Skocz do zawartości

cwanygapa

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O cwanygapa

Osiągnięcia cwanygapa

0

Reputacja

  1. Jaro - przedewszystkim szacunek. Nadajnik magnetyczny mozna nasunac na wal AWX ( u mnie ARL) jako ze wszystkie mozliwe srednice sa takie same a wiec i zakonczenie od strony dwumasu. Brakuje tylko jednego otworu - podejzewam ze do przyzadu bez ktorego mozna sobie poradzic przy odrobinie logiki. Ja troche spieprzylem bo jest delikatnie nie na miejscu ( doslownie pol milimetra na obwodzie) do tego pospiech przy rozrzadzie i na goracym ma troche problem z zapalaniem. Auto projekt - zabawka wiec poprawie to przy odrobinie wolnego czasu. RAz jeszcze brawa za odwage i logiczne myslenie dla Jara jako odkrywcy tematu. A tak jako ciekawostke powiem ze polowa kolegow mechanikow w UK przestala sie do mnie odzywac - za co ??? Za herezje!!! Bo nie mozna.. inny "part nubmer" i inne ceregiele, A na koniec wszyscy mowia ze wiedzieli ze pasuje ale im sie nie chcialo. Tesknie za polska , za polskim logicznym mysleniem. Tu w UK nie ma bratniej duszy do jakichkolwiek modyfikacji. Pozostaje jedynie internet i Polskie fora. Pozdrawiam
  2. Modyfikacja Zrobiona i przetestowana. Kompletny dol od ARL 1.9 przelozony do BLB Wal i panewki oraz pompa oleju od ARL Do tego Lancuszek napinacz i kolko do pompy jak dla BKD ( nowe VW/Audi) przedni i tylni uszczelniacz nowe jak dla BLB. Wskazowki/ opis jara bardzo pomocny - wlasciwie baza dla mojej modyfikacji. Z dwiema jednak informacjami sie nie zgodze. . Nie prawda!!!! wystarczy ustawic wal w pozycji lub na znaki z kola pasowego i wtedy otworem w pierscieniu na znak na obudowie uszczelniacza, znak i otwor w pierscieniu powinny sie pokryc z otworem na srube od dwumasu. - zrbione i dziala. Nie rozumiem oco chodzi, usczelnienie jest inne bo awx.... nie mialy czujnika/pierscienia z tylu. Wal jest identyczny i pasuje do BLB - zalozone i dziala. Tak czy owak zatarty na panewkach motor otrzymal wal i panewki od ARL i wszystko ok. Ladnie pracuje, nie ma tez zadnego efektu drgan czy wibracji. OPERACJA TROCHE NIE PROFESJONARLNA ZLOM http://s1666.chomikuj.pl/ChomikImage.aspx?k=1344510&t=634422321280705457&id=617853439&vid=617853439&loc=PL http://s1674.chomikuj.pl/ChomikImage.aspx?k=1342853&t=634422322833903456&id=642657036&vid=649805824&loc=PL http://s1729.chomikuj.pl/ChomikImage.aspx?k=1338585&t=634422323130153153&id=642657964&vid=649810055&loc=PL DAWCA http://s1674.chomikuj.pl/ChomikImage.aspx?k=1344975&t=634422323565401523&id=642658678&vid=649812853&loc=PL POMPA ARL i WALKI Z POMPA BLB http://s1666.chomikuj.pl/ChomikImage.aspx?k=1348153&t=634422323990737457&id=617853440&vid=617853440&loc=PL POROWNANIE WALU BLB I ARL http://s1693.chomikuj.pl/ChomikImage.aspx?k=1341304&t=634422324376632442&id=642656360&vid=649803180&loc=PL
  3. czesc, czy bedzie pasowac caly dol od ARL? Pisales ze wał korbowy z silnika BKD, BMM, BMN, BSY, BWC, AZV, ... Mam akurat w tej chwili spalonego ARLa wiec bylby swietny na dawce? Jutro zaczynam przekladke wiec bylbym wdzieczny za szybka odpowiedz. A tak na marginesie to czym sie rozni wlasciwie 1.9 od 2.0? W BKC na bluku jest 1.9/2.0. Czy to skokiem waly zwiekszyli pojemnosc????[br]Dopisany: 04 Maj 2011, 23:13_________________________________________________Widze ze zainteresowanie ogromne. Tak czy owak pomierzylem poogladalem i wyglada na to ze wal od ARL podejdzie do BLB. Skok wydaje sie taki sam wiec mam nadzieje ze zadziala. Nie rozumiem o co chodzi z innym osadzeniem uszczelniacza jako ze wszystke parametry (srednice )sa identyczne dla obydwu walow. Pompa Od Arl rowniez pasuje i nie widze dla czego nioe miala by zrobic roboty. Czyli generalnie komplet z ARL. Fajnie jest uskuteczniac monologi .
  4. czesc, mieszkam w UK i zajmuje sie sprzedaza czesci uzywanych. W wolnych chwilach naprawiam samochody (glownie wlasne) do forum pragne dolaczyc gdyz wlasnie nabylem BLB B7 z zatartym motorem i chetnir skozystam z wiedzy szanownych Panow byc moze nie tylko w temacie BLB. Zycze Wam i sobie milej wspolpracy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...