Skocz do zawartości

PELIKAN18

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PELIKAN18

Osiągnięcia PELIKAN18

0

Reputacja

  1. Kierownice spiłowałem papierem ale nie widzę żeby się gruszka przycinała chodzi dobrze na BS 011 bo przed czyszczeniem nie otwierała kierownic i było niedoładowanie musze te turbo wyciągnąć i rozebrać zobaczyć czy wszystko jest ok bo jak będzie mi przeładowywać to mi nogi wyłoży
  2. Bolce zeszły się prawidłowo i po złożeniu jak ruszałem dzwigienką to kierownice wychylały i chowały się szło to zauważyć pod dużym kątem od gorącej strony turbinę czyściłem papierami 600, 800 , potem 2000 wodnym raczej starannie to pierścień jak ma być założony dziurka większa w pierścieniu po prawej czy po lewej bo czego innego to na pewno nie pomyliłem .[br]Dopisany: 02 Lipiec 2011, 23:54_________________________________________________Panowie pierścień sterowania kierowniczkami zakładałem tak jak na foto http://daniel.omega.pl/b5/turbo/thumb/17.jpg kierownice się ruszały raczej poprawnie może się już zapiekło i nie spada maksymalnie gruszka do dołu nie zamyka kierownic a co z resztą logów jak wychodzą dawki itp też był zmieniany rozrząd i nie ustawiłem konta wtrysku.
  3. W pierścieniu przy wytłoczeniu na dźwignię ruszającą kierownicę są dwie dziurki mniejsza po lewej większa po prawej i tak założyłem a poprawnie jest odwrotnie ??
  4. Pierścień założyłem z tego co pamiętam tak http://s114.photobucket.com/albums/n267/G_tdi/vw/turbosprezarka/?action=view&current=g14.jpg on nie jest symetryczny? pamiętam że rysowałem gdzie ma być ta mniejsza dziurka w pierścieniu ale mogłem się pomylić :-( sztangą nic nie kręciłem a przed czyszczeniem przy 120 już był tryb awaryjny i się sztanga zacinała nie szła na maksa do góry a teraz tak jak gnam 160 to mi wpadło na czwartym biegu jak logi chciałem zrobić auto w większości jeździ po mieście może znowu się zapiekły kierownice ale gruszka wydaję się że chodzi dobrze z obserwacji ale bez wężyka nie powinna ładować więc to chyba ten pierścień.
  5. Dziękuje trochę się pomotałem teraz już chyba wszystko dobrze BS Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50313.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50314.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50315.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50316.html Dynamiczne : Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50317.html z założonym wężykiem na gruszce. Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50318.html bez wężyka .
  6. Nie mam starych logów jak dobrze czytasz to są moje pierwsze jakie robiłem w bassic setings mi pokazuje ale jak daje gazu to od razu error wyskakuje i logów chyba nie zrobię nie wiem czemu kabelek od viekana :-( jak będe miał kogoś pod ręką to spróbuje kiedy indziej.
  7. Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50220.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50221.html Grupy: 002,010,023 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50222.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50223.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50224.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50225.html Stracił na mocy :-) moje pierwsze logi proszę mnie poprawić jak źle. Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50231.html Grupy: 000,003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50232.html dynamiczne, EGR zaślepiony wpadł w tryb awaryjny przy 4000 obr błąd 575 a nie dawno czyściłem turbo i było ok :-(
  8. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=75246.0
  9. W ASO ok ale mieszkam w małej mieścinie a do Szczecina nie mam kiedy jechać i szukać i to właśnie problem .
  10. Witam fotel kierowcy buja i stuka już nie mówię o trzeszczeniu brakuje mi plastiku który się znajduj na prowadnicy z przodu fotela gdzie taki kupić szukałem na alledrogo ale tam nie mogę znaleźć może ktoś ma na odsprzedanie .
  11. Mi strasznie piszczał znajomy mechanik zmienił mi pasek i po problemie nalej na niego troszkę ludwika jak przestanie piszczeć to pasek puzdro .
  12. Ja brałem że Szczecina i wydaje się być oryginał zawsze tam biorę wcześniej castrola teraz motoula pozdro dla Dzika .
  13. Nie chce straszyć ale mi to wygląda na początek dwumasy jak się rozgrzeje to daje o sobie znać spójrz na poduszki skrzyni jak będzie telepało jak drgają no boki to niestety dwumas też takie objawy miałem potem zaczął powoli stukać pozdrawiam.
  14. Częstą przyczyną cieknięcia oleju jest plastikowa rurka po prawej stronie od odmy która kruszy, pęka przy silniku jest tam dość trudny dostęp i mało widoczny po odkręceniu filtra paliwa już trochę lepszy najlepiej ją wymontować żeby sprawdzić. Trzyma się do silnika na dwie śruby, można kupić zamiennik w granicach 60zł. jeżeli się nie ma odolejacza na niej takiej białej puszki wtedy tylko ori albo uzywki szukać powodzenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...