Skocz do zawartości

rafiko259

Pasjonat
  • Postów

    73
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O rafiko259

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ale na LM MoS2 10w40 wyszło ci 1700 km bez dolewki.??: D Panowie, właśnie dzisiaj jestem po wymianie oleju na LM MoS2 10w 40 + filtr oleju Knecht i przy okazji wymieniłem filtr powietrza również Knecht.: ) Pozdrawiam.: )
  2. no dawaj dawaj Elendir znać jak postępy z olejem czy lepiej jest.: )
  3. Witam. ja bym uzupełniał ubytki takim samym olejem co przy wymianie. czyli z mos2. kup sobie 5l + ew. 1l na dolewki jak trzeba bedzie.: ) ja też jestem przed zmianą na taki olej co ty tylko bez płukanki bedę robił. pozdroo
  4. rafiko259

    Jaki olej do 2.0 ALT?

    rozumiem to daj znać jak wymienisz, bo ja też bede wymieniał jakoś kolo 10 marca to też dam znać jak po wymianie na LM. i kupię filtr oleju knecht. a zatem czas czas . ja też zamierzam wymienić kolo marca na LM MoS2. mam nadzieje ze spadnie o połowe łykanie oleju. obecnie mam pobór 350 ml na tysiąc. a jezdze na motulu 10w40 6100. : ) pozdrawiam witaj kolego.: ) mówisz że pomaga LM MoS2. słuchaj a jaki filtr oleju kupujesz jak zmieniasz olej.?? kupujesz z filtrona, nann czy knechta.?? ja kupuję zawsze nann ale podobno knecht dobrze się sprawdza. masz jakieś własne doświadczenie na ten temat.?? pozdrooPolecam Knechta. spoczko.: )
  5. rafiko259

    Jaki olej do 2.0 ALT?

    a zatem czas czas . ja też zamierzam wymienić kolo marca na LM MoS2. mam nadzieje ze spadnie o połowe łykanie oleju. obecnie mam pobór 350 ml na tysiąc. a jezdze na motulu 10w40 6100. : ) pozdrawiam witaj kolego.: ) mówisz że pomaga LM MoS2. słuchaj a jaki filtr oleju kupujesz jak zmieniasz olej.?? kupujesz z filtrona, nann czy knechta.?? ja kupuję zawsze nann ale podobno knecht dobrze się sprawdza. masz jakieś własne doświadczenie na ten temat.?? pozdroo
  6. rafiko259

    Jaki olej do 2.0 ALT?

    ciężko mi się wypowiedzieć na ten temat z tym olejem.. a na jakim teraz jezdzisz oleju kolego.? i masz jakiś pobór na 1 tysiąc km.??
  7. A jak najprościej sprawdzić czy jest uszkodzony zbiorniczek itp żeby nie kupić na darmo.?? i spaliny nie dostają się do układu chłodzenia, płyn jest OK w kolorystyce nie ma żadnych niepokojących objawów typu zanieczyszczenia, opiłki itd.. więc to wykluczam definitywnie. wycieku z pod chłodnicy jak i na samej chłodnicy nie widać żeby coś leciało po chłodnicy. Dodam iż mam nieszczelną chłodnice od klimy.? czy ma to jakiś związek z tym ta chłodnica bo raczej nie.??? pozdroo
  8. witam panowie. co to może być za przyczyna. temperatura osiągnie 90 stopni, w czasie jazdy grzeje a na postoju leci zimne powietrze. po otwarciu maski sprawdziłem dziś węże. to górny wąż od chłodnicy jest ciepły i ta rurka metalowa co jest odpowietrznik, a natomiast dolny wąż jest zimny. sprawdzałem też dwa węże od nagrzewnicy co są przy pod szybiu koło zbiorniczka płynu hamulcowego i również są zimne. i moje pytanie. czy to nagrzewnica jest do wymiany.?? dodam iż termostat jest nowy kupiony pół roku temu ale czasami się wskazówka zacina od temperatury. i dodam też że w lecie nie używałem z klimy ponieważ mam nieszczelną chłodnicę od klimy ale to chyba nie ma znaczenia do tego czy ma.: ) ?? dziękuje za odpowiedzi koledzyy...
  9. witam. a mianowicie czyżby mam zapowietrzony układ chłodzenia. odpalam silnik, jadę to grzeje oki w kabinie tylko stanę na postoju to leci zimne powietrze, temperatura 90 stopni, wąż górny ciepły, nie twardy, termostat raczej ok bo wymieniany był okolo 8 msc temu, dodam że mam mały ubytek przy czwórniku przy głowicy co nie idzie wąż ten w stronę podszybia i tam jest tak jakby taka złączka/ złączenie i tam jest orin i z tego cieknie. i moje pytanie możliwe jest że jak jest wyciek to i dostaje się powietrze tam i układ się zapowietrza. właśnie od dziś zacząłem coś tam odpowietrzać na włączonym silniku przy temp 90 stopni. a mianowicie tą śrubkę lekko odkręciłem imbusem i wyleciało powietrze i tak co róż czy tak powinno się robic czy po prostu na zimnym co róż odkręcać korek aż będzi pssss.. pozdrooo i dzięki za odpowiedzi
  10. A na jakim oleju kolego jezdzisz? Na castrolu 10w40? Kiedy wymieniasz olej na LM mos2 10w40? Bo tez czeka mnie wymiana pod koniec miesiąca i chce zrobic płukanke i zalac LM jezdzę obecnie na motul 6100 synergie+ 10w40. bede wymieniał olej początki lutego jakoś
  11. poczuje je odrazu pod odpaleniu auta ale na zewnatrz z tyłu czy w kabinie .??
  12. czyli jak mam na przykład rozumieć to.. ze na górny i dolny wąż od chłodnicy ma być ciepły tak.?? i z tym ze wzrasta to ze druga osoba odpala silnik i ja trzymam górny wąż i jak się robi ciepły to oki tak czy zle to tłumacze...
  13. pewny pewny jestem.. kolego jak nie bylo ubytku plynu chlodniczego to bylo wszystko oki z grzaniem itd. teraz jak ubytek sie pojawił to taki coś zauwazylem ale sam juz powoli powinien sie odpowietrzyć.. jak wypuszcze powietrze ran drugi raz i powinnoo być oki a jak już dobrze przegrzeje przejade autem tak z 30 km to przy postoju juz ciagłe grzeje.. wiec nie nie jest tak zle chyba...
  14. a zapowietrzać się może przez nieszczelny czwórnik a dokładnie cieknie nie dużo jak masz oring na czwórniku tam jest taki i cieknie na dól.. gadałem ze przez to jest ze dostaje się powietrze i dlatego tak się robi.. co do objaów to uszczelkę napewno odrzucam kolego.. bo nie mma jakis objawów świadczących o jakiejś uszczelce brak dymienia białego i wgl innych rzeczy.. woda do oleju lub odwrotnie...
  15. ogolnie nie jest tak zle jak u kolegi te świece powyżej co mu łyka 1,5 litra na tysiać. masakra.? nie.? ;/ ogolnie wymieniam na czas świece.. czarny nalot u mnie może świadczyć o zbyt ubogiej mieszance paliwowo powietrznej.. i raz wskazówka temp ma 90 a raz nie.. jak wył sie silnik i właczy to wskakuje na 90 i troszke mam układ zapowietrzony i teraz jak nagerzej to co róz otworze maske wezme imbusa i odkręce śrubke zeby powietrze wylecialo i jak zacznie woda leciec to zakręcam i tak aż do odpowietrzenia. i nie ma co narzekać seboo jezdzic i tyle. ; D teraz czeka mnie wymiana oleju LM Mos2 10W40 + FILTR OLEJU MANN . : ) u mnie LM 5l+1l w cenia za 182,50 zł plus mam rabat 20% stałego klienta od kolegi.: d
×
×
  • Dodaj nową pozycję...