Skocz do zawartości

Machor83

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Machor83

Osiągnięcia Machor83

0

Reputacja

  1. Ok koło pompy po kręceniu kluczem obraca się impulsywnie. Wtryski w GMP dają na 1 cylinder ( od strony koła) i zaraz później na 3 ( gdy kręcę kołem w jego położenie na zablokowanie ). Wszystko ustawione próbowałem nawet odpowietrzyć wtryski. Po przekręceniu kluczyka nagle jak by coś tam łapało i później kręci sam rozrusznik. Moje ciągłe wahania są o te 0 na kole ( ale w okienku jest przy prawej krawędzi widoczne całe)ale nie zmienia to faktu że i tak nie odpala ;( ;( Akumulator aż pada od tego kręcenia bez alternatora bo cały przód zdjęty. Wtryski były odkręcane bo głowica była w planowaniu. Przykręciłem wszystko na swoje miejsce. Co w tym wszystkim jest najdziwniejsze że jak kupiłem kiedyś to auto miał kąt wtrysku około 160. Później przestawiłem na około 51.[br]Dopisany: 11 Kwiecień 2011, 16:30_________________________________________________ Ktoś jeszcze ma jakiś pomysł?
  2. Tylko że mam zdjęta głowicę a koło od pompy wtryskowej nie chce się zakręcić mocniej jak 1/4obrotu. Możliwe żeby od tak coś stanęło w środku pompy ? ;( ;(
  3. 1. W silniku AFN pod kołem zębatym wałka rozrządu nie występuje klinek? bo miejsce jest ale go nie ma wydaję się że nie bo jest na stożku ale lepiej zapytam 2. Czy koło pompy wtryskowej ma prawo stawiać duże opory przy kręceniu nią bez paska ręcznie? bo nie da się zrobić nią 360 stopni[br]Dopisany: 05 Kwiecień 2011, 14:48_________________________________________________ Ktoś podpowie? Wałek na końcu jest stożkowy nie prosty i ma miejsce na klinka..
  4. Założyłem stary pasek na punkty i gdy kręcę wałem żeby sprawdzić czy nic nie zapiera słyszę z pod wałka rozrządu syczenie.. Jak by uciekała kompresja? Auto nie chce zapalić a rozrusznik kręci.. Próbowałem odpowietrzyć poszła ropa i nic.. ;( Dodam że przy kręceniu rozrusznikiem nic nie słychać wszystko jak by normalnie. Czyli głowica do zdjęcia..
  5. Nie ma w ogóle śladów a silnik czysty. Jak ustawie kreskę do prawej krawędzi to widzę też w okienku 0 i wydaję się że tak chyba ma być oto zdjęcie:
  6. Ja 3 miesiące temu malowałem całe w garażu i jest lux kolorek czerwony
  7. Tylko u mnie pracował na wolnych obrotach ale hałasował maksymalnie i jeszcze dowiózł na miejsce z rykiem [br]Dopisany: 03 Kwiecień 2011, 02:08_________________________________________________ A na tym kole zamachowym to jak ustawić jak mam i kreskę i obok 0 ? Kreska do prawej krawędzi okienka ? Bo na tych zdjęciach jest tylko 0
  8. A tą gumowa podpórkę wstawiłeś pomiędzy wysprzęglik przy skrzyni ?
  9. Obyś Goldik miał rację bo jak głowica do roboty będzie to nie teraz na moją kieszeń ;( I na kole zamachowym mam dokładnie tak 0 | a tego nie ma w tym co wysłałeś tylko samo 0. Wychodzi na to po mojemu że kreskę trzeba wyrównać do końca prawej strony okienka.
  10. Witam mam problem tego rodzaju iż jechałem wieczorem moim Audi obroty 2.5k max prędkość 60km/h lecz nie więcej jak 70 i nagle poczułem delikatne szarpnięcie. Silnik zaczął chodzić tak głośno jak dwa traktory w jednym ;(. Zatrzymałem się podniosłem maskę a tam stuki bardzoo mocno głośne. Zgasiłem silnik odczekałem chwile uruchomiłem bez najmniejszych problemów i dojechałem 100m do domu. Zdjąłem pokrywę zaworów i odchyliłem osłonę od rozrządu a tam pasek miękki jak by napinacz puścił . Wszystko już rozebrane pasek rozrządu zdjęty uszkodzony był napinacz z tyłu taka blaszka się wygięła i się poluzował. Teraz mam pytanie czy jak silnik pracował i odpalał czy mam do roboty głowice?Bo we wszystkich tematach pisze że zgasł albo ciężko było zapalić.. Powyginało zawory? Czy tylko kupić pasek z rolkami i założyć? ;( Aha na kole zamachowym mam kreskę i obok 0 jak powinno być ustawione przez okienko kreską do obudowy?
  11. Witam wszystkich jestem tutaj nowy i jezdze audi a4 b5 1.9 tdi afn
×
×
  • Dodaj nową pozycję...