Skocz do zawartości

bondi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bondi

Osiągnięcia bondi

0

Reputacja

  1. Tak.Wtyczka była odłączona,Zasilanie wtryskiwaczy również było odłączone.Pomiar był dokonywany przy okazji wymiany wtryskiwaczy.W cylindrach znajdowało sie napewno troche paliwa,może to przekłamanie wynika właśnie z tego..
  2. Witam klubowiczów.Dzisiaj w silniku został sprawdzony stopień sprężąnia.Wynik:34 na 1 i 4 cylindrze i 33 na 2 i 3. Czy to poprawny wynik?
  3. Dzięki.A odnośnie dobrego tunera..Ciekawią mnie opinie na temat MastersTuning?
  4. Rowniez slyszalem pochlebne opinie o tym setapie z brd.Byc moze to jest najrozsadniejsze rozwiazanie...czekam na dalsze wskazowki.Byc moze ktos z okolic w-wy ma juz podobnie zlozone autko..
  5. to jest ciekawy pomysł,trudno sie z tym nie zgodzic....ale jakie TURBO?Ktos mówił,ze od 170-siątki,inny,że od jakiegos mercedesa CDi po małych modach pasuje(trzeba odwracac kolektor) i ładnie sie stroi w tym silniku.JAkie Wy macie opinie?
  6. No i to mi się zaczyna podobac...podobno można wymienic same końcówki wtrysków....wątek sie rozwija,czekam na konkrety...mam już inny, wiekszy IC(podobno do 230-250km.da rade,czeka na montaż),jak również kpl.sprzęgło VALEO na "sztywnym" kole,wiec przeniesienie napedu powinno ogarnąc taki temat.
  7. hmm.ALe ja zdaje sobie sprawe,ze jest konieczna indywidualna mapa pod konkretne modyfikacje mechaniczne silnika.To oczywiste.I nikt tu za darmo jezdzic nie chce.Tylko byc moze ktos z Was klubowicze juz przechodzil podobne łamigłówki jakie turbo zamontowac ,by osiagnąc "cos" wiecej niz z seryjnego turbo po "remapie". (mam na mysli moc w granicach 180km i około 400 NM) o ile to możliwe,ale mysle,że tak...
  8. Witam serdecznie szanownych klubowiczów.Mam pytanie odnośnie Turbo,jakie zainstalowac w moim "olimpijczyku".Ze względu na "zawieszające" sie turbo i koniecznośc jego demontażu,chętnie w to miejsce zaadoptowałbym coś "wydajniejszego".Seryjna moc to bagatela 110 Km.ale nie jak na konikach,tak na momencie by mi najbardziej zależało.Oczywiscie w ramach rozsądku jesli chodzi o spalanie i żywotnośc silniczka.Więc.Jakie TURBO,jakie parametry itd.Z góry dzięki za pomoc...
  9. Dzęki serdeczne.Właśnie o coś takiego mi chodziło..Pozdrawiam..
  10. Witam. Czy orientuje się Ktoś,czy do ori radyjka Audi Symphony (pierwsza wersja, B5 po lift 99rok) można podłaczyc wzmacniacz?Brakuje tam co prawda standardowego wyjscia do wzmacniacza,ale może da sie to jakoś podłączyc w inny sposób....Dzięki i pozdrawiam
  11. CZy drogo to nie wiem,ale pewnosc dosc wysoka,że produkt ori. a tak na marginesie wszystkim ,którzy chcą przejsc na taki bądz inny pełen syntetyk,a nie są pewni oleju na jakim dotychczas jezdziło nasze Audi polecam płukanke MOTULA..ENGINE CLEAN.Ja u siebie tak zrobiłem i narazie puki co działa.....
  12. Jeśli ktoś ma problem z zakupem oryginalnego oleju Motul to może go zakupic np. tu: http://sklep.4turbo.pl/product-pol-82324170-Olej-silnikowy-5W40-Motul-8100-X-CESS-5L.html ...można śmiało zamawiac,lub odbierac w Mysiadle ,bądz Katowicach
  13. [Pruszków] Witam wszystkich klubowiczów bardzo serdecznie.Jestem "świeżym" użytkownikiem Audi.Moje autko to B5 z 1999 roku Avant Quattro 1.9 TDi 110 km.Mam nadzieje,że przygoda,jak i użytkowanie Audi będzie bardzo przyjemne i bez awaryjne.. a w pewnej mierze przyczyni sie do tego wspieranie sie właśnie tak liczną grupą miłośnków Naszej marki.Pozdrawiam raz jeszcze wszystkich.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...