Skocz do zawartości

Bober55

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bober55

Osiągnięcia Bober55

0

Reputacja

  1. Witam, sciągłem już palec rozdzielacZa jednak nie mogę zdiąć i takiego czegoś ( okrągłe jakby na łożysku ) pod czym chowa się ten czujnik halla . Jest to jakby tależyk czy coś i nie wiem czy potrzeba sciągacza bo niby jest możliwość żeby malutkim podejść . Mój silnik 1.6 ADP . Proszę o pomoc
  2. O to właśnie chodzi że nie dopuszczałem do rezerwy praktycznie nigdy zawsze w zbiorniku to 10 litrów było .
  3. Koledzy dzisiaj wymieniłem przepustnice ponieważ falowały obroty (wyrobiła się w zakresie 850-900) . Po wymianie było ok . Obroty nie falowały . Gasiłem odpalałem kilka krotnie i było wszystko spoko aż zorientowałem się ze coś jest z elektryką , bo szyby nie otwierały się automatycznie po przyciśnięciu , wiec włączyłem stacyjkę na parę min , potem zgasiłam . Problem z elektryką znikł , jednak przy próbie uruchomienia silnik odmówił posłuszeństwa . Za pierwszym razem poplewił na benzynie po czym zgasł a później nie dał się już uruchomić do tej pory . Teraz tylko słychać że kreci rozrusznikiem jakby było jakieś odcięcie zapłonu . Proszę o pomoc . Przepustnicy nie adaptowałem żadnym Komputerem , Auto teraz nie zapala . A bardzo ładnie pracowało i miało lepszą dynamikę .
  4. Witam , muszę się pochwalić . Mam założoną instalacje 2 gen, co nie którzy uważają za porażkę (ja nie , z taką kupiłem auto ) . Otóż ostatnio wybrałem się w trasę na sylwestra w góry 260km w jedną stronę . Ku mojemu zdziwieniu Audi ka spaliła mi średnio 8,5 l gazu na 100km i to nie oszczędzałem , normalnie trasa średnio 130 km/h , dodam że aututko miałem załadowane solidnie . Jestem zadowolony z tej instalacji , co prawda jest mniej wygodna od sekwencji ale w wolnossącym silniku się sprawdza . Pozdrawiam .
  5. Prościej , w moim przypadku . Wyciągam środkowe pokrętło , pod nim jest żarówka , używam kleszczyków , wyciągam żarówkę , wkładam nową , wkładam, pokrętło i świeci .
  6. Przed tym wyczyść przepustnicę. Przeprowadzanie adaptacji bez wyczyszczenia mija się z celem. Pozdrawiam. Jak wyżej on ma rację .
  7. Problem podobny , na gazie i benzynie 600 - 1200 po ok 5s już norma 900 obr zawsze po podaniu gazu i puszeniu falują przez te 3 do 6 sekund , jednak w czasie jazdy wszystko ok . Mam znajomego magika , jutro ma podpiąć pod kompa , może ktoś miał podobny problem to napiszę co to jest za ustrojstwo .
  8. Jestem od wczoraj szczęśliwym posiadaczem audi a4 1,6 + gaz 97 r kolor granat metalic - limuzyna . Pozdrawiam wszystkich .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...