Skocz do zawartości

lukasz1987.02

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lukasz1987.02

Osiągnięcia lukasz1987.02

0

Reputacja

  1. nie wiem moze ja sie mylę na postoju temperatura spada tak owszem ale jezeli jade ok 25 km to wlaśnie termostat jest od tego żeby utrzymywał temperaturę w granicach 90" jeżeli będzie wyższa to go otwiera a jezeli jest 75 to nie powinno go otwierać temperaturę mam ustawiona na 20 stopni i ustawione na AUTO, więc włącza sie dopiero jak osiągnie prawidłową temperaturę tak czy jestem w błedzie w zeszłym roku mielismy tez takie mrozy i miałem cały czas na 90 stopniach moze przy -15 dłużej to trwa ale powinno osiagnac temperature 90" ale nie po przejechaniu 25km i cały czas 75" a nawet i mniej problemy z termostatem zaczęły się po wymianie rozrządu czyli po wymianie pompy i płynu podobno tak jest ze po wymianie pada termostat
  2. [br]Dopisany: 01 Luty 2012, 15:40_________________________________________________na Vag-u w 01-Engine: 007; patrze na temperature po prawej stronie tak??? zrobiłem próbę na postoju trzymałem na ok. 3.5 do 4 tys obrotów temperatura podskoczyła na 82" i sprawdzałem przewody i ten na dole był ciepły a nawet bardzo ciepły to znaczy ze termostat za wcześnie puszcza czy miał ktoś problem i musiał wymieniać nowy oryginalny termostat, jest to możliwe żeby był walnięty?? czy to raczej sie nie zdarza.
  3. jak będzie przerwany kabel to raczej nie pokazywało by temperatury na liczniku ale jutro sprawdzę dzięki za podpowiedz [br]Dopisany: 31 Styczeń 2012, 20:38_________________________________________________ok wtyczka była zalana olejem albo płynem jet już ok błędu nie ma DZIĘKI tylko mam pytanie po wymianie termostatu i czujnika temperatura NIE rośnie do 90" pokazuje na liczniku max 75" na Vag-u pokazuje: 01-Engine: 007; -80" 17-Instruments: 003 -70 jezdzilem tak ok 30km i temperatura płynu byla max 82" moze być różnica 10" czy czujnik jest do wymiany i termostat tez za wcześnie puszcza czy jest ok???? w serwisie mówi mi ze jest ok. bo przy minusowych temperaturach nie dojdzie do 90"
  4. WYSKOCZYŁ MI BŁĄD 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent WYMIENIŁEM TERMOSTAT NA ORI. - 044121113 WYMIENIONY ZOSTAŁ JESZCZE CZUJNIK TEMPERATURY PŁYNU CHŁODZĄCEGO Z (CZARNEGO) 078919501C NA (ZIELONY) 059919501A PODOBNO TO JEST TO SAMO I NADAL WYSKAKUJE TEN BŁĄD CO TO MOŻE BYĆ????
  5. jestem tu nowy wiec nie rozumiem nie zrobiłem 003 bs który odpowiada za egr [br]Dopisany: 08 Czerwiec 2011, 09:13_________________________________________________czy egr u mnie działa i musze szukac dalej
  6. Jestem posiadaczem a4 b6 1.9tdi avf a mój problem to. Po zakupie auta zobaczyłem, że cieknie z EGR więc go rozmontowałem przeczyściłem moczył się całą noc poskręcałem i nie cieknie już ale... Po pewnym czasie przestała gasnąć kontrolka Emission control system (ta żółta) i jak podpiąłem vaga wyskoczył błąd 1 Fault Found: 19586 - EGR System Regulation Range Exceeded P3130 - 35-10 - - - Intermittent więc zrobiłem kolejny krok logi jest możliwość sprawdzić po logach czego to jest wina egr czy n18 albo ...............? http://vaglog.rtnet.pl/lukasz1987.02_47274.html
  7. witam i pozdrawiam wszystkich klubowiczów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...