Skocz do zawartości

luzakk1988

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O luzakk1988

Osiągnięcia luzakk1988

0

Reputacja

  1. Jak w temacie ja nie pisałem po co tylko gdzie to założyć a tu setki odp nie na temat bo po co itd nikt nie potrafi udzielić odp w takim wypadku temat zamykam
  2. Narazie takie rozwiązanie jest mi zbędne ale przy np -25 samochód od chmurką to wtedy to się przydaje, i nie chciałem tego robić tak od widzimisię tylko wspomniałem, że chciałem ułatwić mamie rozruch ZIMĄ więc pomoże ktoś czy tylko z góry krytyka i z buta na glebe [br]Dopisany: 01 Grudzień 2011, 20:21_________________________________________________Wiem że nie powinienem pisać posta pod postem ale kolega Łukasz jako jedyny zrozumiał sedno sprawy
  3. Witam, chciałbym założyć dodatkową lampkę do grzania świec żarowych. Mianowicie jak grzeje świece kontrolka na desce gaśnie ale trzeba czekać i wsłuchiwać się na tyknięcie przekaźnika i właśnie chciałbym zamontować tam jakąś diodę żeby na przykład w tym momencie gasła co przekaźnik tyknie, ktoś z Forumowiczów może mi pomóc gdzie to mam wpiąć żeby było dobrze. Takie rozwiązanie ułatwi rozruch mojej mamie ) ach te kobiety
  4. Jak nie paliło a pali to coś zrobił tym bardziej ze kasy nie wział za to wiec nie bede jezdzil do niego i prosil powiedz no powiedz, dla mnie jest wazne ze przy -8 na strzala zapalil a wczesniej +5 i mial problemy
  5. Nie bo kolego rozrząd robiłem u innego a teraz pojechałem do elektronika, który pod względem elektronicznym nic nie stwierdził ale nie chciał mnie zostawić na lodzie i coś zrobił z filtrem oleju co to nie powiedział (dodam,że olej wraz filtrem wymieniałem jakiś tysiąc temu) Sumując auto pali na chwilę obecną więc temat uważam za zamknięty. A reszta wyjdzie przy -20 )
  6. Głupia sprawa hm zrobił coś nie mówiąc co i pieniędzy za to nie wział (tzn wział tylko za naprawę immo bo też zleciłem mu to przy okazji), powiedział że ma palic na dyk teraz i tak dzisiaj było (przy -7), ale jutro skocze do jego dobrego znajomego i go podpuszcze zeby zadzwonil sie dowiedziec, jedyne co zaUWAZYLEM TO WYCIEK POD FILTREM OLEJU KTOREGO RACZEJ WCZESNIEJ NIE BYLO,
  7. Mam podrzucic jutro po południu do mechanika bo chce ja miec na rano zeby sam zobaczył objawy, tak że w środe pod wieczór napisze rezultat <sorki za pisownie śpieszę się>
  8. A czy czujnik temp może mieć coś wspólnego z tym opornym zapalaniem? Zauważyłem teraz jechałem około 40km ciężką nogą i temp podniosła się tylko do 75stopni?
  9. Przecież pisałem 2x że świece sprawdzałem, nie oczekuje odp wymię to, tamto, siamto albo zmień samochód[br]Dopisany: 19 Listopad 2011, 19:43_________________________________________________Dodam jeszcze za pól roku temu mechanik zmieniał mi rozrząd i na bank kąta nie ustawił bo nie miał czym i dlatego to mi leży na wątrobie
  10. A jedno pytanie czy VAG pokaze ze np wtrysk jest kiepski(nie kat)? i tak samo czy pokaze ze np czujnik temp jest padnięty?
  11. Wykręcałem każda z osobna i sprawdzałem na ostro jedna byla spalona to wymieniłem, a po zatym jakby chyba nie grzały to by i za drugim razem nie odpalał a on pali na strzała wtedy
  12. Witam, problem wałkowany ale jednak nie znalazłem odp na swoje pytanie. Od kiedy temp spadła do zera mam problem z zapalaniem tzn kreci i kreci i niby łapie dyma puszcza i dopiero później zapali, jak zgasze od razu pali na strzała od razu. Myślałem że może to filtr paliwa, wymieniłem, dodatkowo myślałem że może paliwo się cofa więc założyłem dodatkowy zaworek zwrotny i nic dalej pali opornie. Dodam, że świece grzeją, POMOCY co będzie jak będzie -20stopni? (aku nowy CENTRA , rozrusznik po regeneracji
  13. Witam, mieszkam w okolicach Łańcuta, 23lat, AUDI80 B3 sprzedałem, kupiłem a4, 95r, 1,9tdi 90KM, pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...