lukasz1987.02
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O lukasz1987.02
Osiągnięcia lukasz1987.02
0
Reputacja
-
[B6 AVF] TERMOSTAT I CZUJNIK G2 I DALEJ BŁAD 01039
lukasz1987.02 odpowiedział(a) na lukasz1987.02 temat w 1.9TDI
nie wiem moze ja sie mylę na postoju temperatura spada tak owszem ale jezeli jade ok 25 km to wlaśnie termostat jest od tego żeby utrzymywał temperaturę w granicach 90" jeżeli będzie wyższa to go otwiera a jezeli jest 75 to nie powinno go otwierać temperaturę mam ustawiona na 20 stopni i ustawione na AUTO, więc włącza sie dopiero jak osiągnie prawidłową temperaturę tak czy jestem w błedzie w zeszłym roku mielismy tez takie mrozy i miałem cały czas na 90 stopniach moze przy -15 dłużej to trwa ale powinno osiagnac temperature 90" ale nie po przejechaniu 25km i cały czas 75" a nawet i mniej problemy z termostatem zaczęły się po wymianie rozrządu czyli po wymianie pompy i płynu podobno tak jest ze po wymianie pada termostat -
[B6 AVF] TERMOSTAT I CZUJNIK G2 I DALEJ BŁAD 01039
lukasz1987.02 odpowiedział(a) na lukasz1987.02 temat w 1.9TDI
[br]Dopisany: 01 Luty 2012, 15:40_________________________________________________na Vag-u w 01-Engine: 007; patrze na temperature po prawej stronie tak??? zrobiłem próbę na postoju trzymałem na ok. 3.5 do 4 tys obrotów temperatura podskoczyła na 82" i sprawdzałem przewody i ten na dole był ciepły a nawet bardzo ciepły to znaczy ze termostat za wcześnie puszcza czy miał ktoś problem i musiał wymieniać nowy oryginalny termostat, jest to możliwe żeby był walnięty?? czy to raczej sie nie zdarza. -
[B6 AVF] TERMOSTAT I CZUJNIK G2 I DALEJ BŁAD 01039
lukasz1987.02 odpowiedział(a) na lukasz1987.02 temat w 1.9TDI
jak będzie przerwany kabel to raczej nie pokazywało by temperatury na liczniku ale jutro sprawdzę dzięki za podpowiedz [br]Dopisany: 31 Styczeń 2012, 20:38_________________________________________________ok wtyczka była zalana olejem albo płynem jet już ok błędu nie ma DZIĘKI tylko mam pytanie po wymianie termostatu i czujnika temperatura NIE rośnie do 90" pokazuje na liczniku max 75" na Vag-u pokazuje: 01-Engine: 007; -80" 17-Instruments: 003 -70 jezdzilem tak ok 30km i temperatura płynu byla max 82" moze być różnica 10" czy czujnik jest do wymiany i termostat tez za wcześnie puszcza czy jest ok???? w serwisie mówi mi ze jest ok. bo przy minusowych temperaturach nie dojdzie do 90" -
WYSKOCZYŁ MI BŁĄD 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent WYMIENIŁEM TERMOSTAT NA ORI. - 044121113 WYMIENIONY ZOSTAŁ JESZCZE CZUJNIK TEMPERATURY PŁYNU CHŁODZĄCEGO Z (CZARNEGO) 078919501C NA (ZIELONY) 059919501A PODOBNO TO JEST TO SAMO I NADAL WYSKAKUJE TEN BŁĄD CO TO MOŻE BYĆ????
-
jestem tu nowy wiec nie rozumiem nie zrobiłem 003 bs który odpowiada za egr [br]Dopisany: 08 Czerwiec 2011, 09:13_________________________________________________czy egr u mnie działa i musze szukac dalej
-
Jestem posiadaczem a4 b6 1.9tdi avf a mój problem to. Po zakupie auta zobaczyłem, że cieknie z EGR więc go rozmontowałem przeczyściłem moczył się całą noc poskręcałem i nie cieknie już ale... Po pewnym czasie przestała gasnąć kontrolka Emission control system (ta żółta) i jak podpiąłem vaga wyskoczył błąd 1 Fault Found: 19586 - EGR System Regulation Range Exceeded P3130 - 35-10 - - - Intermittent więc zrobiłem kolejny krok logi jest możliwość sprawdzić po logach czego to jest wina egr czy n18 albo ...............? http://vaglog.rtnet.pl/lukasz1987.02_47274.html
-
witam i pozdrawiam wszystkich klubowiczów