Piotrek1991
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
10 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Piotrek1991
Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Słupsk
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AWX
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia Piotrek1991
0
Reputacja
-
1.9TDI AWX Prośba o ocenę logów dynamicznych
Piotrek1991 odpowiedział(a) na Piotrek1991 temat w Audi A4 B6/B7
Witam, Wrzucam logi statyczne dla wartości wałka rozrządu. Czy wartość na wolnych skacząca maxymalnie między -0,6 na -1,7 jest ok ? Logi: http://vaglog.pl/log-004_iw71Rt.html -
1.9TDI AWX Prośba o ocenę logów dynamicznych
Piotrek1991 odpowiedział(a) na Piotrek1991 temat w Audi A4 B6/B7
Dzięki za ciekawe informacje. Przyjrzę się naciągowi paska, sugerujesz za mocne naciągnięcie czy za luźne? Pasek był mocno naciągnięty przy wymianie, jak na moje oko i reke . Podczas wymiany rozrządu wymieniłem: pompę wody, rolkę, napinacz, oraz tłumik drgań. Tłumik ustawiłem na odległość 4mm od napinacza dźwigni. Cały zestaw był firmy INA. Zrobię logi statyczne dla gruby 004. Wstawiam kilka fotek z wymiany rozrządu. Wiem ustawienie koła względem śrub nie jest odpowiednie ale niestety nie chciałem ruszać koła przy wymianie, w aucie wymieniałem już drugi raz rozrząd i tak wcześniej było ustawione, nie koniecznie dobrze. -
1.9TDI AWX Prośba o ocenę logów dynamicznych
Piotrek1991 odpowiedział(a) na Piotrek1991 temat w Audi A4 B6/B7
Dzięki za info. auto ostatnio przegoniłem na trasie ostrzej na obrotach i puki co jest ok. Odnośnie wałka rozrządu masz na myśli że przydała by się regulacja na kole rozrządu?? W aucie wymieniałem rozrząd 400km temu i temat regulacji zostawiłem na pózniej. Wskazania powinny być bliżej 0. -
1.9TDI AWX Prośba o ocenę logów dynamicznych
Piotrek1991 odpowiedział(a) na Piotrek1991 temat w Audi A4 B6/B7
Witam, Nikt nic nie napisze odnośnie moich logów jak to wygląda? Czekam na info. Byłbym wdzięczny za jakieś info. -
Witam, Problem polega na tym że od jakiegoś czasu auto sporadycznie złapało 4 razy notlaufa. Raz na tydzień. Przez ostatnie 3 miesiące pokonywałem krótsze trasy, zazwyczaj miasto. Zima na niedogrzanym silniku nie da rady butować w mieście. Sztanga została sprawdzona i zmienia swoją pozycje z ON na OFF. Po podłączeniu vaga wyrzuciło błąd: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviatio P1557 - 35-10 - - - Intermittent Zrobiłem logi dynamiczne dla grup: 001, 003, 004, 008, 010, 011. W linkach przesyłam logi: http://vaglog.pl/log-001_jtG6p.html http://vaglog.pl/log-003_pkgWLwU.html http://vaglog.pl/log-004_6r4ekB.html http://vaglog.pl/log-008_68ahn.html http://vaglog.pl/log-010_9qBd3.html http://vaglog.pl/log-011_88hby29.html Tutaj jeszcze jeden dodatkowy log z grupy 011: http://vaglog.pl/log-011_2NHQ8.html Prosiłbym o ocenę jak to tam wszystko trybi. Czekam na info Pozdrawiam
-
Witam miałem ten sam problem wszystko zostalo przebadane okazało sie ze pompa zle działała brala na krzyż lewe przednie tylne prawe blokowalo. Pozdrawiam
-
a co ma do tego zacisk skoro w zacisku pracuje tłoczek i on odpowiada zeby sie cofał przy odpuszczaniu hamowania i to dziwne bo dzieje sie tak z jednym kolem nie wiem co dalej ...
-
podłanczam sie do posta grzeje mi sie tylko ale jedno przednie lewe kolo od kierwocy wymienilem tłoczek i gumki na nim dalej to samo sie pojawia i nie zawsze kolo jest zagrzane po przejechaniu 20 km a nie raz nawet potrafi po tej samej trasie sie zagrzac hamując bardzo malo drugie jest zimne co to moze ??
-
Witam wszystkich fanów czterech kółek na masce i posiadaczy audiczek Pozdrawiam