Skocz do zawartości

boleczek369

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O boleczek369

Osiągnięcia boleczek369

0

Reputacja

  1. Ja też tak miałem powyżej 100 brak mocy, przechodził w tryb awaryjny. wszystko przejrzałem i nic. W końcu przyszła wymiana filtra paliwa i od tamtej pory mam spokój. Trochę to dziwne ale prawdziwe.
  2. Wina termostatu jak będziecie łapali temperature na zegarach do 70 stopni i na klimatroniku kanał 49 także 70 stopni to termostat. Ale mam teraz inny problem ale to zacząłem już nowy wątek.
  3. Po zdemontowaniu starego termostatu( stary nie zamykał się i nie mogłem złapać temperatury) założyłem nowy,zalałem nowym płynem, odpowietrzyłem przez zdjęcie węża na powrocie z nagrzewnicy. Wszystko wydawało się dobrze, złapał 91 stopni, ogrzewanie w kabinie jest więc wszystko ok. po zatrzymaniu się chciałem sprawdzić czy płynu ubyło, dolałem jakieś trzy setki, złapałem za dolny wąż jest on całkiem zimny. I mam teraz pytanie czy to jest normalne że dolny wąż jest zimny? wydaje mi się że termostat się nie otwiera, kupiłem w ASO. czy jest jakieś odpowietrzanie bloku silnika? Czy mogłem źle włożyć termostat? czy jest jakaś różnica tego dziubka termostatu co wystaje że ma być w pionie czy poziomie? zrobiłem to tak: - włożyłem termostat w blok (przyznam że nie kręciłem go w prawo czy w lewo normalnie go włożyłem) - nałożyłem uszczelkę - zakręciłem obudowe na dwie śrubki i wszystko.
  4. Mam problem ze złapaniem temperatury na zegarach więcej niż 70 stopni. Dochodzi do 70 i się zatrzymuje. Wczoraj wjechałem na autostradę żeby go pogonić doszło do 70 stopni, jak zjechałem na zjazd by zawrócić spadło prawie do 60 stopni. Wjazd na autostradę i znowu tylko 70 stopni. Teraz nie wiem co wymienić termostat czy czujnik. Proszę o pomoc!!! dodam jeszcze że wentylator cały czas chodzi
  5. Kupiłem A-4 w automacie i nie wiem kiedy był wymieniany olej w skrzyni. Nie wiem co mam zrobić wymienić czy nie, i co może się stać jak nie wymienie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...