Skocz do zawartości

blachy

Pasjonat
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O blachy

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Zamość

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia blachy

0

Reputacja

  1. Częśc ludzi powyrastała, część pozakładała rodziny, pewnie sporo z nas posprzedawało samochody... Obecne pokolenie już praktycznie nie siedzi na forach, wszystko przerzuciło się na FB i tamtejsze grupy. A faktycznie fajnie było, można jeszcze kiedyś spróbować się spotkać, sporo wcześniej ustalić termin, zrobić listę obecnych... Pewnie kilka osób by się znalazło. Ciekawe ilu z nas ma nadal A4. Ja niezmiennie jeżdżę tym samym A4 B6 1.8T od 9 a zaraz będzie 10 lat. Lubię to auto i obecnie cięzko zmienić na coś do da tyle frajdy, bezpieczeństwa i ekonomii (LPG). Pozdrawiam wszystkich starych i nowych forumowiczów.
  2. Niezły wynik. Widać turbo zdrowe i mocno ciągnie. Zrobiłbym tylko logi co tam się dzieje powyżej tych 4.5k że takie załamanie wyszło. Ktoś jeszcze od nas hamował? Tu moje story u gregora http://gregor10.pl/audi-a4-b6-1-8t-quattro-163km-bfb-205km-335nm-stage-2/
  3. Grzesiek wskazał na zaworek jednokierunkowy przy odmie - wymieniłem i błąd zniknął. Poza tym uszkodzony był zawór DV oraz wymieniony został przepływomierz. A reszta tutaj: http://gregor10.pl/audi-a4-b6-1-8t-quattro-163km-bfb-205km-335nm/
  4. Koledzy, ile trzeba szykować kasy na wymianę sprzęgła w 1.8T Q? Pytanie o samą robotę, bo sprzęgło wiem ile kosztuje.
  5. Ewentualnie zmiana sprężyn na klasę wagową wyżej. Jestem świeżo po zmianie z klasy wagowej 11 na 12 w moim B6 Avant (powodem pęknięta sprężyna). Nie mam jeszcze LPG ale już było widać że tył siedział delikatnie niżej niż przód. Teraz na klasie wagowej 12 tył poszedł trochę do góry i jest minimalnie wyżej niż przód (dale wygląda to dobrze). Myślę że po założeniu LPG będzie idealnie. Polecam szukać sprężyn na allegro od cabrio - tu jest największy wybór. Sam nabyłem po 30pln za sztukę + przesyłka.
  6. Dzięki za potwierdzenie. Jak założę to podzielę się spostrzeżeniami.
  7. Witam Pękła mi sprężyna z tyłu w moim B6 Q. Mam zawieszenie 1BE i klasę wagową 11 (niebieski zielony). Znalazłem sprężyny z cabrio o oznaczeniu niebieski zielony zielony, czyli klasa wagowa 12, stąd pewnie będzie trochę wyżej. W zamyśle mam montaż LPG, więc trochę KG na tył dojdzie. Czy dobrze myślę, że będzie to optymalne dla mnie teraz rozwiązanie, aby zamontować klasę wagową 12? Bo to że cabrio, to chyba nie ma znaczenia, prawda? Z góry dzięki za odpowiedź.
  8. No i świetnie. Dupohamownia poczuła różnicę po zmianie?
  9. Jak wytrwałeś wczoraj i dzisiaj bez klimy to ja już w ogóle nie widzę sensu abyś jechał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...