Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów


PELIKAN18

Rekomendowane odpowiedzi

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50220.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50221.html

Grupy: 002,010,023 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50222.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50223.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50224.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50225.html

Stracił na mocy :-) moje pierwsze logi proszę mnie poprawić jak źle.

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50231.html

Grupy: 000,003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50232.html dynamiczne, EGR zaślepiony wpadł w tryb awaryjny przy 4000 obr błąd 575 a nie dawno czyściłem turbo i było ok :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi robi się pojedynczo a nie 3 na raz

zrób 011 basic setting

zrób loga dynamicznego 011 ze zdjętym wężykiem z gruszki

jak masz jakieś stare logi 011 to wklej, głownie chodzi i takie z przed rozbiórki turbiny, prędzej dojdziemy co jest przyczyną przeładowywania turbiny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam starych logów jak dobrze czytasz to są moje pierwsze jakie robiłem w bassic setings mi pokazuje ale jak daje gazu to od razu error wyskakuje i logów chyba nie zrobię nie wiem czemu kabelek od viekana :-( jak będe miał kogoś pod ręką to spróbuje kiedy indziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam starych logów jak dobrze czytasz to są moje pierwsze jakie robiłem w bassic setings mi pokazuje ale jak daje gazu to od razu error wyskakuje i logów chyba nie zrobię nie wiem czemu kabelek od viekana :-( jak będe miał kogoś pod ręką to spróbuje kiedy indziej.

:wallbash: :wallbash: :wallbash: jak robisz BS to nie wcisakaj gazu,BS wykonuje się jako próba statyczna.Jak sama nazwa mówi basic setting-ustawienia podstawowe.

Jak wcześniej pisałem dokładna lektura działu Diagnostyka Vag i dopiero logi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje trochę się pomotałem teraz już chyba wszystko dobrze

BS

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50313.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50314.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50315.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50316.html

Dynamiczne :

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50317.html z założonym wężykiem na gruszce.

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50318.html bez wężyka .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opcje są dwie, albo za bardzo skrócona sztanga albo źle założyłeś pierścień w turbinie, jeżeli nigdy nie dotykałeś się sztangi i problemy z przeładowaniem zaczęły się po wyczyszczeniu turbiny wszystko wskazuje że źle założyłeś pierścień, postaraj się zdjąć zawleczkę na końcu sztangi i zdjąć sztangę z bolca i niech sztanga dociska bolec do dołu no i obowiązkowo zdejmij wężyk z gruszki i wtedy zrób loga 011 dynamicznego, ten log nas upewni w poszukiwaniach przyczyny przeładowań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierścień założyłem z tego co pamiętam tak http://s114.photobucket.com/albums/n267/G_tdi/vw/turbosprezarka/?action=view&current=g14.jpg

on nie jest symetryczny? pamiętam że rysowałem gdzie ma być ta mniejsza dziurka w pierścieniu ale mogłem się pomylić :-( sztangą nic nie kręciłem

a przed czyszczeniem przy 120 już był tryb awaryjny i się sztanga zacinała nie szła na maksa do góry a teraz tak jak gnam 160 to mi wpadło na czwartym biegu jak logi chciałem zrobić auto w większości jeździ po mieście może znowu się zapiekły kierownice ale gruszka wydaję się że chodzi dobrze z obserwacji ale bez wężyka nie powinna ładować więc to chyba ten pierścień. :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na tym zdjęciu turbina jest źle złożona, pierścień prawidłowo ale pod spodem żaluzja jest źle, dziurka na bolec koło śrubki powinna być tam gdzie jest wycięcie na dzyndzel idący do sztangi, jeżeli u ciebie ten bolec wszedł prawidłowo no to coś mi tu nie pasuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na tym zdjęciu turbina jest źle złożona, pierścień prawidłowo ale pod spodem żaluzja jest źle, dziurka na bolec koło śrubki powinna być tam gdzie jest wycięcie na dzyndzel idący do sztangi, jeżeli u ciebie ten bolec wszedł prawidłowo no to coś mi tu nie pasuje :)

Polac mu, zapomnialem dopisac o tym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bolce zeszły się prawidłowo i po złożeniu jak ruszałem dzwigienką to kierownice wychylały i chowały się szło to zauważyć pod dużym kątem od gorącej strony turbinę czyściłem papierami 600, 800 , potem 2000 wodnym raczej starannie to pierścień jak ma być założony dziurka większa w pierścieniu po prawej czy po lewej bo czego innego to na pewno nie pomyliłem .[br]Dopisany: 02 Lipiec 2011, 23:54_________________________________________________Panowie pierścień sterowania kierowniczkami zakładałem tak jak na foto http://daniel.omega.pl/b5/turbo/thumb/17.jpg kierownice się ruszały raczej poprawnie może się już zapiekło i nie spada maksymalnie gruszka do dołu nie zamyka kierownic a co z resztą logów jak wychodzą dawki itp też był zmieniany rozrząd i nie ustawiłem konta wtrysku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierścień założyłeś poprawnie, biorąc pod uwagę foto z tego linku : http://daniel.omega.pl/b5/turbo/thumb/17.jpg ale jeśli tak to źle wyczyściłeś bieżnię w muszli gorącej bo kierownice nadal się przycinają. Kąt wtrysku nie ma nic do przeładowania turbo. Czeka Cię ponowny demontaż turbo i szlifowanie bieżni muszli gorącej i lekkie spolerowanie krawędzi kierownic spalin od strony tejże bieżni.

Jeśli nie wiesz o czym mowa to spójrz na dwie ostatnie fotki rozebranej turbosprężarki w tym temacie :

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=209729.0 - kierownice spalin ewidentnie szorowały po bieżni aż się zakleszczyły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierownice spiłowałem papierem ale nie widzę żeby się gruszka przycinała chodzi dobrze na BS 011 bo przed czyszczeniem nie otwierała kierownic i było niedoładowanie musze te turbo wyciągnąć i rozebrać zobaczyć czy wszystko jest ok bo jak będzie mi przeładowywać to mi nogi wyłoży :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...