Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Słabo pracująca turbina


songo321

Rekomendowane odpowiedzi

witam Wszystkich.Panowie problem mój polega na tym ze samochód nie wkreca sie na obroty jak powinien

Audi a4 1,9tdi 110km afn 1997r.

Turbina jest po regeneracji została wyczyszczona,przewody podcisnienia zostały też wymienione zawór n75 tez

a turbine dopiero czuć tak od 2400obrotów.Jeżeli zdemontuje przewód podcisnienia z gruszki i przytknę do

palca to nie czuć praktycznie podciśnienia tylko takie impulsowe a z tego co wiem to powinno podciagnąć

sztange w strone gruszki.Wszystkie przewody podcisnienia sa prwidłowo podłaczone zgodnie ze schemetem.

Prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam Wszystkich.Panowie problem mój polega na tym ze samochód nie wkreca sie na obroty jak powinien

Audi a4 1,9tdi 110km afn 1997r.

Turbina jest po regeneracji została wyczyszczona,przewody podcisnienia zostały też wymienione zawór n75 tez

a turbine dopiero czuć tak od 2400obrotów.Jeżeli zdemontuje przewód podcisnienia z gruszki i przytknę do

palca to nie czuć praktycznie podciśnienia tylko takie impulsowe a z tego co wiem to powinno podciagnąć

sztange w strone gruszki.Wszystkie przewody podcisnienia sa prwidłowo podłaczone zgodnie ze schemetem.

Prosze o pomoc

logi ma?? :cool1:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie Wszystkich.

Panowie wracając do tematu,w weekend ponownie zabrałem sie za szukanie przyczyny odłączania

się turbiny.Teraz sprawdziłem czujnik ciśnienia w dolocie był cały zalany olejem przeczyściłem go

i nadal nic.

Za następną rzecz za którą się zabrałem to przewód ciśnieniowy który dochodzi z rury metalowo

gumowej do komputera i w tym oto przewodzie który znajduje się w komputerze znalazłem sporo oleju,olej też

znajdował się też tym czujniku na płytce komputera,wymieniłem przewód gumowy w komputerze,czujnika nie czysciłem

ponieważ nie chciałem w nim niczego uszkodzić.

Po złożeniu całości usterka nadal nie znikła!!!!.Czy przyczyną nie załączania sie turbiny na całym jej

zakresie może być uszkodzony ten czujnik?

Proszę o rady bo już nie mam pojęcia co może być uszkodzone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego,trzeba podpiąc VAga,sprawdzić czy są jakieś błędy,zrobić logi ,wrzucić na forum i wtedy będziemy szukać,przyczyn może być wiele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli podciśnienie nie jest jednostajne a impulsywne to gdzieś dziurki szukaj, i sprawdź jak samo vacum daje podciśnienie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na dzień dzisiejszy nie mam możliwości podłączenia samochodu pod VAG.

Dzisiaj mierzyłem napięcie sterujące zaworem n75 na wolnych obrotach

po odpięciu wtyczki miernik wskazywał 6,4 volt.zastanawia mnie czy nie powinno

być 12v czy tez może 13v bo takie napięcie jest na kostce zaworu N18.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjedz do kogos kumatego i Ci naprawi,jezeli nie masz dostepu do kompa,bo tak to rozumiem skoro wymieniasz na tzw ,,pałe''

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez vaga to jest szukanie igły w stogu siana i szkoda kasy którą wydasz na naprawę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ten sam problem :( ale kolega wspomnial o hamulcach i ja od czasu do czasu mam twardszy peral hamulca i dzialaja gorzej czy moze byc przyczyna ta pompa vakum ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

umówiłem się z porządnym elektromechanikiem na następny czwartek :) :) :)

podłączy samochód pod kompa i zobaczymy co tam z niego wyjdzie

Dam znać jaką usterkę lub awarie znalazł i opisze tutaj żeby każdy

z zainteresowanych tym tematem dowiedział się co z moim autem

było lub nadal będzie.

Chyba że wcześniej uda się zlokalizować usterkę samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy czy ktoś może pokazać gdzie ta pompka Vakum się znajduje i czy można ją zregenerować ,i jaki koszt nowej . Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie wszystkich zaciekawionych tematem.

Tak jak pisałem wczesniej zaprowadziłem auto do porządnego fachowca

stwierdził on że mam uszkodzony czujnik cisnienia który znajduje się

w komputerze ten czujnik steruje własnie turbiną

Moje pytanie brzmi czy ktoś z was miałby taki czujnik na sprzedarz??

Proszę was o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten czujnik sie nie psuje albo naprawdę sporadycznie bardzie przewód gumowy w ecu jest dziurawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jest turbo sterowane podciśnieniem to ma się tak że jak się popsuje to nie będzie sterować gruchą i auto nie będzie miało mocy, przy okazji hamulce będą bardzo słabe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem Ci tak "PORZADNI MECHANICY" tez mi doradzali zebym wymienil czujnik i jezdzilem i szukalem ale jakos nie wiem czemu sie powstrzymywalem :) czujnik to ostatecznosc sprawdz dolot , wezyki i co najwazniejsze moze zle Ci turbo zlozyli :) (pierscien)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozkrec komputer i wymien wezyk gumowy , pewnie masz zalane wszystko olejem .... ja tak mialem i po wymianie wezyka za 2zl duza poprawa byla .... ( a czy ten super mechanik nie proponowal wymiany za 200 albo wiecej tego czujnika ? :) bo wymiana wezyka to 2zl + 30min roboty .... chyba ze rzeczywiscie czujnik padl...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...