Skocz do zawartości

demonkyo1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O demonkyo1

Osiągnięcia demonkyo1

0

Reputacja

  1. No ty go widziałeś ---------- Post dopisany 11-01-2014 at 14:00 ---------- Poprzedni post napisany 04-01-2014 at 12:00 ---------- Auto na sprzedaż 4 tys bez rns-e i audio, 7 tys full
  2. Grzanych d*p jeszcze nie włączam ;/ musze wymienić klimatronik pod jakim względem symphony jest gorszy poza tym ze rns ma navi ekran sd i dvd i inne bajery , jest duża różnica dźwięku?
  3. Kiera nie spasuje trzeba redukcje zastosować Co do koloru to był ciemny zielony lecz nie widzi mi się ten kolor , jakbym lakierował to całość auto a nie tak jak to jest teraz zrobione
  4. Dolegało , rozkodowane immo , padnięte łożyska w turbo i uszkodzony moduł zapłonowy , wszystko zrobiłem sobie sam razem z wymianą turbooo i śmiga aż miło ile za tą kiere?
  5. no no lampy oczywiscie xenony polifty , a zmienić na symphony bo z navi jako tako nie korzystam a że can niemam to nie chce mi się z tym bawić , podoba mi się podświetlenie z symphony , wiem że są te adaptery
  6. Bo moje ogłoszenieee w zasadzie szukałem czegoś w dizluuu ale chyba zostaje więc z tablicy leci , mam je od hmmm wrzesnia czy jakos tak. Heh no można się kiedy zgadać
  7. Witam serdecznie , chciałbym się pochwalić moją A4. Autko kupiłem tanio z uszkodzoną turbiną i ogólnie autko szło na 3 gary.. Było w wersji słabej welury jakieś zwykłe radio tak to jedynie klimatronik i 2x el szyby. Na dzień dzisiejszy autko w środku jest igła Wyposażenie: Fotele skórzane podgrzewane RNS-E Wzmacniacz JBL + Skrzynia JBL Głośniki przód i tył Hertz El podgrzewane lusterka El szyby 4x Klimatronik Podświetlenie nóg (czerwone) Gałka S-Line (podświetlana) Licznik S4 Airbag Dywaniki S-Line Plany: Kierownica z A5/R8 Zawieszenie gwintowane Tunel z podłokietnikiem Pakiet S4 (zderzaki progi grill) Xenony Halogeny Alumki 17-18 Zmienić ten brzydki kolor na czarny metalik Kompletny remont silnika (lubi zakopcić) Podświetlenie klamek Lampy tył LED Sprzedam RNS-E 1200 zł komplet , fotele skóra igła z boczkami 1100zł , skrzynia jbl 500 zł, wzmacniacz jbl 650 zł , licznik z 1.8T100% sprawny z fisem 120zł wrazie co gg 2901621 lub pisać tu
  8. Podmień wtryski miejscami z tego 2 cylindra przełóż na pierwszy jeśli wyrzuci ci błąd na pierwszym cylindrze to będziesz wiedział że to wtrysk raz działa a raz nie
  9. podmień wtryski miejscami i zobacz na którym cylindrze teraz nie hula, jak sie okaże że tam gdzie przełożyłeś ten niby wadliwy wtrysk to masz odpowiedź
  10. Jest w 2.0 fsi takie coś jak moduł zapłonowy? miałem ostatnio to samo w swoim AEB 1.8T auto chodziło na 3 cylindry , cewki i wszystko sprawne, nie wyświetli ci błędu z modułu poprostu go wymień , lecz niewiem jak tam konstrukcja nowszych silników , tak więc taka moja uwaga Dla diagnozy modułu poprostu wyciąg cewkę na której nie pali cylinder wsadź w nią jakąś działającą świece (nie wykręcając aktualnej) przyłóż gdzieś do masy i sprawdź czy podaje iskre , jeśli niema iskry oznacza to brak wysterowania
  11. ECU już może być suche lub zamokły przewody poszło zwarcie i je uszkodziło , tego nawet nie zauważysz, niewiem co ci poradzić , nie rozkodowało ci się immo jak wyciągłęś ECU? ale to niema nic do rzeczy w zasadzie , obstawiam przy zwarciu lub uszkodzonym ECU , no chyba że trafiłeś na fabrycznie nowy uszkodzony czujnik bo i taki się czasem zdarzy , powiedz mi taką rzecz z jakiej firmy ten czujnik? ja mam swoją opinie że silniki audi nie lubią zamienników typu topran itp , jakbyś umiał dorwać używany oryginał byłoby dobrze
  12. Może też byc padnięte ECU jak w aucie znajomego cokolwiek by nie wsadził za czujnik (nówki , używki) za kazdym razem błąd pozostawał i nie dało rady odpalić. Niestety w A4 komputer nie jest za ciekawie umiejscowiony bo jest w takim miejscu gdzie może się woda dostać a mówisz że po nocy przestał działać
  13. Może problem leży gdzie indziej , mi w poprzednim aucie (opel vectra pokazywał czujnik wałka rozrządu tylko i wyłącznie a okazało się że to czujnik położenia wału korbowego lecz zdarza się że występuje również pod tym błędem , tak samo były problemy z odpalaniem , mi AEB z odpiętym czujnikiem wałka rozrządu odpalał odrazu ostatnio więc przyczyna może leżeć gdzie indziej
  14. to niewiem co tam jest założone i z jakiego silnika jak wymiana nieda skutku to będziemy myśleć dalej ---------- Post dopisany at 18:05 ---------- Poprzedni post napisany at 11:31 ---------- Witam , auto po wymianie turba i modułu zapłonowego.... idzie jak szatan ! równiutko działa na wszystkie cylindry ,dzięki panowie za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...