
PELIKAN18
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O PELIKAN18

-
Kierownice spiłowałem papierem ale nie widzę żeby się gruszka przycinała chodzi dobrze na BS 011 bo przed czyszczeniem nie otwierała kierownic i było niedoładowanie musze te turbo wyciągnąć i rozebrać zobaczyć czy wszystko jest ok bo jak będzie mi przeładowywać to mi nogi wyłoży
-
Bolce zeszły się prawidłowo i po złożeniu jak ruszałem dzwigienką to kierownice wychylały i chowały się szło to zauważyć pod dużym kątem od gorącej strony turbinę czyściłem papierami 600, 800 , potem 2000 wodnym raczej starannie to pierścień jak ma być założony dziurka większa w pierścieniu po prawej czy po lewej bo czego innego to na pewno nie pomyliłem .[br]Dopisany: 02 Lipiec 2011, 23:54_________________________________________________Panowie pierścień sterowania kierowniczkami zakładałem tak jak na foto http://daniel.omega.pl/b5/turbo/thumb/17.jpg kierownice się ruszały raczej poprawnie może się już zapiekło i nie spada maksymalnie gruszka do dołu nie zamyka kierownic a co z resztą logów jak wychodzą dawki itp też był zmieniany rozrząd i nie ustawiłem konta wtrysku.
-
W pierścieniu przy wytłoczeniu na dźwignię ruszającą kierownicę są dwie dziurki mniejsza po lewej większa po prawej i tak założyłem a poprawnie jest odwrotnie ??
-
Pierścień założyłem z tego co pamiętam tak http://s114.photobucket.com/albums/n267/G_tdi/vw/turbosprezarka/?action=view¤t=g14.jpg on nie jest symetryczny? pamiętam że rysowałem gdzie ma być ta mniejsza dziurka w pierścieniu ale mogłem się pomylić :-( sztangą nic nie kręciłem a przed czyszczeniem przy 120 już był tryb awaryjny i się sztanga zacinała nie szła na maksa do góry a teraz tak jak gnam 160 to mi wpadło na czwartym biegu jak logi chciałem zrobić auto w większości jeździ po mieście może znowu się zapiekły kierownice ale gruszka wydaję się że chodzi dobrze z obserwacji ale bez wężyka nie powinna ładować więc to chyba ten pierścień.
-
Dziękuje trochę się pomotałem teraz już chyba wszystko dobrze BS Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50313.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50314.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50315.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50316.html Dynamiczne : Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50317.html z założonym wężykiem na gruszce. Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50318.html bez wężyka .
-
Nie mam starych logów jak dobrze czytasz to są moje pierwsze jakie robiłem w bassic setings mi pokazuje ale jak daje gazu to od razu error wyskakuje i logów chyba nie zrobię nie wiem czemu kabelek od viekana :-( jak będe miał kogoś pod ręką to spróbuje kiedy indziej.
-
Już dodałem
-
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50220.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50221.html Grupy: 002,010,023 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50222.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50223.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50224.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50225.html Stracił na mocy :-) moje pierwsze logi proszę mnie poprawić jak źle. Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50231.html Grupy: 000,003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50232.html dynamiczne, EGR zaślepiony wpadł w tryb awaryjny przy 4000 obr błąd 575 a nie dawno czyściłem turbo i było ok :-(
-
http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=75246.0
-
W ASO ok ale mieszkam w małej mieścinie a do Szczecina nie mam kiedy jechać i szukać i to właśnie problem .
-
Witam fotel kierowcy buja i stuka już nie mówię o trzeszczeniu brakuje mi plastiku który się znajduj na prowadnicy z przodu fotela gdzie taki kupić szukałem na alledrogo ale tam nie mogę znaleźć może ktoś ma na odsprzedanie .
-
Mi strasznie piszczał znajomy mechanik zmienił mi pasek i po problemie nalej na niego troszkę ludwika jak przestanie piszczeć to pasek puzdro .
-
Ja brałem że Szczecina i wydaje się być oryginał zawsze tam biorę wcześniej castrola teraz motoula pozdro dla Dzika .
-
Nie chce straszyć ale mi to wygląda na początek dwumasy jak się rozgrzeje to daje o sobie znać spójrz na poduszki skrzyni jak będzie telepało jak drgają no boki to niestety dwumas też takie objawy miałem potem zaczął powoli stukać pozdrawiam.
-
Częstą przyczyną cieknięcia oleju jest plastikowa rurka po prawej stronie od odmy która kruszy, pęka przy silniku jest tam dość trudny dostęp i mało widoczny po odkręceniu filtra paliwa już trochę lepszy najlepiej ją wymontować żeby sprawdzić. Trzyma się do silnika na dwie śruby, można kupić zamiennik w granicach 60zł. jeżeli się nie ma odolejacza na niej takiej białej puszki wtedy tylko ori albo uzywki szukać powodzenia.