Skocz do zawartości

Kamciooo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kamciooo

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Dąbrowa Górnicza

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.7 V6 BiTurbo
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Kamciooo

0

Reputacja

  1. Witam dziś zamontowałem wskaźnik doładowania w celu dalszej diagnozy mojego 2.7. I ku mojemu zaskoczeniu turbiny ladują właściwie jak wściekłe 1.2 bara (auto po mocnym programie)a jedzie jak by miało z 200koni...błędów na vagu brak szczególna słabość odczuwalna jest na jedynce zauważyłem też że przy gazie w podłodze np na 4ce od 2 tysięcy auto drży aż potrafi kichnąc w wydech,ewidentnie wypadają cylindry ale znowu na lpg się to nie dzieje jest słaba ale jedzie płynnie przez cały zakres obrotów, przez co można by wykluczyć układ zapłonowy.Rozkladam już ręce... Proszę o jakieś sugestie... Pozdro
  2. Witam wszystkich to mój drugi post na tym forum i już dział techniczny... Sprawa ma się tak wczoraj podczas jazdy po mocniejszej przejażdżce włączyłem benzynę (auto posiada lpg) po tym auto szarpnęło i już nie odpaliło. Na szybko vagowanie bład wszystkich wtryskiwaczy benzynowych p0201 itd... Czasami zdarzy się że auto odpali na sekundę i tyle. Czułem zapach spalenizny okazało się że spaliła się wtyczka i kawałek kabelków od dodatkowej pompy pod kol ssącym. Bezpieczniki sprawdzone auto nie odpala co sprawdzić które kable co robić mam auto niecały tydzień i taka niespodzianka... Ewentualnie jak by ktoś miał blisko i potrafił pomóc stacjonarnie zapłacę... Sprawa rozwiązana spaliła się dodatkowa pompa wody. Nie chciała odpalić bo jeden bezpiecznik był spalony i wyszło to po sprawdzeniu każdego z osobna miernikiem.
  3. Dąbrowa Górnicza 1.8T quattro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...