Skocz do zawartości

Michas_!

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Michas_!

Osiągnięcia Michas_!

0

Reputacja

  1. Tak też podejrzewałem, tylko początkowo płyn nie był wyczuwalny w tych gumach. Na czwartek umówiłem się do firmy auto-rege (mają oddziały w Kożuchowie, Lesznie i Wałbrzychu). Zaproponowali mi drugą regenerowaną maglownicę, montaż demontaż + zbieżność za 670 zł. Gdybym był w Szczecinie raczej zakupiłbym drugą i sam bym to zrobił, ale w Poznaniu niestety nie mam takiej możliwości. Poza tym ceny za sam montaż i demontaż jakie usłyszałem od tutejszych mechaników często były wyższe aniżeli to co zaproponowali mi w Lesznie, łącznie z regenerowanym maglem. Do tego od wczoraj zauważyłem delikatny stuk przy skręcie kierownicą w prawo o 90 stopni, a następny po jakichś kolejnych 90. Ciekawe, czy coś wspólnego ma to z przeciekiem. Zastanawia mnie, czy dam rade dojechać te 100 km
  2. Witam, Mam od niedawna niemały problem. Otóż kilka dni temu odpaliłem auto i usłyszałem nieprzyjemne wycie spod maski. Nauczony doświadczeniem z poprzedniego auta od razu zajrzałem do zbiorniczka płynu do wspomagania. Oczywiście trochę go brakowało. Dolałem do połowy maksymalnego poziomu. Dwa dni później problem się powtórzył. I tak jest do dziś. Pod autem nie ma nawet kropli czegokolwiek (osłonę mam ściągniętą). Teraz już dolewam płyn tak naprawdę codziennie i po przejechaniu kilku km po mieście po prostu znika. Dziś na postoju lekko przygazowałem auto i przy wyższych obrotach kręcąc kierownicą słychać delikatne wycie. Jakieś sugestie od czego zacząć poszukiwania przyczyny? Pozdr. ps. jeśli był już taki temat to prosiłbym o nakierowanie bo coś mi wyszukiwarka absolutnie nie chce działać.
  3. Witam wszystkich fanów niemieckiej motoryzacji
×
×
  • Dodaj nową pozycję...