Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] prośba o analizę logów - tryb awaryjny po uruchomieniu na zimnym


bezgłowy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Zimny trudno się odpala, przez 60 sekund delikatnie falują obroty. Autko odpalone "na zimno" bezpośrednio po uruchomieniu lub po przełączeniu na D,R (tiptronic) przechodzi w tryb awaryjny. Po ponownym uruchomieniu będzie wskakiwał w tryb awaryjny w okolicy 2000 obr/min (głośna praca silnika + tryb awaryjny zamiast zmiany biegu) lub przeciągał do 3000 obr/min z takim samym skutkiem (nie zmieni biegu - wskoczy tryb a). Jak się przemęczę ok 2-4 km, lub poczekam 5 min na biegu jałowym ponowne odpalenie pozwoli jechać bez trybu awaryjnego.

Jak odpalam "na ciepłym" lub "letnim" (np po 2, 3 h) brak większych problemów, tylko jest trochę bardziej mułowaty i silnik czasem zarechocze w okolicach 2000 obr/min. Po dogrzaniu wszelkie objawy znikają.

Każdorazowo po przejściu w tryb awaryjny pojawia się błąd

00550 - Start of Injection Regulation

17-10 - Control Difference - Intermittent

oprócz tego od momentu zakupu mam błąd - poduszka pod silniekm?

01375 - Valves for Engine Mounting; Stage 1

38-10 - Output won't Switch or Short to Plus - Intermittent

Autko kupione w lutym/marcu tego roku. W lipcu samodzielnie wymieniłem zapchaną odmę i odpowietrzyłem wg instrukcji z tego forum ale nie szukałbym w tym przyczyny. - jezdził lepiej, przestał dymić, silnik przestał się pocić w paru miejscach.

Obecne problemy pojawiały się stopniowo - póki było ciepło przy pierwszym uruchomieniu czasem wskakiwał tryb awaryjny ale przeważnie wystarczyło ponowne odpalenie silnika. Od kiedy jest zimno sytuacja jak w opisie.

Zastanaiwam się czy to sa objawy padającej pompy?? (tłoczek??) Da się jeszcze z tym coś zrobić??

Logi statyczne na zimnym silniku. Po wykonaniu logów rozgrzał sie już wystarczająco by jezdzić normalnie. W trakcie logowania BS grupa 003 silnik przydusił się i zgasł. Logi robione W TRYBIE AWARYJNYM. (Za bardzo nie mam pomysłu jak je zrobić inaczej - na rozgrzanym jest ok, trochę boję się robić dynamiczne). Jeżeli trzeba coś dodatkowo albo inaczej zalogować (na ciepłym??) - prosze o informację.

Log (0 - 007)

Log (1 - 004)

Log (2 - 003)

Log (3 - 013)

Log (4 - 014)

Log (5 - 018)

Log (6 - 001)

Log (7 - 000)

basic settings

Log (0 - 011)

Log (1 - 003)

Log (2 - 004)

Log (3 - 000)

Będę wdzięczny za każdą radę i sugestię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

00550 - Start of Injection Regulation

17-10 - Control Difference - Intermittent

Przestawiacz kata wtrysku wogole nie pracuje.Zarowno po bledzie jak i logach to widac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi statyczne na rozgrzanym silniku

Log (0 - 004)

Log (1 - 007)

Log (2 - 011)

Log (3 - 000)

Log (4 - 003)

Log (5 - 018)

Log (6 - 013)

Log (7 - 014)

Log (8 - 001)

logi BS

Log (0 - 004)

Log (1 - 011)

Log (2 - 003)

Log (3 - 000)

spróbowałem tez zrobić "prawie" dynamicznie 004 ale boje sie meczyc auto jak jest zepsute

Log (0 - 04)

Jakieś sugestie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi statyczne na rozgrzanym silniku

Log (0 - 004)

Log (1 - 007)

Log (2 - 011)

Log (3 - 000)

Log (4 - 003)

Log (5 - 018)

Log (6 - 013)

Log (7 - 014)

Log (8 - 001)

logi BS

Log (0 - 004)

Log (1 - 011)

Log (2 - 003)

Log (3 - 000)

spróbowałem tez zrobić "prawie" dynamicznie 004 ale boje sie meczyc auto jak jest zepsute

Log (0 - 04)

Jakieś sugestie?

Niestety pompa na stół. Mialem podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...