Skocz do zawartości

radimm

Pasjonat
  • Postów

    1499
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

14

O radimm

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Bieszczady

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1950 wyświetleń profilu
  1. nieee, wolałem oglądać to na własne oczy niż przez ekran telefonu nagrywając ale smuteczek mały jest. Sprzedała się niedaleko Krakowa, więc jest szansa że się spotkamy na drodze.
  2. Wczoraj po ponad 11 latach świetnej przygody, auto zmieniło właściciela. Mam nadzieję że nowemu nabywcy przyniesie tyle samo radości co mi Z tego co mówił, ma plany na dalsze zmiany w aucie więc cieszę się, że Audi trafiła w dobre ręce. Szerokości!
  3. Wg mnie zostawił bym tylko MTM Fajnie wygląda
  4. Siema Trepku Cytryna C5 x7 2.0 HDI z hydro
  5. Niestety od września Audi zostało drugim samochodem w rodzinie i przejechało niecałe 1000km. Szkoda mi patrząc jak tak sobie stoi pod oknem i się marnuje. Może jeszcze komuś przyniesie wiele radości:
  6. w końcu soft w ECU dojrzał i można było shamować auto, nie wiem ile to jest po strojeniu rok, dwa...
  7. mały odkop... auto żyje i jak na staruszkę radzi sobie całkiem względnie Ostatnio shamowałem go chyba po ponad 2latach od ostatniego softu https://youtu.be/j0eRwFnGCz4 To już ostatni Stage dla tego auta
  8. Nagraj w końcu film jak to jedzie, bo bardzo jestem ciekawy i pewnie nie tylko ja wynik bardzo fajny
  9. za***iście wyglądają te Rikardosy
  10. Z racji tego, że podciekały mi uszczelki pod chłodniczką oleju (czy jak to się tam nazywa), to przy okazji ich wymiany wymieniłem całą podstawę filtra oleju gdyż obczaiłem że ta z numerem 038 115 389 B ma jeszcze jeden dodatkowy gwint na czujnik Wleciał jakiś adapter M10x1 na 1/8NPT + klej anaerobowy do uszczelnienia gwintu czujnika ciśnienia oleju od zegara Stara podstawa OUT: Dużo miejsca nie było ale się zmieścił Dociąć kratkę, kubek jeszcze w czarny mat, bo te srebrno jakieś obwódki mi się nie podobają i na auto: Niby ta sama seria SMOKE, ale z racji tego że zegar BOOST'u ma już pewnie z 10 lat, świeci zdecydowanie ciemniej, więc jak czas pozwoli trzeba będzie pomyśleć nad wymianą diody, albo jakimś filtrem/folią ściemnić nowy zegar.
  11. ja kupiłem niby ten tańszy "jakość A" nie ten A++ - nie wiem jak długo pociągnie, ale świeci ok. Kolor też ma ładny czerwony (gdzieś czytałem, że te tańsze mają różową barwę).
  12. ależ tu dawno nic nie wrzucałem .... Sto lat temu wpadłem na pomysł wrzucenia licznika z polfita. Napalony kupiłem za grosze licznik z A6 C5 który okazał się za nowy żeby włożyć do przedlifta Na szczęście kolega Fazi (i tu wielkie podziękowania dla niego za wszelką pomoc w tym temacie) miał na zbyciu płytę poliftową, także przełożyłem fisa obudowe + tarcze i jazda Miałem stary licznik przedliftowy na części także wyprułem z niego gniazda i zrobiłem szybkiego buy-passa (na zdjęciu jeszcze w wersji roboczej), przejście z licznika lift-przedlift to teraz żaden problem U mnie dół silnika jest z AWX, więc w misce czujnik temperatura/poziom oleju, także zostało puścić 3 przewody. I finalnie:
  13. Siema Kowi, jak dla mnie jeśli już to te drugie, ale powiem Ci szczerze, że obydwa mi się nie podobają Co do auta to super wygląda!
  14. daj znać, czy ta guma w uszczelkę przyniosła jakiś efekt, bo sam się zastanawiam, czy do siebie wrzucić. Dzięki
  15. moim zdaniem - lamp nie zakładać,ori ładniejsze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...