Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Trzęście całym autem na biegu jałowym.


Ponki1986

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od pewnego czasu zauważyłem że na postoju auto bardzo drga, a silnik bardzo się trzęsie. Nie jest tak zawsze, ale po rozgrzaniu silnika częściej. Dodam że jestem świeżo po zmianie dwu-masy :facepalm:, a poduszki pod silnikiem są sprawne. Autko było na kanale i mechanicy nic konkretnego nie znaleźli. Autko śmiga bez problemu. Dodam że na postoju gdy dodam gazu tak do 2000 obrotów, to te drgania ustają, ale w przedziale 1900 - 2000 czuć minimalnie mocniejsze drgania. A po zwolnieniu gazu silnik swobodnie schodzi do około 890 obrotów i po sekundzie jest takie jakby mocniejsze szarpnięcie. Po tym szarpnięciu ponownie auto drży. Czasami tego szarpnięcia nie ma i znikaja też drgania. Zauważyłem również że np. gdy dojadę do skrzyżowania i przyhamują, to te drgania znikają jakby silnik się inaczej ustawiał na poduszkach. Przegrzebałem forum i każdy piszę co innego. Skupiając się na trzech opcjach, która była by najbardziej trafna: Plecionka wydechu, Wtryskiwacze, czy może Pompa :confused4: :confused4: :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypnij wtyczkę od czujnika szybkościomierza - jest po prawej stronie / jak staniesz przed silnikiem/ na obudowie mechanizmu różnicowego, nad półośką - i się przejedź. Jak drgania ustąpią , to znaczy nastawnik pompy do czyszczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym wiedzieć więcej o tym nastawniku gdzie się znajduje i jak go czyścić,itp. 9 (wszystko) jeśli można . Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypnij wtyczkę od czujnika szybkościomierza - jest po prawej stronie / jak staniesz przed silnikiem/ na obudowie mechanizmu różnicowego, nad półośką - i się przejedź. Jak drgania ustąpią , to znaczy nastawnik pompy do czyszczenia.

Tak też zrobiłem. Wypiąłem taką czarną, prostokątną, z gumowym kołnierzem ochronnym i przejechałem około 12 km wracając po pracy do domu. Ale prędkościomierz wskazywał normalnie... Tak ma być? Jednak po przyjechaniu do domu nie zauważyłem poprawy. Wpiąłem ją ponownie i rozłączyłem wtedy w tamtych okolicach taką niebieską, okrągłą, dwu sygnałową... Od czego ona w ogóle jest? Auto jechało normalnie, ale prędkościomierz był jakby ospały.

A tak na marginesie, to można prosić o szczegółową rozpiskę umiejscowienia wszelkich czujników i złączek, oraz opis każdego z nich, za co są odpowiedzialne.[br]Dopisany: 16 Maj 2011, 21:30_________________________________________________Odpisze ktoś... :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie plecionka powodowała takie objawy

Poproś kogoś aby przydepnął rurę wydechową w trakcie trwania drgań i poczujesz że znikają, a po puszczeniu po chwili wraca

Wymieniłem plecionkę i ustało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie plecionka powodowała takie objawy

Poproś kogoś aby przydepnął rurę wydechową w trakcie trwania drgań i poczujesz że znikają, a po puszczeniu po chwili wraca

Wymieniłem plecionkę i ustało

zgadza sie..tez stawiam na plecionke :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...