Skocz do zawartości

songo321

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O songo321

Osiągnięcia songo321

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich. Mianowicie mój problem polega na tym że po przyjeżdzie z wakacji mam bardzo dużo wody w aucie od strony pasażera. Po demontażu schowka zaóważyłem że brakuje wężyka spustowego z parownika klimatyzacji. Po załączeniu silnika i włączeniu klimy zaczeła woda własnie tym otworem skraplać się do wnetrza auta. Chciałbym zamontować jakiś nowy wężyk i wyprowadzić go na zewnątrz auta ale nie mam pojecia którędy go poprowadzić ponieważ starego brak?? Proszę o podpowiedzi.
  2. komp został podmieniony i samochód szedł jak nowy. Panowie podajcie mi jakies namiary skąd można kupić ten czujnik
  3. z miła chęcią był podmienił Ecu tylko nie mam skąd
  4. turbina dobrze jest złożona ponieważ jak została podłączona na krótko to samochód szedł jak burza. Nie wiem ile razy mam to samo pisać że wszystko jest sprawne w 100% oprócz tego czujnika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  5. nie można przełożyć ECU ponieważ imobilojzer wszystko rozłączy Wiec przekładka ECU nie wchodzi w grę. Potrzebny jest mi ten czujnik lub uszkodzone ECU ze sprawnym czujnikiem. Logi były wykonywane już pisałem że wszystko jest sprawne oprócz tego czujnika.
  6. tak jak pisałem wcześniej w samochodzie zostały wymienione wszystkie przewody podciśnieniowe zawór n75 wymieniony,turbina w 100% sprawna,przepływka też 100% sprawna dolot ok katalizatora brak,EGR zaślepiony. Jeżeli chodzi o Elektromechanika to jest to zaufany człowiek wiec nie naciąga mnie na kasę. Sam osobiście demontowałem komputer i wymieniałem przewód ciśnieniowy w starym była spora ilość oleju i w czujniku też Wiec Drodzy Formowicze Proszę was o jakiś kontakt skąd można kupić taki czujnik może ktoś z was posiada na sprzedaż. Czekam na informacje.
  7. Witam ponownie wszystkich zaciekawionych tematem. Tak jak pisałem wczesniej zaprowadziłem auto do porządnego fachowca stwierdził on że mam uszkodzony czujnik cisnienia który znajduje się w komputerze ten czujnik steruje własnie turbiną Moje pytanie brzmi czy ktoś z was miałby taki czujnik na sprzedarz?? Proszę was o pomoc
  8. umówiłem się z porządnym elektromechanikiem na następny czwartek :) podłączy samochód pod kompa i zobaczymy co tam z niego wyjdzie Dam znać jaką usterkę lub awarie znalazł i opisze tutaj żeby każdy z zainteresowanych tym tematem dowiedział się co z moim autem było lub nadal będzie. Chyba że wcześniej uda się zlokalizować usterkę samochodu.
  9. hamulce są w jak najlepszym porządku
  10. na dzień dzisiejszy nie mam możliwości podłączenia samochodu pod VAG. Dzisiaj mierzyłem napięcie sterujące zaworem n75 na wolnych obrotach po odpięciu wtyczki miernik wskazywał 6,4 volt.zastanawia mnie czy nie powinno być 12v czy tez może 13v bo takie napięcie jest na kostce zaworu N18.
  11. Witam ponownie Wszystkich. Panowie wracając do tematu,w weekend ponownie zabrałem sie za szukanie przyczyny odłączania się turbiny.Teraz sprawdziłem czujnik ciśnienia w dolocie był cały zalany olejem przeczyściłem go i nadal nic. Za następną rzecz za którą się zabrałem to przewód ciśnieniowy który dochodzi z rury metalowo gumowej do komputera i w tym oto przewodzie który znajduje się w komputerze znalazłem sporo oleju,olej też znajdował się też tym czujniku na płytce komputera,wymieniłem przewód gumowy w komputerze,czujnika nie czysciłem ponieważ nie chciałem w nim niczego uszkodzić. Po złożeniu całości usterka nadal nie znikła!!!!.Czy przyczyną nie załączania sie turbiny na całym jej zakresie może być uszkodzony ten czujnik? Proszę o rady bo już nie mam pojęcia co może być uszkodzone.
  12. witam Wszystkich.Panowie problem mój polega na tym ze samochód nie wkreca sie na obroty jak powinien Audi a4 1,9tdi 110km afn 1997r. Turbina jest po regeneracji została wyczyszczona,przewody podcisnienia zostały też wymienione zawór n75 tez a turbine dopiero czuć tak od 2400obrotów.Jeżeli zdemontuje przewód podcisnienia z gruszki i przytknę do palca to nie czuć praktycznie podciśnienia tylko takie impulsowe a z tego co wiem to powinno podciagnąć sztange w strone gruszki.Wszystkie przewody podcisnienia sa prwidłowo podłaczone zgodnie ze schemetem. Prosze o pomoc
  13. mam pewien problem posiadam audi a4 1,9tdi 110km afn z 1997r. [mod]tutaj sie tylko witamy![/mod]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...