Skocz do zawartości

tomcio3

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomcio3

Informacje

  • Imię
    tomek
  • Miasto
    zamosc

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.9 DI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia tomcio3

0

Reputacja

  1. Dzisiaj zmierzyłem ciśnienie oleju w audi a4 b5 1.9 afn i wyszło na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach 2 bar. A przy 2000obr. wyszło 4 bar. Czy ktoś wie czy to dobrze? Ponoć na 2000obr ma być 2 bar?
  2. tomcio3

    Blok 13 wtryski.

    Witajcie. Czy ktoś może mi powiedzieć czy dawki na wtryskach są poprawne? Tu link; http://zapodaj.net/ae81e2983bc36.jpg.html
  3. tomcio3

    Nie słychać turbiny

    Wyciągnij przewód od gruchy turbiny i sprawdź czy sztanga od turbiny podnosi się na max. Po odpaleniu ma być podniesiona na max. Zrób tak. Podłącz przewód bezpośrednio pod serwo a drugi koniec pod gruchę od turbiny. Potem podłącz oryginalny przewód i porównaj czy tyle samo się podnoszą. U mnie nie podnosiła się do końca przez co nie miał kopyta jak powinien. Teraz to ciągnie przy niskich obrotach. Przyczyną był lekko pęknięty zbiornik od podciśnienia umieszczony pod lewym przednim nadkolem od kierowcy..
  4. Słuchajcie przypadkiem zauważyłem że klekocze mi silnik tak dziwnie. Robi to się tylko na zimnym silniku. Lub jak postoi kilka godzin nie odpalany. A wygląda to zawsze tak samo. Czyli; Odpalam klekoczą szklanki kilka sekund potem cichną. Po około 50 sekundach zaczynają znowu walić a potem już cisza cały czas. Nieważne jak długo by chodził. Co może być?
  5. Dzięki wam za dobre wieści Niedługo będę szczęśliwym posiadaczem skórzanych boczków :D
  6. Czy ktoś wie czy boczki po lifcie z roku 2000 będą pasować do audi przed liftu 97r?
  7. Ja owijałem głowice rozdzielacza taśmą izolacyjną aby uniknąć mikro zarysowań Nie odkręcając nastawnika będzie Ci ciężej odkręcić zawór. Ja używałem do tego przerobionego klucza lub żabki. Na klucz nakładałem czasem przedłużkę jeśli była zbyt mocno dokręcona. Tu masz link przerobionego klucza. http://zapodaj.net/1a2eea18a50ac.jpg.html Życzę powodzenia
  8. Tak samo uważam Jak się da to trzeba próbować Jeśli nie będziesz ściągał nastawnika to będzie Ci trudniej odkręcić zawór odcinający paliwo. Ja wybrałem tą opcję bo nie chciałem potem znowu ustawić nastawnika na VAGu. Do odkręcenia używałem dwóch sposobów zależności od tego jak był mocno dokręcony. Małej żabki lub klucz podcięty 22
  9. Uszczelkę z pod tłoko rozdzielacza można wymienić samemu. Niestety nie jest to łatwe ale da się to zrobić samemu. Robiłem to na podstawie filmiku. Wszystko poszło jak należy. Tylko nie ściągałem nastawnika, a tylko zdemontowałem sam dekiel aby swobodnie wykręcić zawór odcinający paliwo. Tu filmik z którego korzystałem.https://www.youtube.com/watch?v=UWico_0RNJg
  10. Dzięki za linka. Już ustawiłem. Teraz pali na dotyk jak należy Dzięki wszystkim za rady Temat zamykam.
  11. Dzisiaj ustawiłem wszystko na znaki, lecz teraz mam problem z napięciem roki paska pompy. Może ktoś mi powiedzieć jak to się robi??
  12. Tak więc dzisiaj sprawdziłem rorząd. Po włożeniu blokady w wał i wałek wszytko się zgadzało jak należy. Ale kiedy chciałem włozyć wiertło w pompę 6mm to nie mogłem. Dopiero wiertło 5mm wsadziłem ale wszedło pod kontem co mnie zdziwiło. Więc ściągnąłem blokady i ustawiłem pierwsze pompę. Wiertło 6mm wszedło bardzo dobrze nie ruszało się na boki. Wiertło 5 latało na boki. Następnie sprawdziłem wał nie da się w znak wkręcić. Lusterkiem sprawdziłem wałek. Wyciecia się rozjeżdzały około 2-2,5mm. Teraz niech mi ktoś powie czy pompa razem z wałem i wałkami ma pasować na blokadach jednocześnie? Wiem, że 1.9 to ma być wszystko zgrane ale tu to nie wiem. I jeszcze jedno czy ktoś wie jaki gruby powinien być pręt od pompy?? Na pompę znalazłem sposób, wymontowałem zamek z pasa i dostep był bardzo dobry
  13. Cena mi odpowiada tylko mnie martwi czy zmiana z minerału na syntetyk nie zaszkodzi- zacznie ciec maglownica. Dziś na szrocie zapytałem właściciela szrotu. Jaki zalać płyn on odpowiedział to zalezy... Czy maglownica jest zuzyta. Czy ma luz. Jak ma to mineral jak nie ma to syntetyk. Co o tym myslicie? Ma rację
  14. Słuchajcie, kolega sprzedał passata, zostały mu dwie butelki płynu do wspomagania orginalny do audi taki jak w linku http://allegro.pl/olej-do-wspomagania-kierownicy-vw-skoda-g004000m2-i5444634541.htmlChce mi płyn sprzedać w cenie bardzo atrakcyjnej, ale tu mam problem. Bo w mojej audi leję febi mineral. Czy zmiana na syntetyk może zaszkodzić mojej maglownicy
  15. tomcio3

    Zatarty AFN

    To dziwne, że po przestawieniu o jeden ząbek nie chciał chodzić. Ja kiedyś przestawiłem o jeden ząbek to zapalił bez problemu i nawet dobrze reagował na gaz ale praca silnika nie była ta sama. Ustawiłem na znaki i wszystko było jak dawniej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...