[B6 AVF] TERMOSTAT I CZUJNIK G2 I DALEJ BŁAD 01039

    9 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    WYSKOCZYŁ MI BŁĄD

    01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

    30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

    WYMIENIŁEM TERMOSTAT NA ORI. - 044121113

    WYMIENIONY ZOSTAŁ JESZCZE CZUJNIK TEMPERATURY PŁYNU CHŁODZĄCEGO Z (CZARNEGO) 078919501C NA (ZIELONY) 059919501A PODOBNO TO JEST TO SAMO

    I NADAL WYSKAKUJE TEN BŁĄD

    CO TO MOŻE BYĆ????

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    CO TO MOŻE BYĆ????

      [*]Zacznij od naprawy klawisza Caps Lock, bo ci się zaciął,

      [*]Wtyczka/wiązka do sprawdzenia.

      --

      Pozdrawiam.

      Sławek

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    sprawdź tak jak kolega mówi wtyczkę i kable... miałem też to i w gumowej osłonie wtyczki był przerwany kabel

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    jak będzie przerwany kabel to raczej nie pokazywało by temperatury na liczniku

    ale jutro sprawdzę dzięki za podpowiedz [br]Dopisany: 31 Styczeń 2012, 20:38_________________________________________________ok wtyczka była zalana olejem albo płynem jet już ok błędu nie ma DZIĘKI

    tylko mam pytanie po wymianie termostatu i czujnika temperatura NIE rośnie do 90" pokazuje na liczniku max 75"

    na Vag-u pokazuje:

    01-Engine: 007; -80"

    17-Instruments: 003 -70

    jezdzilem tak ok 30km i temperatura płynu byla max 82"

    moze być różnica 10" czy czujnik jest do wymiany

    i termostat tez za wcześnie puszcza czy jest ok????

    w serwisie mówi mi ze jest ok. bo przy minusowych temperaturach nie dojdzie do 90"

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    byc moze konektory zasniedzialy lub sa wciaz zanieczyszczone.

    jezeli masz dmuchawe na max i temp 20C we wnetrzu faktycznie moze sie nie dogrzac

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Dziś jadąc rano codzienną 25 kilometrową trasą w Warszawie, przy -16C tylko przez chwilę pod koniec trasy udało mi się osiągnąć 90C. To jest normalna sytuacja, że nie dochodzi do 90C. Oczywiście jak będziesz jechał dłuższą trasę lub troszkę dynamiczniej zaczniesz przyśpieszać to i na trasie takiej jak moja można złapać 90tke. W każdym razie dłuższy postój na światłach będzie skutkował spadkiem poniżej 90C.

    Ja u siebie mam ogrzewanie ustawione tylko na 17C gdyż uważam, że siedząc w kurtce w samochodzie nie ma sensu ustawiać wyższej. Im wyższą temperaturę ogrzewania u siebie nastawisz tym trudniej będzie Ci osiagnąć 90C gdyż dodatkowo będziesz wychładzał płyn będący w obiegu nagrzewnicy.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    [br]Dopisany: 01 Luty 2012, 15:40_________________________________________________na Vag-u w 01-Engine: 007; patrze na temperature po prawej stronie tak???

    zrobiłem próbę na postoju trzymałem na ok. 3.5 do 4 tys obrotów temperatura podskoczyła na 82" i sprawdzałem przewody i ten na dole był ciepły a nawet bardzo ciepły

    to znaczy ze termostat za wcześnie puszcza

    czy miał ktoś problem i musiał wymieniać nowy oryginalny termostat, jest to możliwe żeby był walnięty?? czy to raczej sie nie zdarza.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Bardzo sporadyczne przypadki ale się zdarzają żeby oryginalny termostat był wadliwy

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Dziś jadąc rano codzienną 25 kilometrową trasą w Warszawie, przy -16C tylko przez chwilę pod koniec trasy udało mi się osiągnąć 90C. To jest normalna sytuacja, że nie dochodzi do 90C. Oczywiście jak będziesz jechał dłuższą trasę lub troszkę dynamiczniej zaczniesz przyśpieszać to i na trasie takiej jak moja można złapać 90tke. W każdym razie dłuższy postój na światłach będzie skutkował spadkiem poniżej 90C.

    Ja u siebie mam ogrzewanie ustawione tylko na 17C gdyż uważam, że siedząc w kurtce w samochodzie nie ma sensu ustawiać wyższej. Im wyższą temperaturę ogrzewania u siebie nastawisz tym trudniej będzie Ci osiagnąć 90C gdyż dodatkowo będziesz wychładzał płyn będący w obiegu nagrzewnicy.

    nie wiem moze ja sie mylę na postoju temperatura spada tak owszem ale jezeli jade ok 25 km to wlaśnie termostat jest od tego żeby utrzymywał temperaturę w granicach 90" jeżeli będzie wyższa to go otwiera a jezeli jest 75 to nie powinno go otwierać

    temperaturę mam ustawiona na 20 stopni i ustawione na AUTO, więc włącza sie dopiero jak osiągnie prawidłową temperaturę

    tak czy jestem w błedzie

    w zeszłym roku mielismy tez takie mrozy i miałem cały czas na 90 stopniach moze przy -15 dłużej to trwa ale powinno osiagnac temperature 90" ale nie po przejechaniu 25km i cały czas 75" a nawet i mniej

    problemy z termostatem zaczęły się po wymianie rozrządu czyli po wymianie pompy i płynu podobno tak jest ze po wymianie pada termostat

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy