Skocz do zawartości

krecik_20

Pasjonat
  • Postów

    73
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krecik_20

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Mieleszyn / Wieruszów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia krecik_20

0

Reputacja

  1. Ja mam silikonowe i spełniają swe zadanie; średnica to 4mm
  2. Po kolorze można stwierdzić ze dawno płyn nie był wymieniany.
  3. Pompka w baku tylko do kosza pompuje. Pompa wtryskowa sama zaciąga paliwo z kosza. nie polecam zapalać na plaka. Podstawa to dokładne odpowietrzenie całego układu wtryskowego ( było gdzieś na forum co i jak)
  4. krecik_20

    Wymiana rozrządu

    Witaj. Mój pasek po 7 latach i przebiegu okolo 110tys km wyglądał prawie jak nowy.nie był sparciały ani popękany. Ogólnie to po tym przebiegu tylko napinacz hydrauliczny nawalił ( zablokował się w jednej pozycji) reszta , czyli rolki i pompa były w stanie bdb. ( paki conti rolki INA, pompa INA )
  5. krecik_20

    Długo kręci z rana

    Być może paliwo się cofa, ale zamiast grzebać w dawkach startowych lepiej zacząć od prościejszych rzeczy np: porządnie naładować akumulator, sprawdzić czujnik temperatury itp Co do zmiany dawki startowej: Egine login : 26242 ( KOD SILNIKA AFB) adaptacja kanał 05 wpisać wartość max u mnie wyszło max 33268 było 32768" wciskaSZ testuj, w rubryce test value wyświetli się max wartość. 5.Zapisujemy następnie nową wartość, odłączamy kompa i sprawdzamy w praktyce czy pomogło.
  6. odnosnie uszczelek : http://allegro.pl/uszczelka-wtrysku-pokrywa-zaworow-vw-2-5-v6-tdi-i6295119318.html
  7. Witam. A jakim płynem go zalałeś jeśli można wiedzieć??
  8. np tu: http://autowak.com.pl/start.asp?WCU=~TUpOOTA3NjYzMDI%3D . napisz do nich czy jest możliwość sprowadzenia śruby. Albo tu http://sklep.auto-plus.pl/Start.asp?WCU=~TUpOOTA3NjYzMDI%3D
  9. Moze napinacz paska wielorowkowego hałasować, tylko to trochę za głośno na niego. Ja tam obstawiam pompę wspomagania.
  10. hmm tak jakby coś się przytarło. Pompa wspomagania działa poprawnie?
  11. Posiadam kilka lat audi a4 b5 1.9 tdi w którym się trochę majsterkowało Ale ten niestety ni jak ma się do mojej audicy Zrobiłem odpowietyrzenie ale nic to nie dało:( Nie tracąc czasu kupiłem nowy filter paliwa ale dalej tak samo szukaj nieszczelności przy filtrze, przelewach itp. Może zawór zwrotny w pompie nie trzyma.
  12. Podejrzewam ze paliwo sie"cofa".Piszesz ze byl wymieniany filtr paliwa, być może gdzieś jest nieszczelność ( najczęściej na tym zaworku plastikowym). Sam filtr paliwa może być wadliwy, nieszczelny.
  13. Witam. I co się okazało po ściągnięciu zderzaka?? mam podobny wyciek u siebie i chyba będę musiał zaopatrzyć się w nową chłodnice.
  14. Witam. Jeżeli odkręciłeś śrubę z tylu tą na klucz 13 to po obcięciu tej sruby na torx napewno da sie ja wyciągnąć do przodu ( troche WD-40 zalatwi sprawe) . Tulejka cała nie wyjdzie do tyłu.
  15. Co do rozrzadu polecam http://allegro.pl/rozrzad-pompa-audi-a4-a6-a8-passat-b5-2-5-tdi-v6-i5251364208.htmlkupowałem ostatnio i jestem zadowolony, u tego samego użytkownika kupiłem resztę osprzętu razem z zestawem naprawczym do napinacza. Jak będziesz mial wszystko rozebrane to nie bedzie problemu z wymiana tych ślizgów ,ale tak jak napisałem wcześniej troche trzeba sie nagimnastykować zeby odkrecic/ zakręcić i wbić tą tulejke (slizg) od tyłu. Ogólnie Wymiana rozrządu, ślizgów i całej reszty zajęła mi około 5h na spokojnie z przerwa na piwko. Dodam ze robiłem wszystko sam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...