Skocz do zawartości

MajkelPack

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MajkelPack

Osiągnięcia MajkelPack

0

Reputacja

  1. Rozchorowałem się i nie miałem kiedy napisac...z tego co tu wszyscy opisują wynika ze to prawdopodobnie dwumasa, ale dla pewności dopiszę co ostatnio się zdarzyło. Zawsze "żabka" występowała tylko na ciepłym silniku, a przedwczoraj rano już na zimnym szarpało, a co ciekawe przestało szarpać po 15 minutach jazdy....i do dzisiaj nie szarpie. Ciekawi mnie czy powinny występować jeszcze inne objawy jesli to dwumasa. Spotkam się z mariuszemsal i zobaczymy czy objawy są identyczne, tylko musze poczekac az problem znowu sie pojawi...
  2. mariuszsal - bylbym wdzieczny gdybys zobaczyl czy u mnie szarpie tak jak u ciebie. Wiedzialbym co robic.. Narazie nie mam dostepu do kompa, pisze z telefonu, wiec nie bede sie rozpisywal. Jutro dodam inne informacje...
  3. u mnie walenia żadnego nie słychać....jest cichutko i na jałowym też nie trzęsie...
  4. Mechanik Ci powiedział że to dwumasa? możemy się styknąć może po weekendzie, porównamy. to spiszemy się na priv.
  5. Przebiegu jstem pewny, no objaw jest taki jak napisałeś czyli "żabka" Jak problem się pojawi to im dłużj jeżdżę tym bardziej się to nasila. Jeśli ruszam bez dodawania gazu, tylko puszczając sprzęgło to leciutko szarpnie, ale np. jak dodam gazu puszczajac sprzęgło to już szarpie bardziej. Problem tak jak pisałem nie występuje zawsze. Czyli objawem końca dwumasy jest taka żabka? Jeżeli to dwumasa to czy nie powinno dziać się coś więcej? Co do pytania o moc, to auto jezdzi bez zarzutów..ma moc.
  6. przebieg nie całe 140t km, dlaczego uważasz ze to normalne? nie da się nic zrobić żeby lepiej palił, np nową mape paliwa? czytałem coś o zwiększeniu dawki paliwa na rozruchu.
  7. Witam, mam problem z szarpaniem przy ruszaniu, wygląda to tak jakby silnik się "dławił" (dokładnie tak jak przy silniku benzynowym gdy za szybko puścisz sprzęgło i dasz mało gazu). Problem pojawia się tylko przy ciepłym silniku i dodam ze nie zawsze. Z tego co udało mi się zaobserwować najczęsciej dzieje się tak gdy dość duzo jezdze po mieście (tym samym używam często sprzęgła). Zaopserwowałem że gdy mam ciepły silnik to auto też cięzej pali, trzeba poczekac z 2-3 s i zastanawiam się czy może oba te problemy mają jakieś powiązanie. Zastanawiałem się również czy przyczyną szarpania jest sprzęglo, ale jaki wpływ na nie miała by temperatura silnika? proszę o jakieś rady...
  8. Witam, mieszkam w Lublinie i od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem audi a4 b7, witam serdecznie i liczę na waszą pomoc w razie przyszłych pytań, bo pewnie te będą się pojawiać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...