-
Postów
1499 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
14O radimm
Informacje
-
Imię
Radek
-
Miasto
Bieszczady
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1997
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AFN
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
1937 wyświetleń profilu
-
Fajnie ją odratowałeś, brawo! Moim zdaniem znaczek z grilla koniecznie w srebro ponownie i będzie dużo lepiej to pasowało
-
jeśli się nie przeprowadziłeś to nieee. Gdów
-
nieee, wolałem oglądać to na własne oczy niż przez ekran telefonu nagrywając ale smuteczek mały jest. Sprzedała się niedaleko Krakowa, więc jest szansa że się spotkamy na drodze.
-
Wczoraj po ponad 11 latach świetnej przygody, auto zmieniło właściciela. Mam nadzieję że nowemu nabywcy przyniesie tyle samo radości co mi Z tego co mówił, ma plany na dalsze zmiany w aucie więc cieszę się, że Audi trafiła w dobre ręce. Szerokości!
-
Wg mnie zostawił bym tylko MTM Fajnie wygląda
-
Siema Trepku Cytryna C5 x7 2.0 HDI z hydro
-
Niestety od września Audi zostało drugim samochodem w rodzinie i przejechało niecałe 1000km. Szkoda mi patrząc jak tak sobie stoi pod oknem i się marnuje. Może jeszcze komuś przyniesie wiele radości:
-
w końcu soft w ECU dojrzał i można było shamować auto, nie wiem ile to jest po strojeniu rok, dwa...
-
[B5 AFN] A4 B5 1.9TDI + GTB17 + 0.240Firad + 107J+
radimm odpowiedział(a) na radimm temat w Wykresy po modyfikacjach
mały odkop... auto żyje i jak na staruszkę radzi sobie całkiem względnie Ostatnio shamowałem go chyba po ponad 2latach od ostatniego softu https://youtu.be/j0eRwFnGCz4 To już ostatni Stage dla tego auta -
Nagraj w końcu film jak to jedzie, bo bardzo jestem ciekawy i pewnie nie tylko ja wynik bardzo fajny
-
za***iście wyglądają te Rikardosy
-
Z racji tego, że podciekały mi uszczelki pod chłodniczką oleju (czy jak to się tam nazywa), to przy okazji ich wymiany wymieniłem całą podstawę filtra oleju gdyż obczaiłem że ta z numerem 038 115 389 B ma jeszcze jeden dodatkowy gwint na czujnik Wleciał jakiś adapter M10x1 na 1/8NPT + klej anaerobowy do uszczelnienia gwintu czujnika ciśnienia oleju od zegara Stara podstawa OUT: Dużo miejsca nie było ale się zmieścił Dociąć kratkę, kubek jeszcze w czarny mat, bo te srebrno jakieś obwódki mi się nie podobają i na auto: Niby ta sama seria SMOKE, ale z racji tego że zegar BOOST'u ma już pewnie z 10 lat, świeci zdecydowanie ciemniej, więc jak czas pozwoli trzeba będzie pomyśleć nad wymianą diody, albo jakimś filtrem/folią ściemnić nowy zegar.
-
ja kupiłem niby ten tańszy "jakość A" nie ten A++ - nie wiem jak długo pociągnie, ale świeci ok. Kolor też ma ładny czerwony (gdzieś czytałem, że te tańsze mają różową barwę).
-
ależ tu dawno nic nie wrzucałem .... Sto lat temu wpadłem na pomysł wrzucenia licznika z polfita. Napalony kupiłem za grosze licznik z A6 C5 który okazał się za nowy żeby włożyć do przedlifta Na szczęście kolega Fazi (i tu wielkie podziękowania dla niego za wszelką pomoc w tym temacie) miał na zbyciu płytę poliftową, także przełożyłem fisa obudowe + tarcze i jazda Miałem stary licznik przedliftowy na części także wyprułem z niego gniazda i zrobiłem szybkiego buy-passa (na zdjęciu jeszcze w wersji roboczej), przejście z licznika lift-przedlift to teraz żaden problem U mnie dół silnika jest z AWX, więc w misce czujnik temperatura/poziom oleju, także zostało puścić 3 przewody. I finalnie:
-
Siema Kowi, jak dla mnie jeśli już to te drugie, ale powiem Ci szczerze, że obydwa mi się nie podobają Co do auta to super wygląda!