Skocz do zawartości

szary136

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szary136

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Głowno

Auto

  • Model
    A6 C6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia szary136

0

Reputacja

  1. Witam, Po pierwsze i najważniejsze sprawdź pokrywę zaworów, metodą na menzurkę. Prawdopodobnie uszkodzony jest zawór w pokrywie i w wyniku czego uszczelniacze na turbinie przepuszczają olej. Przy uszkodzonych szklankach bez względu na zimny czy ciepły silnik dymienie by nie ustawało.
  2. Tak wyżej wymieniony błąd jest w 05, sprawdzę zaraz po nocy czy odpali ten samochodzik. Wezmę pod uwagę wymianę stacyjki, tylko dziwi mnie fakt, iż wszystkie funkcje związane z komunikacją kluczyka ze stacyjką są prawidłowe. Tylko często nie zapala, może to IMO?
  3. Witam, Mam mały, duży problem. W ostanim miesiącu w Audi A4B8 silnik CAGB 100KW manual jest problem z uruchomieniem silnika. Samochód potrafi po zgaszeniu ponownie nie odpalić, kontrolki działają tzn. świecą się, rozrusznik kręci, oczywiście sprzęgło jest wciśnięte, a silnik nie odpala. Jedyny błąd jaki się wyświetla po podpięciu do VASA to " nie osiągnięta dolna granica wartości kluczyka". Samochód swoje odstoji czasami i dwa dni po czy odpala i jest dobrze do maks 3 dni. Dzisiaj cały dzień odpalał po czym o 17tej przestał. Podpiołem sprzęt skasowałem błąd i co ..... i nic. Mam wrażenie żę samo skasowanie błędu nic nie pomaga tylko upływ czasu ma tu wpływ na odpalenie silnika. I co to może być????
  4. OK! Przeglądałem aukcje allegro. Tylko ten łańcuch o numerze 03G115230 kosztował 114 zł bez łaski i upustów w serwisie audi. Trochę głupio jest wydać teraz na tą samą rzecz 550zł. Tym bardziej, że nie mam pewności oryginalności omawianej części. na tych zdjęciach nie widać pudełeczek. Przypuszczam że nie są to żelazne zapasy tylko super pomysł na zarabianie pieniędzy.
  5. Taka przeróbka to jednak spora ingerencja w motor. Poza tym nie wierzę, że ten łańcuszek tak nagle znikną z rynku. Być może jest w innym aucie, lub jest dłuższy o kilka ogniwek. Gdzieś po łebku wyczytałem, że można skrócić łańcuszek z 2.0 fsi. Mam kod febi 25357. Albo drugi pomysł Audi A6 3.0 tdi, taka sama długość kod febi 25397. Mam nadzieję że ktoś już wymyślił skąd wziąć łańcuszek, a nie od razu zmieniać cały układ.
  6. Witam wszystkich. Kupiłem ostatnio Audi A4 2.0tdi 16v z 2005r. W silniku po odpaleniu motoru było słychać hałas łańcuszka na pompie olejowej. No nic taka drobnostka do naprawienia. Po zdjęciu miski olejowej okazało się, że do wymiany jest napinacz, małe koło zębate i oczywiście łańcuszek. Zamówiłem potrzebne części w AutoCenter na Puszkina w Łodzi. Po dwóch dniach mam potrzebne rzeczy, tylko bez łańcuszka. Łańcuszek został zastąpiony całym mechanizmem, ale to wszyscy chyba już dawno wiedzą. Przeróbka jest bardzo kosztowna i wolałbym jej uniknąć i tu pojawia się moje pytanie, czy wiadomo już w śród fanów Audi Jakim innym łańcuszkiem można zastąpić stary o numerze 03G115230. Pozdrawiam.
  7. [GŁOWNO] WITAM WSZYSTKICH SERDECZNIE
×
×
  • Dodaj nową pozycję...