Skocz do zawartości

slawek88

Pasjonat
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O slawek88

Informacje

  • Imię
    Slawek
  • Miasto
    KLI

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia slawek88

0

Reputacja

  1. Ja latam na CRF 450 dla zabawy Mam jeszcze nissana patrol'a k160 z silnikiem 3.2 td
  2. Jak sprawdzić jaki mam wsad? idzie to zrobić VAG'em
  3. Witam Mam problem tego typu ze navi RNS-E nie wyświetla RDS'u w górnej części FIS'u Dodam ze przy próbie resetu navi (przytrzymanie przycisków RADIO i SETUP przez 10sek) komunikacja występuje ale tylko do momentu pojawienia się dźwięku z głośników. Już mi ręce opadły wszystko sprawdzone a coś jest nie tak Dzięki za pomoc
  4. Kowi87 zdałbyś relacje jak się VFIZ sprawuje, jakieś zdjecia
  5. I za późno Kowi87 wiesz może kiedy będzie dostępny na ich stronie??
  6. Witam padł mi czujnik biegu wstecznego tylko miedzy czasie wymieniłem silnik na AVF wraz z wiązką z passata Teraz jest problem z wtyczkami od czujnika. Wtyczka przy czujniku jest ori, natomiast w wiązce jest inna na taki czujnik: http://allegro.pl/czujnik-biegu-wstecznego-audi-a4-b6-b7-a6-a5-a6-i5097436317.html Teraz jak będę je łączył powiedzmy na kocią łapę i je źle złącze to coś się zjara? czy nie?
  7. Witam też się przymierzam do podniesienia mocy w moim 1.9 tdi avg. Kupiłem pompę 11 (107J) wtryski zamierzam zamontować 0.230 tylko jaką turbinę? myślałem nad BRD ale na początku tematu ktoś stwierdził że to już przeżytek i żeby dołożyć i zamontować GTB17 tylko co trzeba "przerobić"?
  8. Wiem o tym ale Krzychold też wymienia wyświetlacze
  9. kolega krzychold poszukaj na forum. Uzdrowi twój licznik Sam jestem po takiej naprawie koszt niewielki http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=108974.0
  10. Witam ma problem z komunikacją rns-e z fis'em mianowicie nie wyświetla mi RDS na fis. Ciekawe jest to że zamontowaniu rns-e w 2008r i wymianie zegarów na pełny fis (VDO) działało wszystko elegancko dopiero po zmianie map na 2009 przestało wyświetlać RDS. Wczoraj dostałem licznik z naprawy (fis był nieczytelny) chcę żeby był RDS na fis. Sprawdzałem kodowanie i jest wszystko tak jak w temacie RNS-E od A do Z. Tylko dlaczego nie działa?? Próbowałem restartu navi (wcisnąć na około 30s pokrętło do głośności) i po ponownym włączeniu navi rds pojawił sie na jakieś 3s i znikł!! PS. Czytam temat ale to troche pochłonie czasu (102 strony). pozdro.
  11. Oto moje bydle honda crf 450 z 2002 roku. Moc około 55KM Uploaded with ImageShack.us
  12. Udało mi się uporać, problem tkwił w pompie ABS która miała uszkodzony blok hydrauliczny po wymianie pompy na nową problem prawie był rozwiązany. Felerny był jeszcze nowy zacisk (łapał powietrze) który zamontowałem był nie do tego systemu hamulcowego który mam zamontowany seryjnie (ATE). Do starej skorupy zadałem środek z nowego i stary tłoczek, jak twierdził mechanik nowy był dwukanałowy a miałbyć jednokanałowy. Ile w tym prawdy to nie wiem ale pomogło. Po wszystkim odpowietrzenie przy pomocy Boscha kts 570 i teraz hamulec jest taki jak dawniej. Pedał hamulca niema prawa wpadać do podłogi jeżeli tak jest to coś nawala kilku mechaników mówiło "że ten typ tak ma" to totalna bzdura!! pozdrawiam:D
  13. czyli jak mam odpowietrzać?? na zapłonie ON?, w jakiej kolejności? próbowałem od najdalszego koła i odwrotnie. wiem popełniłem błąd no ale stało się teraz muszę sobie z tym poradzić. ktoś miał taki problem?? [br]Dopisany: 04 Luty 2011, 17:25_________________________________________________Witam odpowietrzałem kilka razy układ różnymi metodami i dalej nic hamulec jest miękki w pompie ABS po naciśnięciu hamulca na wyłączonym silniku słychać syczenie, czy to może być powietrze lub ona przepuszcza płyn?? tylko czy to jest możliwe. jeżeli tam jest powietrze to jak się go pozbyć??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...