
maki1000
Pasjonat-
Postów
74 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O maki1000

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Wycięcie katalizatora i montaż tłumika (fotostory)
maki1000 odpowiedział(a) na darekaudi4 temat w Audi A4 B5
Sorki za odgrzanie ale mam pytanko. Gdzie taką plecionkę można kupić i ile mniej więcej kosztuje? Jaki jest numer takiej siatki np bosala? Już sam znalazłem - do AFN i AVG plecionka wzmocniona 55X100 kosztowała mnie 42zł. U mnie po odkręceniu katalizator był pęknięty więc postanowiłem wsadzić w jego miejsce rurkę i teraz mam pytanko: - czy ta rurka może być prosta ? Bo normalnie to idzie trochę powyginana jak jest katalizator. Jak się go pozbędę to plecionkę razem z rurką mogę przyspawać tak trochę pod skosem i nie trzeba będzie jej wyginać. Tylko pytanie czy to nie zaburzy pracy silnika ? -
Zrobione! Nie miałem kanału więc wjechałem przednimi kołami na krawężnik na którym postawiłem cegłówki. 1) Odkręcamy dolną osłonę silnika - tą przednią 2) Od dołu widzimy napinacz i pasek klimatyzacji. 3) Odkręcamy 2 śruby napinacza (widać je dość dobrze) kluczem imbusowym 6 - w moim przypadku nasadka z imbusem 6 (kingtony) okazała się za słaba i złamałem klucz. Popsikałem trochę w40 (oczywiście zasyfiając przy tym troche pasek- który i tak chciałem wymienić ) i skoczyłem w tym czasie po kolejny klucz. Tym razem się udało. 4) Wyciągamy napinacz i sprawdzamy jak chodzi - mój miał spore luzy na boki i chodził strasznie lekko. Jak zakręciłem rolkę reką to kręciła się przez 30s. 5) Zakładamy nowy pasek i napinacz - przy dokręcaniu pasek naciągamy kluczem oczkowym nr 17 który zakładamy na napinacz. Jeszcze jedno: gdy chcielibyśmy zdemontować pasek wlielorowkowy alternatora to i tak musimy najpierw pozbyć się paka klimy, bo inaczej nie wyciągniemy tego drugiego U mnie pasek wyglądał jak nowy, oryginalny audi i w ogóle . Stwierdzam więc, że ktoś pasek wymienił a napinacz zostawił stary. Po wymianie paska i napinacza piszczenie ustało jak ręką odjął !!! Koszt całej operacji: Pasek (bosch) - 14zł (niektórzy na forum piszą że paski boscha są kiepskiej jakości - ja zawsze takie zakładałem no swoich aut i jeszcze nigdy się nie zawiodłem ) Napinacz paska klimatyzacji (Ruville) - 82zł PS. Gdy pojechałem do mechanika przed naprawą, krzyknął sobie za robociznę ok 160zł + części, twierdząc że trzeba ściągać cały przód Także satysfakcja z samodzielnej wymiany mega wielka ! Pozdrawiam
-
Panowie jak by ktoś tak na szybko napisał jak to zrobić lub podrzucił linka byłbym bardzo wdzięczny. Z rana chciałem zacząć "zabawe" z paskami ale nie wiem jak się do tego zabrać
-
Witam Szukam i szukam i nic nie mogę znaleźć. Od kilku tygodni piszczy mi pasek po włączeniu klimatyzacji. Wyczytałem że najprawdopodobniej będzie to napinacz paska. Z tego co widzę to u mnie są 2 paski oprócz paska rozrządu. Jeden idzie przez alternetor a ten drugi (cieńszy) chyba jest od klimy. Czy da się wymienić te paski bez ściągania przodu? W którym miejscu jest ten napinacz? Może jest gdzieś jakiś schemat pasków do mojego silnika - bardzo prosiłbym o linka.
-
[B5 AFN] Jak wydostać przerywacz od kierunkowskazów w tym modelu (zdjęcie) ?
maki1000 odpowiedział(a) na maki1000 temat w Audi A4 B5
Chodzi Ci o to całe pseudo drewno? -
[B5 AFN] Jak wydostać przerywacz od kierunkowskazów w tym modelu (zdjęcie) ?
maki1000 opublikował(a) temat w Audi A4 B5
Witam Zanikły mi ostatnio kierunkowskazy, migną raz i tyle. Awaryjne działają ok. Po przeszukiwaniu forum dowiedziałem się że na 90% trzeba podgiąć blaszki w przerywaczu lub kupić nowy. Tylko jak w moim aucie wyciągnąć ten nieszczęsny włącznik awaryjnych? Nie mam żadnej ramki jak pisze w innych postach. -
kolego nie trafiles. to nie ten wentylator. wentylator skraplacza o ktorym mowa, znajduje sie po prawej strony chlodnicy ( patrzac od tyliu auta)czyli stojac od przodu mamy go po lewej stronie. powodem niewlaczania sie bedzie albo uszkodzenie wentylatora, polaczen elektrycnzych lub komputerka sterujacego wentylatorem.[br]Dopisany: 07 Czerwiec 2008, 11:28 _________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ajm_wentylator_a_chlodnica_pytanie-t32218.0.html;msg396239#msg396239 chodzi o ten wentylatorek, rysunek pogladowy. gdy wlaczasz klime - silnik na biegu jalowym powinien wlaczyc sie ten wentylator. działa ten wentylator przy włączonej klimie - co więc moze jeszcze byc powodem?
-
dzięki - ale mogę tak dojeździć aż całkiem je zetrę? Tarcze też będą do wymiany więc tak jeszcze pośmigam.
-
Nie mogę znaleźć odpowiedzi na banalne pytanie co mi za kontrolka wyskoczyła na wskaźnikach. Mam instrukcje ale niestety po włosku Opis kontrolki: Kólko puste w środku, a po lewej i prawej jego stronie po 3 małe kreseczki. Może jest gdzieś na forum link do opisu wszystkich kontrolek?
-
dzieki wielki - idę działać
-
Macie panowie jakiś opis jak się tam dostać i gdzie tego szukać? Na vagu powinien wyskoczyć jakiś błąd?
-
Witam Klima automatyczna, powiedzmy ustawiam 18C ruszam i zaczyna chłodzić, jadę i wszystko jest w porządku dopóki nie stanę np. na światłach. Wtedy z nawiewów leci ciepłe takie jak by wilgotne powietrze co może być przycznyna?
-
[B5 AVG] Jak ściągnąć tylną listwę z klapy bagażnika?
maki1000 odpowiedział(a) na maki1000 temat w Audi A4 B5
W takim razie czekam aż się ociepli i spróbuję wprowadzić w życie mój pierwszy plan. Ściągnę listwę, pozbędę się lakieru i wypoleruję na wysoki połysk aluminium / na czarnym aucie powinno fajnie wyglądać -
A czy przy błedzie 00515 - czyli bladzie czujnika hall-a mozliwe jest wieksze spalanie samochodu? kolega ma ten blad i 1.6 pali mu 14 l w miescie
-
[B5 AVG] Nie działają światła pozycyjne - jedna strona
maki1000 odpowiedział(a) na maki1000 temat w Audi A4 B5
niestety to nie bezpiecznik żarówka w przedniej postojówce była spalona, tylna lampa dalej nie działa. Nie mam w niej ani postojówki ani dziennej, ani stopu. sprawdziłem żarówki wszystkie są dobre. Ostatnio chwile działała ale znowu zgasła