Skocz do zawartości

kalibos

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kalibos

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    LIPNO

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ALZ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kalibos

0

Reputacja

  1. Witam! Przeszukałem już chyba cały internet zanim dodałem ten temat. Chciałbym wymienić w swoim A4 rozrusznik, talko na dobrą sprawę niby banalne pytanie ale gdzie tak naprawdę w moim modelu on się znajduje. W sieci na dobrą sprawę jest wszystko dostępne o naprawie, wymianie, demontażu i umieszczeniu do wszystkich modeli audi A4 B7 rocznik 2006. Jednak mojego nie mogę nigdzie wykopać. Po obejrzeniu wszystkiego co dotyczy wszystkich modeli B7 i porównaniu z moim domyślam się mniej więcej gdzie jest ale to tylko domysły. Moje auto to A4 B7 Sedan 1.6 2006r (8EC) 102KM 75kw. Jeżeli ktoś z was miał do czynienia z rozrusznikiem w tym modelu prosiłbym chociaż w dwóch zdaniach opisać lokalizację. Pozdrawiam.
  2. Witam serdecznie. Z upływem czasu w moim a4 b7, mój przełącznik świateł niestety troszkę się powycierał i dostał lekkich prześwitów. Ponoć to bolączka nie tylko w przełącznikach audi. Zakupiłem zestaw naprawczy z samym pokrętłem i zewnętrzną obwódką, podobno ze wzmocnioną farbą na porysowania, ale to się okaże. Wymiana przebiegła bez problemu nawet bez przecinania itp. Skorzystałem z jednego fajnego filmiku na youtube, w którym można bez problemu zdemontować pokrętło bez żadnego przecinania jak na wielu innych filmikach. Niestety po złożeniu całego modułu i podpięciu pod kostkę, wyłączenie i włączenie świateł po przekręceniu przełącznika nie reaguje. Światła świecą cały czas, nie działają światła pod rejestracją, nie ma możliwości włączenie świateł długich. Długie mogę włączyć jedynie trzymając cały czas do siebie przełącznik od kierunkowskazu. Jaka może być przyczyna tego problemu? Pozdrawiam.
  3. Temat do zamknięcia. Problem rozwiązany. Po podłączeniu do kompa pokazał jeden błąd - "uszkodzenie 4 cylindra". Wymiana cewki załatwiła sprawę, dodatkowo wymieniłem świece z przewodami i przy okazji wykąpałem i wyczyściłem przepustnicę z nagaru w benzynie ekstrakcyjnej. Auto zaczęło pracować lepiej niż jak go kupowałem. Dodatkowo zniknął objaw chwilowego uniesienia i opadnięcia wskazówki obrotomierza przy odpaleniu auta. Podobno to częsta bolączka tego modelu. Czuję odczuwalną różnicę w mocy auta, zbiera się lepiej i przyspiesza. Jedyny mankament jaki zauważyłem to ciut większe spalanie (obstawiam, że po usunięciu nagaru z wnętrza przepustnicy jest tego objawem). Całą naprawę zdecydowałem się przeprowadzić sam w swoim garażu i dla zainteresowanych akurat w tym modelu wymiana cewki jest bardzo pracochłonna. Aby się do niej dostać trzeba parę rzeczy wymontować. No i oczywiście bez pomocy drugiej osoby utrudnione jest odpowietrzenie układu chłodzenia. Walczyłem z tym od samego rana do późnego wieczora. Ale jak na amatora mechanika, satysfakcja z naprawy bezcenna.
  4. Wita. W przerwie świątecznej moje auto dość długo stało na parkingu (kilka dni), dotąd garażowany. Wczoraj w końcu wyjechałem autem na zakupy. Wszystko było dobrze do momentu gdy podjeżdżając po górkę na lekko ośnieżonym podłożu auto przemieliło i włączyła się trakcja. Gdy już podjechałem i wyłączyła się trakcja nagle zapaliła się żółta kontrolka silnika, auto nagle utraciło nieznacznie moc, zaczęło lekko szarpać i nierówno pracować a w lusterku z wydechu zaczęło mocno dymić spalinami. Stanąłem na poboczu na biegu jałowym. Wskazówka obrotów drgała a przy dodawaniu gazu silnik sprawiał wrażenie jakby się lekko dławił. Miałem tak kiedyś w swoim starym Golfie IV gdy po umyciu silnika dostało się trochę wody na świece ( po wykręceniu i wysuszeniu świec wszystko wróciło do normy). Otworzyłem maskę i wnętrze wydawało się być suche bez żadnych zamoczeń. Silnik za to lekko drżał, mocniej niż zwykle. Przyjechałem do domu i wstawiłem auto do garażu na noc z myślą że mu jakoś przejdzie. Niestety dziś po odpaleniu nadal to samo jedynie co się zmieniło to to że kontrolka silnika nie świeci na stało tylko miga w dłuższych odstępach. Proszę o poradę, oby to nic groźnego bo dbam o auto jedynie raz zdarzyło mi się zostawić go na tak długo na zewnątrz. Może "obraził" się na mnie
  5. Ok. Tylko chodzi mi o to czy jarzma i zaciski od mocniejszych modeli B7 z większymi tarczami będą pasowały do mojej 1,6. Bo jak przeglądałem do innych B7 to trochę inaczej wyglądały. Ciekawe czy mocowanie zacisku będzie pasowało.
  6. Witam koledzy. Nie miałem wpływu na otrzymane części, ale jak to się mówi "darowanemu koniowi.....". Problem mój polega na tym, że chciałem wymienić tarcze i klocki w moim aucie (A4 B7 1,6 benzyna, kod 8EC, B7, ALZ), dostałem w prezencie od teścia nowiutki komplet tarcz i klocków TRW (dokładnie taki sam zestaw TRW TARCZE+KLOCKI PRZÓD+TYŁ AUDI A4 B6 B7 288MM 7718892777 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 526 zł - TRW TARCZE+KLOCKI PRZÓD+TYŁ AUDI A4 B6 B7 288MM (7718892777). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! Zabrałem się za wymianę przodu i okazało się że jarzma i zaciski są za małe na te tarcze 288. Prosiłbym o radę od jakich modeli b7 mógłbym kupić i założyć jarzma i zaciski by pasowały do mojego auta na te tarcze. Przeszukuje różne ogłoszenia i jest trochę tego ale boję się czy będą pasować do mojego modelu. Pozdrawiam.
  7. Witam! To mój pierwszy post na forum. Dziś zapaliła mi się kontrolka klocków hamulcowych w mojej B7. Od zakupu auta prze ze mnie to pierwsza wymiana. Znalazłem się w tym dziale ponieważ pomyślałem że skoro pora na wymianę to może jest możliwość upgrade-ingu moich hamulców przednich. Moje auto to A4 B7 (8EC.B7) kod silnika ALZ. Kod z wlepki na przód to 1LZ. Auto jest na feldze 17 calowej. Chciałbym zaczerpnąć opinii klubowiczów czy w moim aucie mogę zrobić upgrade moich hamulców jakościowo i wizualnie, jeżeli tak to co byście mi doradzili. Jaki model tarcz i klocków waszym zdaniem jest najlepszy. Pozdrawiam "ŚWIEŻAK"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...