
Quatro7
Pasjonat-
Postów
178 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Quatro7

Informacje
-
Imię
Robert
-
Miasto
Walichnowy
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
BKE
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
103 - niskie ciśnienie na pompie w baku 106 - wysokie na szynie
-
2.0 TFSI BWE, mam problem z ciśnieniem paliwa wychodzącym z baku. Na logach powyżej 5 tys. obrotów ciśnienie spada do 3 barów zamiast trzymać 4 ? filtr paliwa wymieniony na nowy - mahle, pompy paliwa w baku wymieniałem już 3, obecnie założona jest nowa i nic się nie zmienia ? gdzie szukać przyczyny? czujnik niskiego ciśnienia?
-
może sztanga od WG źle wyregulowana?
-
nadal nic... ? jeśli dobrze zrozumiałem to przed zakodowaniem wyłączyć i włączyć zapłon? adaptacja przechodzi bez problemu
-
VCDS 15.7 full próbowałem innym i też nie poszło - ten sam błąd
-
tak, tak właśnie robiłem i za każdym razem błąd, że nie można zapisać i tak - w kierownicy zmieniłem kodowanie, tam wszystko jest OK w blokach pomiarowych ECU patrzyłem i wszystkie przełączniki tempomatu działają poprawnie
-
nie wiem dlaczego sporo osób nie dowierza w to długie kodowanie. Mogę filmik nagrać dla potwierdzenia jak pisałem chce zakodować tempomat, kodowanie jest nieaktywne, długie kodowanie nie przyjmuje zmian
-
nie, to nie login ktoś ma jakiś pomysł? bo nadal z tym walczę
-
Rezystancja DV 15, a N75 25 ciegno na gruszce powinno się luźno ruszać palcami?
-
nie wstaje i błędów nie ma, a jaką oporność powinno pokazywać? co innego niż 0 jest OK? tak samo przy n75?
-
jak pisałem - DV wymontowany, wygląda wszystko OK N75? na logach pokazuje że westgate działa prawidłowo, na wolnych obrotach przy dodawaniu gazu sztangkienka pracuje, a podczas jazdy turbo nie dmucha jednak w cale. błędów w ECU brak.
-
Mam problem z mocą w moim 2.0TFSI. Pewnego razu podczas jazdy odczułem że samochód stracił moc, głośniejszy dźwięk dobiegał z wydechów, pewnie spadł wąż z dolotu - pomyślałem, ale niestety nie - dolot jest szczelny. Zrobiłem logi, okazało się że Turbo w ogóle nie wstaje. Westgate działa ok. Zdjąłem rurę z turbo, dojścia niestety do wirnika nie ma, udało mi się jedynie patrząc w lustro kawałkiem twardego przewodu ruszyć delikatnie wirnik - obraca się bez problemu, luzów niestety nie jestem w stanie sprawdzić. (Dodam że turbo nie tak dawno było robione - hybryda). Wyciągnąłem zawór DV, wygląda ok. Sprawdzałem oczywiście też błędy, ale nie ma żadnych.. Ktoś ma jakiś pomysł?
-
ktoś się może orientuje jaki wkład pompy paliwa pasuje do koszyka w baku do 2.0 TFSI quattro?
-
A jednak jest...
-
A4B7 2.0TFSI 2006 mam problem ze zmianą jakiejkolwiek wartości w długim kodowaniu w sterowniku ECU poprzez VCDS. czegokolwiek nie chciałbym tam zmienić otrzymuje komunikat zwrotny CODING II - 11 jest w ogóle nie aktywne. ktoś wie dlaczego tak się dzieje? kabel na 100% obsługuje, VCDS pełna wersja