Skocz do zawartości

Piotrek1991

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Piotrek1991

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Słupsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Piotrek1991

0

Reputacja

  1. Witam, Wrzucam logi statyczne dla wartości wałka rozrządu. Czy wartość na wolnych skacząca maxymalnie między -0,6 na -1,7 jest ok ? Logi: http://vaglog.pl/log-004_iw71Rt.html
  2. Dzięki za ciekawe informacje. Przyjrzę się naciągowi paska, sugerujesz za mocne naciągnięcie czy za luźne? Pasek był mocno naciągnięty przy wymianie, jak na moje oko i reke . Podczas wymiany rozrządu wymieniłem: pompę wody, rolkę, napinacz, oraz tłumik drgań. Tłumik ustawiłem na odległość 4mm od napinacza dźwigni. Cały zestaw był firmy INA. Zrobię logi statyczne dla gruby 004. Wstawiam kilka fotek z wymiany rozrządu. Wiem ustawienie koła względem śrub nie jest odpowiednie ale niestety nie chciałem ruszać koła przy wymianie, w aucie wymieniałem już drugi raz rozrząd i tak wcześniej było ustawione, nie koniecznie dobrze.
  3. Dzięki za info. auto ostatnio przegoniłem na trasie ostrzej na obrotach i puki co jest ok. Odnośnie wałka rozrządu masz na myśli że przydała by się regulacja na kole rozrządu?? W aucie wymieniałem rozrząd 400km temu i temat regulacji zostawiłem na pózniej. Wskazania powinny być bliżej 0.
  4. Witam, Nikt nic nie napisze odnośnie moich logów jak to wygląda? Czekam na info. Byłbym wdzięczny za jakieś info.
  5. Witam, Problem polega na tym że od jakiegoś czasu auto sporadycznie złapało 4 razy notlaufa. Raz na tydzień. Przez ostatnie 3 miesiące pokonywałem krótsze trasy, zazwyczaj miasto. Zima na niedogrzanym silniku nie da rady butować w mieście. Sztanga została sprawdzona i zmienia swoją pozycje z ON na OFF. Po podłączeniu vaga wyrzuciło błąd: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviatio P1557 - 35-10 - - - Intermittent Zrobiłem logi dynamiczne dla grup: 001, 003, 004, 008, 010, 011. W linkach przesyłam logi: http://vaglog.pl/log-001_jtG6p.html http://vaglog.pl/log-003_pkgWLwU.html http://vaglog.pl/log-004_6r4ekB.html http://vaglog.pl/log-008_68ahn.html http://vaglog.pl/log-010_9qBd3.html http://vaglog.pl/log-011_88hby29.html Tutaj jeszcze jeden dodatkowy log z grupy 011: http://vaglog.pl/log-011_2NHQ8.html Prosiłbym o ocenę jak to tam wszystko trybi. Czekam na info Pozdrawiam
  6. o własnie jestem ciekaw jak to wygląda po regeneracji z tej aukcji wiadomo fotki sa umieszczone itd ale chcialbym to zobaczyc jak wyglada po zrobieniu
  7. Witam mógłby ktoś wrzucić jakieś fotki po regeneracji ale już zamontowane w desce. Chciałbym zobaczyć jak to sie komponuje do odcieniu deski itd Pozdrawiam
  8. Witam miałem ten sam problem wszystko zostalo przebadane okazało sie ze pompa zle działała brala na krzyż lewe przednie tylne prawe blokowalo. Pozdrawiam
  9. a co ma do tego zacisk skoro w zacisku pracuje tłoczek i on odpowiada zeby sie cofał przy odpuszczaniu hamowania i to dziwne bo dzieje sie tak z jednym kolem nie wiem co dalej ...
  10. podłanczam sie do posta grzeje mi sie tylko ale jedno przednie lewe kolo od kierwocy wymienilem tłoczek i gumki na nim dalej to samo sie pojawia i nie zawsze kolo jest zagrzane po przejechaniu 20 km a nie raz nawet potrafi po tej samej trasie sie zagrzac hamując bardzo malo drugie jest zimne co to moze ??
  11. Witam wszystkich fanów czterech kółek na masce i posiadaczy audiczek Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...