Skocz do zawartości

LHeczko

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O LHeczko

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Drogomyśl

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia LHeczko

0

Reputacja

  1. Ale ja nie chce kombinowac z Touranem z pełnym Webasto, tylko sie dowiedziec czy w A4 B8 da się z automatu odpalić Webasto
  2. Podgrzewacz / dogrzewacz - Webasto z palnikiem, tlumikiem itp Tylko ze nie da sie go uruchomic bez pracujacego silnika https://www.google.pl/search?q=touran+dogrzewacz+webasto&sa=X&biw=1920&bih=1069&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=leeOD7ar_ARQRM%3A%2CqczBuN_pVCfiuM%2C_&usg=__P6DuiIRGngJpFnjsSmWTptSaKcQ%3D&ved=0ahUKEwibj4HT5OjXAhXD0aQKHWFtACEQ9QEIQTAD#imgrc=leeOD7ar_ARQRM:
  3. Nie włączyłem wcześniej, wsiadam do auta, jadę i silnik się grzeje sam z siebie, a z Webasto zagrzałby się szybciej - tak to właśnie działa w rzeczonym touranie - nie ma pełnego webasto tylko podgrzewacz webasto
  4. Pytam, bo w rodzinie mamy tourana, w którym jest podgrzewacz i dobrze to dogrzewa uruchomiony już silnik. Chcę po prostu żeby w zimie silnik szybciej sie dogrzewał.
  5. Powiedzcie mi proszę czy jest jakaś opcja żeby poniżej pewnej temperatury Webasto włączało się z automatu po uruchomieniu silnika? Czy trzeba za każdym razem wchodzić do menu i go ręcznie uruchamiać?
  6. Skończyłem w końcu montaż haka w B8 2012 Wg instrukcji Westfalii: https://www.westfalia-automotive.com/fileadmin/pdf/e_anlagen/305/e305214391101-012.pdf dla rocznków od 2012 czarny kabel należy podłączyć do EPB - Electronic Parking Brake - na forum Ross-Tech znalazłem pomocny wpis - 22 PIN - mały czarny kabel. http://forums.ross-tech.com/showthread.php?9434-Audi-a4-b8-2012-westfalia-towbar-retrofit Miałem też problem z zakodowaniem tego wszystkiego wiadomo czym i skąd Ale tu popełniłem jeden drobny błąd - wpiąłem bezpieczniki i probówałem kodować, a po ich wpięciu ABS łapał błąd i koniec. W końcu najpierw zakodowałem ABS i potem wpiąłem bezpieczniki i wszystko zadziałało Pomarańczowe kable do czarnej wtyczki w module komfortu - 19 i 20 PIN Czarno czerwony kabel do 2 PIN'u w szarej wtyczce w module komfortu. Czarny jak już pisałem do 22 PIN'u w EPB. To chyba wszystko, ale jakby miał ktoś jakiś problem to piszcie śmiało
  7. W instrukcji westfalii dla rocznika 2012 piszą o podłączeniu do elektrycznego hamulca parkingowego - ktoś coś wie na ten temat?
  8. Cześć, mam drobny problem w polifcie. Rozumiem, że wspomaganie jest elektryczne - żadnego zbiorniczka na płyn brak W większosci przypadków działa bezproblemowo, ale przy większej prędkości przy skręcie w prawo zdaża się opór jakby wspomaganie w ogóle nie działało - jakieś pomysły? Jak to zdiagnozować? W sumie to nie tylko przy skrecie w prawo - im więcej km przejechane tym w większej ilości przypadków zachowuje się niezbyt normalnie... Nie ma tematu WD40 na krzyżak i kiera chodzi jak marzenie
  9. No mi sie właśnie też to B7 w Baśka Voda rzuciło w oczy Widać, że troche nas forumowiczów tam było
  10. LHeczko

    [B6 AVF] Logi do oceny

    Kumpel ostatnio pytał w ASO ile za termostat - zaśpiewali 100, kupił Wahler'a za 30
  11. Właśnie poskładałem auto po próbie przeczyszczenia / zmiany potencjometra w V107 -wiecznie mi ten silniczek "klikał" i rzucał błędem: 00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107) 41-00 - Blocked or No Voltage Generalnie na moje oko nie ma sensu kombinować z jakimiś zastępczymi potencjometrami. Z tego co widzę kolega fahur wcisnął tam 10K, a w moim V107 jest 4.7K - może w każdym silniczku jest inny opór. W moim przypadku sprawdziła się po prostu adaptacja klimatronika - silniczek przestał "klikać" i nie rzuca więcej błędem: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=71163.0;highlight=nastawy+podstawowe+klima Zobaczymy na jak długo to pomoże, ale póki co jest ok, także zamin zaczniecie kombinować z potencjometrami - adaptacja.
  12. Dzięki wszystkim za opisanie co i jak z tym tempomatem Od środy na pokładzie - obyło się bez żadnych problemów - wystarczyło robić wszystko tak jak opisaliście Jakbyście się zastanawiali nad odłączeniem modułu kierownicy bez odkręcania półki - da się to zrobić - dolną obudowę pod kierownicą dobrze się wyciąga po odkręceniu rączki do regulacji kierownicy - trzyma się na jednej śrubie TORX 10 - mniej roboty niż z wyciąganiem półki. P. S. Siemianowi dodatkowo dzięki za moduł.
  13. Sorry, ale mam kolejne pytanie - 8E0 953 549 Q podpasuje do B6 - część niby z B7
  14. Orientujecie się może czy moduł 4E0953549 podpasuje pod B6 i tempomat? Na allegro jakoś trudno znaleźć 8E0 inne niż F i S, a gość, co kupiłem manetkę do tempomatu, ma właśnie takowy moduł.
  15. Mam mały problem z pilotami. Miałem jeden kluczyk, kupiłem drugi, udało się je odpowiednio zakodować - oba zaczęły działać. Niestety później odłączyłem akumulator i okazało się, że piloty nie działają. Po kolejnej adaptacji zaczęły działać. Czy to jest normalne, ewentualnie co może być nie tak?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...