Skocz do zawartości

byku241

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O byku241

Osiągnięcia byku241

0

Reputacja

  1. Kup 2 litry oleju ori VW. Opisy jak przepłukać a później zalać i odpowietrzyć układ znajdziesz na forum. Najprościej spuścić ten olej który jest w układzie a później zalewać świeżym żeby przelać cały układ (kręcąc kierownicą na wyłączonym silniku) i wypuścić przez przewód powrotny do zbiorniczka. Na końcu skręcasz przewód powrotny, zalewasz układ, odpowietrzasz i sprawdzasz rezultat.
  2. Jeżeli się nie pieni to raczej układ nie jest zapowietrzony. Najpierw przepłukałbym układ na Twoim miejscu a później zalał oryginalnym olejem i powinno być dobrze.
  3. Pieni się płyn w zbiorniczku na pracującym silniku?
  4. Sitko zapobiega spienianiu się oleju i zapowietrzaniu układu. Kup nawet używany zbiorniczek z sitkiem i zamontuj.
  5. Witam Miałem podobny objaw po wymianie płynu wspomagania - przed wymianą było o.k. po wymienie pienił się i pompa wyła. Dzaiło się tak ponieważ płyn w zbiorniczku się zapowietrza przez przytkane sitko. Zdemontuj zbiorniczek, umyj dokładnie i załóż poprawnie sitko. Później zalej ukłąd i kręć kierownicą w lewo i prawo nie odpalając auta żeby odpowietrzyć układ. Po odpa;eniu powinno być o.k. Polecam zalać układ oryginalnym płynem VW, Febi jest rzadszy i jak pompa zaczyna się kończyć to ma wpływ na pracę wspomagania. Pozdrawiam
  6. Witam Mam nadzieję że opisana sytuacja komuś kiedyś pomoże... Po rutynowym sprawdzeniu stanu oleju w zbiorniczku wspomagania odkryłem że zalany przez poprzedniego właściciela był czerwony, a powinien być zielony. Wymiana na Febi trwała koło 10 minut... i wtedy się zaczęło. Po odpaleniu samochodu pompa wyła jak oszalała i płyn w zbiorniczku buzował, a przed wymianą było ok. Wymieniłem wyjącą pompę na inną, używaną z allegro ponieważ myślałem że wyje ponieważ nie ma niezbędnej wydajności na zielonym oleju. Po wymianie pompy i odpowietrzeniu przez 10 minut było ok a później znowu zaczęło wyć. Wspomaganie cały czas działało prawidłowo aczkolwiek głośno. Myślałem o wymianie przewodu od pompy do przekładni ale nie znalazłem odpowiedniego na allegro a serwis ma cenę zaporową. Przyczyna okazała się prozaiczna - pomogła wymiana zbiorniczka oleju od wspomagania na nowy oryginał. Po wymianie i odpowietrzeniu cieszę się ciszą i prawidłową pracą wspomagania. Podobno po wymianie płynu z czerwonego na zielony potrafi zatkać się to sitko w zbiorniczku które ma za zadanie zapobiegać pienieniu się płynu i wtedy pompa zaciąga olej z powietrzem i wyje. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...