Skocz do zawartości

s.kilianczyk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O s.kilianczyk

Osiągnięcia s.kilianczyk

0

Reputacja

  1. Pytałem mechanika o cenę za ustawienie kąta wtrysku,jak mi krzyknoł 250 zł to uznałem ,że to lekka przesada i z pomocą instrukcji zamieszczonej na forum sam ustawiłem kąt-wartość udało mi się ustwić początkowo na 50 ,ale po dokręceniu pompy minimalnie się przestawiła na 46-i tak zostawiłem,pompę musiałem przekręcić o ok 1mm. Efekt jest taki ,że auto na mocy nie zyskało ,ale faktycznie reaguje lepiej na pedał gazu. Następnie przegoniłem auto na dłuższym odcinku (70 km) przy 4000 obr i po tym zabiegu odczułem poprawę i powrót mocy:) oraz brak jakichkolwiek błędów. Czyszczenie turbinki też zamierzam wykonać,auto ma spory przebieg ponad 310000 ,więc musi być zawalone sadzą ,ale z tą operacją muszę trochę odczekać -sam tego nie zrobię bo boję się że śruby mogą się ukręcić podczas odkręcania ,więc muszę auto oddać do mechaniora-pytałem o koszt-chce 400 zł. Zamieszczam Log dynamiczny 011 po przegonieniu auta: Log (0 - 011) Chcę równierz podziękować wszystkim ,którzy uczestniczyli w tym temaci.Panowie dziękuję bardzo ,sporo się dzięki wam nauczyłem. Pozdrawiam Serdecznie
  2. Wykonałem ponowne logi ,tym razem pojedyńczo:),mam nadzieję ,że te są wykonane prawidłowo. Proszę o ponowną ocenę logów.Powiedzcie koledzy czy mam oddawać turbinkę żeby autko zaczeło lepiej śmigać (dodam ,że znaczne pogorszenie wystąpiło odrazu po odbiorze auta od mechanika ,który uszczelniał pompę).Zczytałem następujące błędy: 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-00 - Short to B+ 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference Dynamiczny 1 grupa 011 Log (1 - 011) Dynamiczny 2 grupa 011 Log (0 - 011) Dynamiczny 3 grupa 011 Log (3 - 011) Dynamiczny grupa 008 Log (2 - 008) Dynamiczny grupa 010 Log (4 - 010) Dziekuję i pozdrawiam,
  3. Czy złe ustawienie kąta wtrysku wpływa na moc auta? Wyczyściłem przepływkę,zamieszczam logi wykonane po czyszczeniu. Możecie powiedzieć czy te czyszczenie coś pomogło? Basic settings Log (0 - 003) Log (2 - n/a) Dynamiczne: Log (1 - 003,004,011)
  4. Proszę szanownych forumowiczów o sprawdzenie i komentarz logów Logi statyczne: Logi Basic settings Logi Dynamiczne bez mocy silnika: Logi Dynamiczne po restarcie silnika: [mod]Gdzie jest prefix!!!! - poprawiłem (kolejne wylądują w koszu)[/mod]
  5. czy to oznacza ,że pompiarz który uszczelniał pompę ustawił nieprawidłowy kąt? Orientujesz się ile będzie kosztowało czyszczenie turbiny?
  6. Dziś ponownie zrobiłem logi ,proszę o ocenę. Logi ze ze zdjętym wężykiem zrobię jutro,dziś już nie mam możliwości. Z góry Dziękuję wszystkim za ocenę.
  7. Dziękuję kolego za uwagę ,zapoznam się z lekturą i jutro wstawię prawidłowe logi.
  8. Witam , Jestem posiadaczem Audi A4 1.9 TDI 96r ,ostatnio była uszczelniana pompa paliwa ,auto po naprawie wyraźnie ma mniejszą moc. Proszę o sprawdzenie i komentarz logów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...