Skocz do zawartości

Galardo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Galardo

Osiągnięcia Galardo

0

Reputacja

  1. Można zamknąć temat. Odpowietrzanie wszystkich kół dało rezultaty, odpowietrzanie starą i sprawdzoną metodą, we dwóch, jeden wciska hamulec a drugi kreci odpowietrznikiem przy zacisku. Teraz jest tak jak powinno. Wielkie dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
  2. owszem, mozna to zrobic, ale nie w B5 Wiec jak zrobic w B5?
  3. Czyli wszystkie zaciski po odpowietrzać na nowo? Zaczynając od najdalej oddalonego od pompy tak jak ktoś tam pisał w innych tematach? Co masz na myśli mówiąc ze to droga przez mękę? Płynu nie wymieniałem, kiedyś dolałem bo trochę brakowało. Najpierw spróbuje odpowietrzyć a potem jeśli nadal będzie tak pojadę na rolki.
  4. Witam, Zacznę od tego ze przegladalem forum i znalazłem kilka podobnych tematów ale nie tego co szukam. Mam Audi A4 2,6 benzyna, 1995r. (stała podobno 2 lata w Niemczech bez jazdy, co sprawiło ze tarcze pordzewiały, wymieniłem na nowe) Jeżdżę nią od 2 lat, a ostatnio od około pół roku zaczynało mnie ściągać przy ostrzejszym hamowaniu na prawo (do pobocza). Po dłuższych trasach (około 130 km) zauważyłem ze grzeją się hamulce, przód prawy i tył lewy. Wiec zajrzałem wczoraj do lewego kola z przodu, tłoczek był pordzewiały, wymieniem na nowy. Od powierzyłem ale pedał nadal wpada do końca a samochód praktycznie nie hamuje. I teraz nie wiem czy to wina pompy hamulcowej czy pompy abs czy coś tam jeszcze. Może to ze ściągało na prawo i ze grzały się klocki na krzyż sugerowało ze działo się coś z pompa a teraz gdy doszło do zapowietrzenia, całkiem coś padło? Prosze o pomoc
  5. Siema, mam Audi A4 z silnikiem 2,6 benzynie (1995r.) Jestem z okolic Łukowa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...