładanie cleanera - Parkside polerka akumulatorowa
prof87 opublikował(a) temat w Pielęgnacja nadwozia
Witam, Chciałbym sobie ułatwić życie i nie dużym kosztem kupić coś do nakładania cleanera a dokładnie Zymol HD Cleaner. Czy sprawdzi się tutaj polerka z tarczą o średnicy 250 mm firm Parkside: PARKSIDE® Akumulatorowa polerka PPMA … | LIDL-SKLEP.PL WWW.LIDL-SKLEP.PL Idealna do samochodu, łódki, motocykla i kampera w sklepie internetowym LIDL. Zalety: Darmowa dostawa od 149zł ✅ 30 dni na zwrot ✅ Bezpieczne płatności Płynna regulacja obrotów jest tylko czy ten pad nie będzie za dużej średnicy i czy w ogóle ta maszynka przynajmniej do takich zadań się nada czy lepiej to odpuścić i robić ręcznie? -
Auto Detailing - Krótkie pytanie - krótka odpowiedź
prof87 odpowiedział(a) na jozek726 temat w Pielęgnacja nadwozia
Witam, Przeszedłem na kolejny level I zamówilem zestaw Zymola : Cleaner HDC I wosk Carbon. Z racji że troche kasy to kosztowało , chciałbym dowiedziec czy moje dotychczasowe sposoby nakładania są najbardziej optymalnie. A więc: 1. Po przygotowaniu powierzchni , glinkowaniu itp. Nakladamy Cleaner, aplikator gąbkowy, powierzchnie około 40cm x 40cm I wcieramy kolistymi ruchami po kilka rund na każde miejsce. Rozumiem że polerowanie rozpocząć od razu, bez czekania jak w przypadku wosku aż wosk zacznie "chwytac" ? 2. Wosk, powierzchnie rownież około 40 x 40, aplikator z mikrofibry, nanosimy wosk nastepnie czekamy kilka minut aż zacznie "wiązać" I wtedy polerujemy recznikiem . Teraz zasadnicze pytanie: warto więcej wkladu pracy dać w prace z cleanerem czy woskiem? -
Szybkie pytanie o cleaner, politurę i wosk do czarnej perły
prof87 odpowiedział(a) na kdawid temat w Pielęgnacja nadwozia
Ok dzieki serdeczne za fachowość, tak pytałem o tego Poorboy bo mam akurat środek do pielęgnacji wnetrza z tej firmy i jest rewelacyjny poprostu zastanowie się jeszcze i byc może dołoże do tego Zymola jednak. -
Szybkie pytanie o cleaner, politurę i wosk do czarnej perły
prof87 odpowiedział(a) na kdawid temat w Pielęgnacja nadwozia
Czyli mam rozumieć ten zestaw jest już kompletny (najpierw REVITALIZING potem wosk CARNAUBA) i bedzie lepszym wyborem niz podobny zestaw Poorboy ? Oczywiście bedę stosował dany zestaw calorocznie , bez rozrózniania na to czy jeden jest lepszy latem a drugi zimą -
Szybkie pytanie o cleaner, politurę i wosk do czarnej perły
prof87 odpowiedział(a) na kdawid temat w Pielęgnacja nadwozia
Mam też prośbe o poradę, lakier czarna perła, A4 B8, do tej pory używalem MEGUIARS ULTIMATE POLISH + MEGUIARS TECH WAX 2.0. Byłem bardzo zadowolony szczegołnie jeśli chodzi o MEGUIARS ULTIMATE POLISH który jest cleanerem i politurą jednocześnie. Niestety i jedno i drugie się kończy i chciałbym znać opinie Twoją o tym zestawie ? Zestaw Zymol polecany przez Ciebie z pewnościa najlepszy ale troche drogi, ponad 300 zł za zestaw. Miałbyś coś podobnego, nieznacznie odbiebającego jakością a tańszego troszkę (około 200 zł) może np. z Poorboya jakis wosk + cleaner z politurą ? -
U mnie objaw drgania ustepuje natychmiastowo po wyłaczeniu klimatyzacji... Sprawdzcie czy u Was tak samo. Nie wiem co to może być ale jakiś związek z tym musi być. Ogolnie drgania też występują czasami okresowo, bez reguły na temperaturę silnika czy otoczenia.
-
Też mam podobne objawy wystepuje czasami okresowo. Zauważcie że dzieje się tak, przynajmniej u mnie tylko i wyłacznie na właczonej klimie, wyłaczając klimę, objawy magicznie ustają całkowicie.
-
No wiec tak oficjalnie na tabliczce przy drzwiach jeśli chodzi o 18" producent wspiera tylko rozmiar R18/40/245. Ja mam R18/45/225 zamienny rozmiar polecony przez wulkanizatora. Felga letnia R18 ma szerokość 8j, natomiast ta zimowa R17 jest to oryginalna felga Audi i jak sprawdziłęm w aktualnym konfiguratorze także ma szerokość 8j, więc teoria o szerszej feldze odpada, pozostaje jej większa waga co nie ulega wątpliwości....
-
Panowie chyba wykminiłem ten temat i rozwiązałem zagadkę... Rozmiar i waga felg to jedno , ale drugi i zapewne wazniejsze to rożnice w średnicy całego koła (felga + opona). Wedlug wskazań kalkulatorów roznice pomiedzy R17/55/225 mm a R18/45/225 mm wynosi 19 mm, co za tym idzie pewne przeklamania predkosciomierza, im wieksza predkosc tym wieksze przekłamanie. Dla mojej predkosci przelotowej na autostradach 160 km/h w rzeczywistości mam blisko 170 km/h.... tak to niestety wygląda, aby wszytsko było zrównoważone i najbliżej rozmiarów wzorcowych opona na tych R18 musialaby być 45/245 mm. Stad też różnica w spalaniu przy pozornie tej samej predkości. Mam nadzieje że komuś sie przydadza również te informacje.
-
No tak to jest jasne, ale znowu jest "mniej gumy" , bo suma sumarum większa felga to mniejszy profil opony a zarazem waga opony. Opona ma indeks spalania C, tyle że zimowe też mają C a w ogole nie wiem czy tyi etykietami w ogole można sie sugerować.
-
Czyli tak jak myslalem waga calego koła (felga + opona). A to jest reguła, że koło na wiekszej feldze a identycznie szerokiej oponie bedzie zawsze ciezsze ?
-
Znaczy koło większe ale szerokość koła (opony) w zasadzie takie samo, a chyba to ma najwazniejszy wpływ na opór... Nie wiem czy większa felga przy tej samej szerokości opony też wpłynie na spalanie i czy to normalne.
-
Jeju nie chodzi że płaczę czy nie płacze , tylko chodzi o to żeby wyjaśnić dziwną sytuację.... Czy różna wielkośc felgi przy tej samej szerokości opony daje zawsze różnice w spalaniu czy tylko u mnie jest w takim razie "coś nie tak". Pomijając już fakt że na letnich oponach auto powinno palić mniej.
-
Witam, Mam dziwną sytuację z kołami. A mianowicie na letnich oponach auto (A4 B8) pali mi więcej niż na zimowych, Obydwa komplety kół to Hankook, letnie to Hankook Ventus Evo 2 są na felgach tuningowych AEZ Valencia Dark 18 cali, zimowe na oryginalnych felgach Audi 17 cali , natomist szerokośc opony w każdym wypadku taka sama 225. Felgi AEZ zreszta do jakiejś chinszczyzny nie należą, a tanie też nie są, ogolnie komfort na tych AEZ dużo gorszy przez niższy profil opony.... Jak więc możliwe że na zimowych pali mniej ? Dzieki za wyjaśnienia , Pozdrawiam
-
Dzięki za dyskusję No to czyli jednym słowem teoria że na luzie nie ma smarowania czegoś tam jest poprostu bajką. Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam wszytskich.