bezgłowy
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O bezgłowy
Osiągnięcia bezgłowy
0
Reputacja
-
[B5 AFB] prośba o analizę logów - tryb awaryjny po uruchomieniu na zimnym
bezgłowy odpowiedział(a) na bezgłowy temat w Audi A4 B5
Logi statyczne na rozgrzanym silniku Log (0 - 004) Log (1 - 007) Log (2 - 011) Log (3 - 000) Log (4 - 003) Log (5 - 018) Log (6 - 013) Log (7 - 014) Log (8 - 001) logi BS Log (0 - 004) Log (1 - 011) Log (2 - 003) Log (3 - 000) spróbowałem tez zrobić "prawie" dynamicznie 004 ale boje sie meczyc auto jak jest zepsute Log (0 - 04) Jakieś sugestie? -
[B5 AFB] prośba o analizę logów - tryb awaryjny po uruchomieniu na zimnym
bezgłowy odpowiedział(a) na bezgłowy temat w Audi A4 B5
tego sie obawialem. Rozumiem ze pompa do wymontowania i pojdzie do serwisu Dzieki za info -
[B5 AFB] prośba o analizę logów - tryb awaryjny po uruchomieniu na zimnym
bezgłowy opublikował(a) temat w Audi A4 B5
Witam. Zimny trudno się odpala, przez 60 sekund delikatnie falują obroty. Autko odpalone "na zimno" bezpośrednio po uruchomieniu lub po przełączeniu na D,R (tiptronic) przechodzi w tryb awaryjny. Po ponownym uruchomieniu będzie wskakiwał w tryb awaryjny w okolicy 2000 obr/min (głośna praca silnika + tryb awaryjny zamiast zmiany biegu) lub przeciągał do 3000 obr/min z takim samym skutkiem (nie zmieni biegu - wskoczy tryb a). Jak się przemęczę ok 2-4 km, lub poczekam 5 min na biegu jałowym ponowne odpalenie pozwoli jechać bez trybu awaryjnego. Jak odpalam "na ciepłym" lub "letnim" (np po 2, 3 h) brak większych problemów, tylko jest trochę bardziej mułowaty i silnik czasem zarechocze w okolicach 2000 obr/min. Po dogrzaniu wszelkie objawy znikają. Każdorazowo po przejściu w tryb awaryjny pojawia się błąd 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - Intermittent oprócz tego od momentu zakupu mam błąd - poduszka pod silniekm? 01375 - Valves for Engine Mounting; Stage 1 38-10 - Output won't Switch or Short to Plus - Intermittent Autko kupione w lutym/marcu tego roku. W lipcu samodzielnie wymieniłem zapchaną odmę i odpowietrzyłem wg instrukcji z tego forum ale nie szukałbym w tym przyczyny. - jezdził lepiej, przestał dymić, silnik przestał się pocić w paru miejscach. Obecne problemy pojawiały się stopniowo - póki było ciepło przy pierwszym uruchomieniu czasem wskakiwał tryb awaryjny ale przeważnie wystarczyło ponowne odpalenie silnika. Od kiedy jest zimno sytuacja jak w opisie. Zastanaiwam się czy to sa objawy padającej pompy?? (tłoczek??) Da się jeszcze z tym coś zrobić?? Logi statyczne na zimnym silniku. Po wykonaniu logów rozgrzał sie już wystarczająco by jezdzić normalnie. W trakcie logowania BS grupa 003 silnik przydusił się i zgasł. Logi robione W TRYBIE AWARYJNYM. (Za bardzo nie mam pomysłu jak je zrobić inaczej - na rozgrzanym jest ok, trochę boję się robić dynamiczne). Jeżeli trzeba coś dodatkowo albo inaczej zalogować (na ciepłym??) - prosze o informację. Log (0 - 007) Log (1 - 004) Log (2 - 003) Log (3 - 013) Log (4 - 014) Log (5 - 018) Log (6 - 001) Log (7 - 000) basic settings Log (0 - 011) Log (1 - 003) Log (2 - 004) Log (3 - 000) Będę wdzięczny za każdą radę i sugestię. -
Kłaniam się i witam