-
Postów
243 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O kograman

Informacje
-
Imię
Krzysiek
-
Miasto
DWR
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AVG
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
Panowie, pytanko. wyciągnąłem swój licznik żeby wymienić diodę podświetlenia i po włożeniu go wyświetlacz świeci jednolitym, czerwonym kolorem (jak pojawia się OK to świeci cały na pomarańczowo). Czy miał ktoś kiedyś taki przypadek ? Wątpię że poprzez dotknięcie styków wyświetlacza paluchem mógłby się przez to uszkodzić
-
Usunie jeżeli to błąd sporadyczny, jeżeli czujnik padł to trzeba wymienić.
-
Kolego zapnij vaga i pokaż błędy
-
Podepnij pod kompa i zobacz błędy. Może pedał gazu, sprawdzisz vag-iem jak procentowo reaguje pedał gazu. Gdzieś w Engine się sprawdza, ale nie pamiętam gdzie, musiałbym poszukać
-
1.9 TDI AFN - prośba o analizę logów i błędów. Brak mocy.
kograman odpowiedział(a) na kaman5151 temat w Audi A4 B5
00575 - Intake Manifold Pressure: Limit kontrolny nie osiągnięto możliwe objawy Nagłe kompletna utrata mocy zmniejszona moc Możliwe przyczyny Węże nieprawidłowy podłączeniu odłączony, zablokowany lub nieszczelny Jednostka ciśnienia dla Turbo Charger wadliwy Zawór elektromagnetyczny do kontroli ciśnienia doładowania (N75) wadliwe Możliwe rozwiązania Sprawdź Węże Sprawdzić jednostkę ciśnienia dla Turbo Charger Sprawdzić zawór elektromagnetyczny do kontroli ciśnienia doładowania (N75) Sprawdzić Basic Setting> MVB 011 00575 - Intake Manifold Pressure: Przekroczono limit sterowania możliwe objawy Nagłe kompletna utrata mocy zmniejszona moc Zbyt wysokie ciśnienie ładowania Możliwe przyczyny Zawór elektromagnetyczny do kontroli ciśnienia doładowania (N75) wadliwe Turbo Charger wadliwy Możliwe rozwiązania Sprawdzić zawór elektromagnetyczny do kontroli ciśnienia doładowania (N75) Sprawdzić Basic Setting> MVB 011 00575 - Intake Manifold Pressure: Różnica sterowania możliwe objawy zmniejszona moc Możliwe przyczyny Zawór elektromagnetyczny do kontroli ciśnienia doładowania (N75) wadliwe Węże nieprawidłowy podłączeniu odłączony, zablokowany lub nieszczelny W silnikach 1Z / AHU, zatrzymany / zardzewiałego wastegate lub siłownika. Możliwe rozwiązania Sprawdzić zawór elektromagnetyczny do kontroli ciśnienia doładowania (N75) Sprawdź Węże W silnikach 1Z / AHU, czyste rdza skali od przepustnicy do spalin / siłownik, aby umożliwić dźwignia przenieść. Specjalne notatki To nie jest rzadkością w przypadku TDI ustawić Nieoczekiwane sygnał czujnika masowego przepływu powietrza (G70) usterek i / lub ciśnienia doładowania, kolektor dolotowy wady ciśnieniowego, gdy moc silnika jest ograniczona z powodu nadmiernych ograniczeń w układach dolotowych lub wylotowych. Ograniczone Katalizatory będą bezpośrednio wpływać na działanie turbosprężarki. 01176 - Klucz: Zbyt słaby sygnał możliwe objawy Awaria Indicator Light (MIL) ON Możliwe przyczyny immobiliser Okablowanie i / lub Connector (s) do / z immobilizera Reader Coil wadliwy Immobilizer Reader Coil wadliwy Immobilizer Transponder Key wadliwego lub nieprawidłowego transpondera Key Pilot Pilot zdalnego sterowania niskiego poziomu naładowania akumulatora Pilot uszkodzony lub nieprawidłowy Pilot używany Możliwe rozwiązania immobiliser Sprawdzić okablowanie i / lub złącza (y) do / z immobilizera Reader Coil Transponder Key Immobilizer sprawdzić status Zobacz wycenie wartości Blocks (MVB) Sprawdzić / Renew Immobilizer pasującego klucza Sprawdzić / wymienić klucz Pilot Sprawdzić / wymienić baterię pilota zdalnego sterowania Sprawdzić / wymienić pilota Specjalne notatki Jeżeli znajduje się na nowym Beetle, może być spowodowany przez przemieszczenie do zaciskania izolacji (IDC) terminali, które są używane do cewki czytnika w T32a i T32a / 2/17 (złącze zielone), które prowadzą do słabego kontaktu. To może pogorszyć sygnał z kluczyka. Ten kod błędu może być przechowywany w ze względu na pilocie zdalnego sterowania lub immobilizera problemy. Na większości modeli systemy te są niezależne i powinny być do nich również zdiagnozowano oddzielnie. W przypadku emisji uruchomieniem silnika upewnij się, że jesteś naprawdę przeżywa problem Immobilizer związane! W większości modeli przy użyciu konwencjonalnych przycisków, silnik będzie nadal uruchomić ale wyciąć po 1-3 sekundach, jeśli problem Immobilizer związane jest przyczyną. W modelach wykorzystujących KESSY Systems i elektroniczne klucze, większość systemów w samochodzie nie włącza się, jeśli w ogóle, jeśli Immobilizer Problem związany jest przyczyną. Jeśli nie występują takie zachowanie (np Instrument Cluster uprawnień do góry, a korby silnika ale nie uruchamia silnik w ogóle lub nie będzie korba) to prawdopodobnie nie Immobilizer powiązane. Kiedy w Audi A3 (8L), Audi A4 (8D), Audi A6 (4b) lub Audi A8 (4D), sprawdzić okablowanie z modułem sterującym immobilizera do immobilizera Reader Coil. Znanym problemem byłoby długości okablowania, zoptymalizowaną Wymiana części może być dostępny (8D0-972-275). Mogą być przechowywane w połączeniu z 17978 / P1570 / 005488 - startu silnika zablokowany przez immobilizer w module sterującym silnika. czujnik G71 w AFN-ie czujnik ciśnienia doładowania jest w ECU - z rury powrotnej po IC jest wężyk który idzie do ECU G70 - przepływka -
wow kupiłeś to auto od inspektora gadżeta ? Ciężko powiedzieć,może masz alarm i to jest czujnik ruchu? Czy może masz coś z elektroniki w aucie ci nie było seryjne?
-
Kiedy wymieniałeś klocki?
-
Hmm, ciężko będzie, ale poszukam
-
Tak. Ale jest ryzyko że nie połączy się z Twoim licznikiem chociaż powinien bez problemu. Instrukcje są w sieci
-
Interfejs pod can Commander, zczytujesz eeprom że starego licznika i potem wygrywasz do nowego. Licznik jest opisany z tyłu na bank na naklejce. A co do wskazówek to nie wiem jaka jest różnica na tarczy między 1.6 a 1.8. Gdyby nie było takiej to z górki
-
Z passata podejdzie raczej na bank. Kup używkę. Około 150zl na szrocie dostaniesz. Może nawet na forum ktoś sprzedaje, poszukaj.
-
Jedynie wymiana całego silniczka Cię ratuje. W środku jest metalowa rurka, nie odrobisz jej.
-
Kolego, ja mam takie coś, kupowane od kolegi to z forum i do dziś (minęło 2 lata) zero problemu. A czy to coś daje... nie
-
Wysoka cena za przerejestrowanie
kograman odpowiedział(a) na creative090 temat w Ubezpieczenia, odszkodowania, kolizje, wypadki
PCC od kwoty na umowie4 Rej to normalka opłata chyba też skarbowa też ale usługa ? Za rejestracje auta więcej niż 180 zł nie powinno wyjść, do tego urząd skarbowy od kwoty na umowie, ale usługa to pewnie za to , że zleciłeś tą całą robotę komuś -
kograman obserwuje zawartość Audi A4 B5 , Audi A4 B5 , Audi A4 B5 i 6 innych
-
demontaż panelu klapy bagażnika (audi a4 b5 avant)
kograman odpowiedział(a) na osa92 temat w Audi A4 B5
Moja mała rada to taka abyś lekko odgiął tą tapicerkę na wysokości zamka u zobaczysz po prawej i lewej w takiej samej odległości zatrzaski wtedy weź długi płaski śrubokręt i podważaj ostrożnie a będziesz miał pewność że zatrzaski nie strzelą.