Skocz do zawartości

maciek3210

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O maciek3210

Osiągnięcia maciek3210

0

Reputacja

  1. Witam, W nawiazaniu do watku: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=201983.0 Prosba o rekomendacje warsztatu ktory zajmuje sie skrzyniami biegow. Z gory dzieki za informacje, Maciek.
  2. Tak tez chce zrobic tylko ze nie planuje wyjazdu teraz tylko za jakies 2-3 miesiace. Boje sie ze sprzeglo nagle nawali i wtedy bedzie wolna amerykanka. Zrozumiale dla mnie tez jest ze dokladne informacje bez otwierania skrzyni moze mi podac lokalna wrozka. Auto jest powypadkowe wiec nie mam pretensji - po wymianie skrzyni dalej bede kochal "przewage dzieki technice". (Wypadek nie byl powazny na marginesie). Czy ktos moze zarekomendowac DOBRego specjaliste w okolicach Bielska-bialej ? Nie bede mial mozliwosci poprawek po powrocie do francji;) (bo cos dalej szumi lub nie dokrecilismy srubki) Pozdrawiam Maciek.
  3. Wlasnie tu tkwi caly problem. Nie mam pojecia co moze byc do wymiana i ciezko mi oszacowac koszty (polska , francja) i podjac decyzje gdzie to naprawic (na marginesie musze jeszcze wrocic do polski = dojechac 1600km Zostawic auto na tydzien (wyciagniecie skrzyni, czasem trzeba czekac na czesci w audi itp). We francji koszty wyciagniecia skrzyni zamiast 400PLN beda pewnie 400E + ryzyko z mechanikami na miejscu (slyszalem dantejskie historie) Dwa miesiace temu bylem w polsce dzien przed wyjazdem podjechalem z tym do mechanika ktory od razu powiedzial sprzeglo a potem pewnie lozysko oporowe. Oczywiscie powiedzial ze na pewno mozna powiedziec tylko po rozebraniu skrzyni. Jak dlugo mozna z takim czyms jezdzic ? czy to tak jak z przegubami - nie grozi uszkodzeniem innych elementow czy najlepiej naprawic jak najszybciej ? Wielkie dzieki za screeen - teraz juz powinnienem znalezc odpowiedna sekcje w Etce i moge zadzwonic do audi w polsce i francji.
  4. Witam wszystkich, Czeka mnie pewnie wymiana sprzegla w wersja jeszcze nieznanej (loz. oporowe, dwumasa ? ) Objawy to terkotanie, metaliczne dzwieki TYLKO przy wcisnietym DO KONCA pedale sprzegla. Zadnego szarpania, falowania/drgania pedalu sprzegla, dzwiekow/slizgania na biegu lub luzie. Niemile mnie to zaskoczylo bo auto ma przebieg 60 tys a o kosztach dwumasy juz cos kiedys slyszalem. Rozumiem tez ze wszystko mozna potwierdzic dopiero po wyciagnieciu skrzyni. Problem jednak polega na tym ze jestem na poludniu francji a tutaj z mechanikami jest bardzo duzy problem (koszty lub stwierdzenia ze nie mamy kluczy do audi..) Dlatego aby zdecydowac sie gdzie to naprawic wdzieczny bylbym za porady: - Czy to lozysko (jakie) I / LUB dwumasa ? Po przeczytniu http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=30289.0 dalej nie jestem pewien. - Jak moge te elementy znalezc w etce? - chcialbym tutaj i w polsce podzwonic ,oszacowac koszty wiem ze sa problemy z czesciami do 8k0 - to bierzacy model i czasem nie ma zamiennikow lub cale kompletne elementy trzeba brac. - Czy ryzykowna jest dluzsza / dalsza jazda na takim sprzegle ? Jakie beda sygnaly przed agonalne (wiem ze ostatecznie sprzeglo calkiem przestaje dzialac). - (naiwnie) jakis prozaiczny powod - czy mozliwy jest brak oleju w skrzyni ? czy cos moge sam sprawdzic? - Jaki moze byc powod tego problemu przy raczej nie wielkim przebiegu ? Prosze wybaczyc jezeli temat byl juz maglowany - nie jestem specjalista i mam dalej problemy z terminologia (oporowe, kulkowe, wyciskowe..) Z gory dziekuje za pomoc. Pozdrawiam, Maciek.
  5. Witam i pozdrawiam wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...